Takip et
Şahap Akan
Şahap Akan
Assistant Professor of Aviation Management, Dicle University
dicle.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Regional aircraft selection with fuzzy PIPRECIA and fuzzy MARCOS: A case study of the Turkish airline industry
M Bakır, Ş Akan, E Özdemir
Facta Universitatis, Series: Mechanical Engineering 19 (3), 423-445, 2021
812021
Multiple-criteria approach of the operational performance evaluation in the airline industry: Evidence from the emerging markets
M Bakir, Ş Akan, K Kiraci, D Karabasevic, D Stanujkic, G Popovic
Romanian Journal of Economic Forecasting 23 (2), 149-172, 2020
542020
A bibliometric analysis of airport service quality
M Bakır, E Özdemir, Ş Akan, Ö Atalık
Journal of Air Transport Management 104, 102273, 2022
482022
Türk sivil havacılık sektörünün değerlendirilmesinde bütünleşik SWOT-AHS yaklaşımı
M Bakır, HT Bal, Ş Akan
Journal of Aviation 1 (2), 154-169, 2017
332017
The Role of In-Flight Service Quality on Value for Money in Business Class: A Logit Model on the Airline Industry
Ö Atalık, M Bakır, Ş Akan
Administrative Sciences 9 (1), 1-15, 2019
312019
How to achieve passenger satisfaction in the airport? Findings from regression analysis and necessary condition analysis approaches through online airport reviews
M Bakır, Ş Akan, E Özdemir, PH Nguyen, JF Tsai, HA Pham
Sustainability 14 (4), 2151, 2022
292022
Service quality and financial performance analysis in low-cost airlines: An integrated multi-criteria quadrant application
E Durmaz, Ş Akan, M Bakır
International Journal of Economics and Business Research 20 (2), 168-191, 2020
172020
Yeni Bir Disiplinlerarasi Alan Olarak Nöropazarlama Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme
A Şahap
Black Sea Journal of Public and Social Science 1 (1), 20-25, 2018
172018
The impact of advertising creativity on purchase intention in the airline industry: A stimulus-organism-response (SOR) perspective
AE Sarılgan, A Şahap, M Bakır, H Süleç
European Journal of Tourism Research 30, 3014-3014, 2022
142022
Exploring service quality of low-cost airlines in Europe: An integrated MCDM approach
M Bakır, Ş Akan, E Durmaz
Economics and Business Review 5 (2), 109-130, 2019
142019
Havaalanlarında hizmet kalitesinin ENTROPI ve TOPSIS yöntemleri ile değerlendirilmesi: Avrupa’nın en yoğun havaalanları üzerine bir uygulama
M Bakır, Ş Akan
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 17 (66), 632-651, 2018
142018
A novel MADM approach to the ground-handling agent selection problem in B2B markets
M Bakır, E Özdemir, Ş Akan
Journal of Advances in Management Research 18 (5), 684-707, 2021
82021
Havayolu Marka Kişiliği Algısının Geleneksel ve Nöropazarlama Yöntemleri İle Karşılaştırılmasına Yönelik Bir Uygulama
Ş Akan, Ö Atalık, N Yücel
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (4), 207-217, 2019
72019
Havacılık 4.0: havayolu ve havaalanı endüstrisinde güncel endüstri 4.0 uygulamaları. II
Ö Atalık, Ş Akan, M Bakır
International Conference on Empirical Economics and Social Science (ICEESS …, 2019
62019
Havayolu marka kişiliği algısının yüzyüze görüşme ve nöropazarlama yöntemlerinden EEG ile karşılaştırılması: Bir uygulama
Ş Akan
PQDT-Global, 2017
42017
Purchase Intention Toward Green Airlines and Willingness to Pay More: Extending the Theory of Planned Behavior
Ş Akan, E Özdemir, M Bakır
Corporate Governance, Sustainability, and Information Systems in the …, 2022
22022
An evaluation for long-haul low-cost carriers using user-generated content: The impact of perceived service quality on value for money
M Bakir, S Akan, O Atalık
Handbook of Research on Social Media Applications for the Tourism and …, 2019
12019
Reklam Harcamaları ile Google Trend arasındaki nedensellik ilişkisinin incelenmesi: Türk Hava Yolları örneği Examination of causality between advertising expenses and Google …
BB Koçak, Ş Akan, Ö Atalık
12019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–18