İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin kültürel miras ile ilgili başarı düzeyleri ve tutumlarının bazı değişkenlerle incelenmesi: Adıyaman örneği İ Arıkan Adıyaman Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012 | 52* | 2012 |
Suriyeli eğitimcilerin geçici eğitim merkezlerinde karşılaştıkları sorunların incelenmesi ME Usta, İ Arıkan, Y Şahin, MS Çetin Mukaddime 9 (1), 173-188, 2018 | 28 | 2018 |
The Effect of Inquiry-Based Learning on Academic Success: A Meta-Analysis Study T Kaçar, R Terzi, İ Arıkan, AC Kırıkçı International Journal of Education & Literacy Studies 9 (2), 15-23, 2021 | 26 | 2021 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin ortaokul sosyal bilgiler dersi taslak öğretim programına ilişkin görüşleri Z Çakmak, T Kaçar, İ Arıkan Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 5 (54), 576-597, 2017 | 21 | 2017 |
Argumentation-Based Learning in Social Studies Teaching TKİA Birol Bulut Journal of Education and Learning 8 (3), 89-94, 2019 | 15 | 2019 |
Use of Digital Storytelling in the 4th Grade Social Studies Course I Kirikci, A. C., & Cigerci, F. M., & Arikan International Online Journal of Educational Sciences 12 (5), 96-113, 2020 | 13 | 2020 |
Sosyal Bilgiler Aday Öğretmenlerinin Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri Z ÇAKMAK, T KAÇAR, İ ARIKAN Turkish Journal of Educational Studies 5 (1), 58-82, 2018 | 8 | 2018 |
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersi Üretim, Dağıtım ve Tüketim Öğrenme Alanına Yönelik Akademik Başarılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi İH AKGÜN, İ ARIKAN Journal of International Social Research 8 (40), 2015 | 8 | 2015 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Sınıf Yönetimi Öz Yeterlilik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Z Çakmak, C Taşkıran, İ Arıkan Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 10 (1), 207-224, 2021 | 7 | 2021 |
Milli Eğitim Bakanlığının 2017-2023 Öğretmen Strateji Belgesinde Belirlediği Eylem Planlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri Z ÇAKMAK, T KAÇAR, İ ARIKAN Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (84), 451-463, 2018 | 5 | 2018 |
Sosyal Bilgiler Dersinde Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarısına, Finansal Okuryazarlık Becerilerine ve Öğrenmenin Kalıcılığına Etkisi İ Arıkan, Z Çakmak Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 153-183, 2023 | 4 | 2023 |
Ilkogretim 7. Sinif ogrencilerinin kulturel mirasla ilgili basari duzeyleri ve tutumlarinin bazi degiskenlerce icelenmesi (Adiyaman ornegi) I Arikan, Y Dogan Adiyaman Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi 6 (15), 29-68, 2013 | 4 | 2013 |
Okul Yöneticileri, Öğretmen, Veli ve Öğrencilerin Etik Sorumlulukları İ Arıkan Eğitimde Ahlak ve Etik, 147-162, 2023 | | 2023 |
Politik (Siyasi) Vatandaşlık İ Arıkan, B Ersöz Yeni Vatandaşlık Yaklaşımları ve Eğitimi, 279-294, 2023 | | 2023 |
Evaluation of the Concept of Democracy from the Perspective of Teacher Candidates M Salur, İ Arıkan International Online Journal of Educational Sciences (IOJES) 15 (4), 582-595, 2023 | | 2023 |
Sosyal Bilgiler alanı yardımcı ders materyalinin Bilim ve Sanat Merkezi öğretmenlerinin görüşleri doğrultusunda incelenmesi S ASLAN, İ ARIKAN RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 481-492, 2023 | | 2023 |
Medya ve İnternete Yönelik Hukuki Haklar-Sorumluluklar İ Arıkan Medya Okuryazarlığı Eğitimi, 275-300, 2022 | | 2022 |
Albert Bandura ve Eğitim Z ÇAKMAK, İ ARIKAN Bilim Dünyasında Eğitim II 2, 15-28, 2022 | | 2022 |
Sosyal Bilgiler Dersine Giren Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi AC KIRIKÇI, İ ARIKAN, G ÇETİN Milli Eğitim Dergisi 51 (234), 1683-1708, 2022 | | 2022 |
Sınıf Yönetimi Sürecinde Öğretmenlerin Kaynaştırmaya Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi İ Usta, M.E., Çetin. G. ve Arıkan Trakya Eğitim Dergisi 12 (1), 119 -132, 2022 | | 2022 |