Takip et
Selman Bayrakcı
Selman Bayrakcı
Turizm İşletmeciliği, Necmettin Erbakan Üniversitesi
erbakan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Yerel yemek tüketim motivasyonlarının turistlerin tekrar ziyaret eğilimlerine etkisi: Gaziantep'i ziyaret eden yerli turistler üzerine bir araştırma
S Bayrakci, G Akdağ
1042016
Yerel yemek tüketim motivasyonlarının turistlerin tekrar ziyaret niyetlerine etkisi: Gaziantep’i ziyaret eden yerli turistler üzerine bir araştırma
S Bayrakçı
Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı, Mersin, 2014
362014
KALKINMA PLANLARI KAPSAMINDA TURİZM ENDÜSTRİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
A Büyükşalvarcı, MC Şapcılar, S Bayrakcı
Selçuk Üniversitesi Sosyal ve Teknik Araştırmalar Dergisi, 186-201, 2016
352016
Osmanlı mutfağının yemek, fiyat, mekân ve ekonomik bakımdan değerlendirilmesi: İstanbul örneği
A Akkaya, S BAYRAKCI, CC ÖZCAN
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 6 (3), 60-80, 2018
172018
Turizmin Alanya’nın Sosyo-Kültürel Gelişimine Etkisi, III
S Bayrakcı
Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi, 914-926, 2014
92014
A Research on Use of Management Accounting Tools and Techniques in Fast Food Operations: The Case of Konya
H Akmeşe, S Bayrakçı
2nd Multidisciplinary Conference. Madrid: SPAIN, 2-4, 2016
62016
The socio-cultural determinants of tourism: the case of Turkey
S Bayrakcı, CC Ozcan
Journal of Hospitality and Tourism Insights 6 (1), 222-245, 2023
52023
Yemek Kültürü Kapsamında Gastronomi Turizminin Değerlendirilmesi
S Bayrakcı, N Tuncay
Akademik Gastronomi Çalışmaları, 160-172, 2020
52020
Relationship Between ICT and Tourism: The Case of Mediterranean Countries
S Bayrakcı, CC Özcan
ICT as Innovator Between Tourism and Culture, 138-154, 2022
32022
Global & Emerging Trends in Tourism
S Bayrakci, S Aras, S Yetimoglu
Necmettin Erbakan University Press: Konya, Turkey, 2021
32021
Turizmin sosyo-kültürel belirleyicileri: Türkiye örneği
S Bayrakcı
PQDT-Global, 2019
32019
Turizm fakültesi öğrencilerinin kadın girişimcilik algısı
S Arslan, CC Özcan, S Bayrakcı
ICPESS 2018 PROCEEDINGS Volume 3: Social Studies, 260-276, 2018
32018
Etnik Kimlik, Din ve Turizm
S Bayrakcı
Turizmin Ekonomi Politiği, 2016
32016
Konaklama işletmelerinin sosyal medya kullanımına yönelik tüketici algısının satın alma davranışlarına etkisi
K Çeviker, S Bayrakcı
Tourism Economics, Management and Policy Research (TEMAPOR) 1 (1), 31-40, 2021
12021
Turizm Sektöründe Girişimcilik Eğilimini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: Konya Örneği
CC Özcan, S Bayrakcı
Journal of Travel and Tourism Research 18 (18), 1-21, 2021
12021
Tourism and Globalization Nexus in Top 20 Tourist Destinations: New Evidence from Panel Estimation.
S Bayrakci, MC Şapcilar, M İş
Journal of Economic Cooperation & Development 44 (4), 2023
2023
The Effect of Social Media Use Perception of Consumers in Accommodation Businesses on Purchasing Behaviors
K Çeviker, S Bayrakcı
Tourism Economics, Management and Policy Research 1 (1), 31-40, 2021
2021
Kurumsal İmaj Algısı: Necmettin Erbakan Üniversitesine Selçuk Üniversitesi Karşılaştırması
MC ŞAPCILAR, MM ADABALI, S BAYRAKCI, Z BİLİR
Journal of Gastronomy, Hospitality, and Travel 4 (2), 722-735, 2021
2021
Rekreasyonel Tema Parkların Ekonomik Etkileri: İsfanbul Tema Park Örneği
I Mutlubaş, S Bayrakcı, CC Özcan
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 4 (2), 823-836, 2020
2020
Osmanlı Mutfağının Yemek, Fiyat, Mekân ve Ekonomik Bakımdan Değerlendirilmesi: İstanbul Örneği
CC Özcan, S Bayrakçı, A Akkaya
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20