Follow
Mehmet Nejat Özüpek
Mehmet Nejat Özüpek
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi
Verified email at selcuk.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Kurum imajı ve sosyal sorumluluk
MN Özüpek
Eğitim Yayınevi, 2013
3522013
Çocukların marka tercihleri ve medya tüketim alışkanlıkları
H Aktaş, MN ÖZÜPEK, H Altunbaş
Selçuk İletişim 6 (4), 115-125, 2011
712011
İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN CEP TELEFONU MARKALARINA YÖNELİK İMAJ ALGISI: NOKIA VE SAMSUNG ÖRNEĞİ
E Diker, MN Özüpek
Humanities Sciences 8 (1), 100-120, 2013
672013
Nejat (2005)
M ÖZÜPEK
Kurum İmajı ve Sosyal Sorumluluk, 0
58
Kurum imajında sosyal sorumluluk: Kurumsal ve uygulamalı bir çalışma
MN Özüpek
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004
572004
Belediyelerin halkla ilişkiler çalışmalarında internet kullanımı: Büyükşehir belediyeleri web siteleri üzerine uygulamalı bir çalışma
M nejat ÖZÜPEK
Selçuk İletişim 6 (3), 196-205, 2010
442010
Sigara karşıtı kamu spotlarının bireyler üzerindeki etkisinin nörogörüntüleme yöntemiyle tespit edilmesi
D Özer, MN Özüpek
OPUS International Journal of Society Researches 9 (16), 183-215, 2018
262018
Kurum imajının oluşum sürecinde sponsorluk faaliyetlerinin rolü üzerine teorik ve uygulamalı bir çalışma
Z Fidan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009
262009
Sosyal sorumluluk
MN Özüpek, K İmajı
Halkla İlişkiler,(251–289), Konya: Tablet Yayınları, 2008
262008
Belediyelerde halkla ilişkiler
MN Özüpek
EĞİTİM YAYINEVİ, 2013
222013
Nejat
M Özüpek
Belediyelerde Halkla İlişkiler, 2005
212005
Konya emniyet müdürlüğü örneği'nde işgören motivasyonu ve liderlik ilişkisi
MN Özüpek, E Aktan
Selçuk İletişim 5 (2), 68-79, 2008
192008
HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİ VE BASIN
MN Özüpek
Selçuk İletişim 2 (4), 84-89, 2003
122003
Kurumsal imaj ve sosyal sorumluluk
MN Özüpek
Baskı, Eğitim Yayınevi, Konya, 2013
112013
HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN BELEDİYELERİN KAMU BEKLENTİLERİNİ ÖĞRENME YÖNTEMLERİ
MN ÖZÜPEK
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi 12 (1-2), 489-504, 2009
112009
Corporate advertising at the age of social media
E Aktan, MN Ozupek
Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media …, 2015
102015
Seyahat acentelerinde uygulanan halkla ilişkiler faaliyetlerinin iç tanıtıma etkisi: Manavgat örneği
G Sarı, MN Özüpek
Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (2), 25-45, 2011
102011
Halkla ilişkiler uygulamalarının kurum imajına etkisi: vodafone örneği
M KOÇYİĞİT, M ÖZÜPEK
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 2 (3), 152-177, 2014
92014
İmaj ve Türleri İmaja Dair Her Şey
MN Özüpek
Eğitim Yayınevi, 2020
72020
İmaj kavramı ve kişisel imaj
MN Özüpek, Y Ergen
İmaj ve türleri imaja dair her şey içinde (Editör: M. Nejat Özüpek). Konya …, 2018
72018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20