İlk Okuma-Yazma Öğrenmede Okula Başlama Yaşının Okuma-Yazma Başarısına Etkisi Ö Tutal, B Oral Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 2015 (24), 96-121, 2015 | 66* | 2015 |
Flipped classroom improves academic achievement, learning retention and attitude towards course: a meta-analysis Ö Tutal, T Yazar Asia Pacific Education Review, 2021 | 49 | 2021 |
Trend of distance education research in the covid-19 period: A bibliometric and content analysis M Yavuz, B Kayalı, Ö Tutal Journal of Educational Technology & Online Learning 4 (2), 256-279, 2021 | 29 | 2021 |
Active learning promotes more positive attitudes towards the course: A meta‐analysis☆ Ö Tutal, T Yazar Review of Education 10 (1), e3346, 2022 | 15 | 2022 |
İlk okuma-yazma öğrenmede okula başlama yaşının okuma-yazma başarısına etkisi.[Yayımlanmamış yüksek lisans tezi] Ö Tutal Dicle Üniversitesi, 2013 | 8 | 2013 |
Students’ Views Regarding Instruction during the Pandemic Process M Yavuz, F Hasançebi, B Kayalı, M Hasançebi, Ö Tutal, A Özkılıç Journal of Learning and Teaching in Digital Age 7 (1), 51-63, 2022 | 7* | 2022 |
Aktif öğrenme yaklaşımının öğrencilerin akademik başarılarına, derse yönelik tutumlarına ve öğrenilenlerin kalıcılığına etkisi: Bir meta-analiz çalışması Ö Tutal Dicle Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019 | 7* | 2019 |
Does Context-Based Learning Increase Academic Achievement and Learning Retention?: A Review Based on Meta-Analysis. Ö Tutal Journal of Practical Studies in Education 4 (5), 1-16, 2023 | 5 | 2023 |
Değer Eğitimi Yaklaşımları T Yazar, Ö Tutal Değer Eğitimi: Kavram, İlke ve Yaklaşımlar, 147-183, 2020 | 5 | 2020 |
Active Learning Improves Academic Achievement and Learning Retention in K-12 Settings: A Meta-Analysis Ö Tutal, T Yazar Journal on School Educational Technology (JSCH) 18 (3), 2023 | 4 | 2023 |
Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri ile Eğitim Felsefesi Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Ö Tutal Journal of Sustainable Education Studies 4 (4), 261-276, 2023 | 3 | 2023 |
Trends of Values Education Research in Turkey: A Content Analysis of Published Articles T Yazar, Ö Tutal Dinamika Ilmu 20 (2), 267-290, 2020 | 3 | 2020 |
The scale of evaluating instruction in pandemic process: Development, validation, and reliability Ö Tutal, B Kayalı, M Yavuz, M Hasançebi, F Yeşildağ-Hasançebi Pedagogika 141 (1), 26-52, 2021 | 2 | 2021 |
Ters‐yüz sınıf yaklaşımının akademik başarıya etkisi: Bir meta‐analiz çalışması Ö Tutal, T Yazar 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 2017 | 2 | 2017 |
Öğretmen Eğitiminde Kullanılan Alternatif Öğretim Yöntemlerinin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması Ö Tutal, İ Kaçire, E Atabey 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi 4 (1), 917-943, 2016 | 2 | 2016 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ŞEFKAT VE MERHAMET DEĞERLERİNE SAHİP OLMA DURUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ B Kartal, Ö Tutal, B Kansizoglu Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 10 (4), 1138-1152, 0 | 2 | |
Ters-Yüz Öğrenmenin Motivasyona Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması T YAZAR, Ö TUTAL Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (1), 1-22, 2023 | 1 | 2023 |
Effectiveness of Authentic Learning Practices in Turkey: A Meta-Analysis Ö Tutal Journal on Educational Psychology 17 (1), 18, 2023 | | 2023 |
The Effects of Context-Based Learning on Students' Attitudes towards Course and Motivation: A Review Based on Meta-Analysis Ö Tutal Journal of Educational Technology 20 (2), 8-24, 2023 | | 2023 |
OTANTİK ÖĞRENMENİN ÖĞRENCİLERİN DERSE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: META-ANALİTİK BİR DEĞERLENDİRME Ö TUTAL Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 43-54, 2023 | | 2023 |