Kaplan Sayı, A. ve Türk, Z.(2015) D Akgündüz, H Ertepınar, AM Ger STEM eğitimi çalıştay raporu Türkiye STEM eğitimi üzerine kapsamlı bir …, 2015 | 102 | 2015 |
Teachers' Views about the Teacher Training Program for Gifted Education. AK Sayi Journal of Education and learning 7 (4), 262-273, 2018 | 41 | 2018 |
Raven'ın İlerleyen Matrisler Plus Testinin 12-13 yaş çocukları üzerinde geçerlik, güvenirlik ve ön norm çalışmalarına göre üstün zekalı olan ve olmayan öğrencilerin mantıksal … A Kaplan İstanbul Üniversitesi, 2008 | 35 | 2008 |
Examining the Relationship between Parental Attitudes and the Study Habits of Gifted Children. AK Sayi, M Icen International Journal of Progressive Education 15 (6), 17-32, 2019 | 8 | 2019 |
Psychometric properties of guiding creative thinking competency scale AK Sayi, S Akgul Thinking Skills and Creativity 40, 100811, 2021 | 6 | 2021 |
Çıtır Çıtır Felsefe Kitap Serisinin Eleştirel Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi B CANBAZ, AK SAYI Milli Eğitim Dergisi 51 (236), 3081-3106, 2022 | 5 | 2022 |
How Do Gifted Students Learn? Their Learning Styles and Dispositions towards Learning A Kaplan Sayı, N Yurtseven Education 3-13 International Journal of Primary, Elementary and Early Years …, 2021 | 5 | 2021 |
ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN ÜNİVERSİTE VE ÜLKE SEÇİMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER AM Ger, H ERTEPINAR, AK SAYI, HT SUNA, Z TÜRK, ZG AKDEMİR İstanbul Aydın Üniversitesi Yükseköğretim ÇalÍşmaları Uygulama ve Araştırma …, 2017 | 5 | 2017 |
THE EFFECTS OF DIFFERENTIATED FOREIGN LANGUAGE INSTRUCTION ON ACADEMIC ACHIEVEMENT AND CREATIVITY OF GIFTED STUDENTS A Kaplan Sayı, S Emir International Journal of Academic Research 5 (1), 276-287, 2017 | 4* | 2017 |
Examination of Gifted Students’ Internet / Game Addiction and School Social Behaviors A Kaplan Sayı, F Şahin Pegem Journal of Education and Instruction 11 (4), 33-43, 2021 | 3 | 2021 |
Examining the Strategies Used by School Principals to Cope with Stress in an Istanbul Context. AK Sayi, M Kul Cypriot Journal of Educational Sciences 15 (1), 33-45, 2020 | 3 | 2020 |
Unraveling the Situation of Women in STEM Areas from the European Teacher Perspective:Insights from FEMALES Project A Kaplan Sayı, N Yurtseven, Ş Karadeniz, S Vatanartıran The Qualitative Report 28 (5), 1-25, 2023 | 2* | 2023 |
Students’ Views about Enriched Summer Camp for High School Students A Kaplan Sayı EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 7161-7177, 2017 | 2 | 2017 |
FARKLILAŞTIRILMIŞ YABANCI DİL ÖĞRETİMİNİN ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERDE ERİŞİYE, ELEŞTİREL DÜŞÜNMEYE VE YARATICILIĞA ETKİSİ AK SAYI, E Serap | 2* | 2013 |
Digital Differentiation in Gifted Education A Kaplan Sayı Creating Equitable Services for the Gifted: Protocols for Identification …, 2022 | 1* | 2022 |
Handling Individual Differences of Generation Alpha A Kaplan-Sayi Peter Lang-Elsevier, 2020 | 1 | 2020 |
DEZAVANTAJLI ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUKLAR İÇİN ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ DESTEK EĞİTİM PROGRAMI PROJESİ KATILIMCI GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ A Kaplan Sayı Turkish Studies 13 (4), 749-770, 2018 | 1 | 2018 |
Üstün Zekâlı Çocuklar ve Dikkat Eksikliği/Hiperaktivite Bozukluğu İlişkisi AK SAYI Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 54-68, 2018 | 1* | 2018 |
ÜNİVERSİTELER TARAFINDAN AÇILAN LİSE YAZ OKULU PROGRAMLARININ ÖĞRENME STİLLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ A Kaplan Sayı AVRASYA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR DERGİSİ 5 (11), 151-162, 2017 | 1* | 2017 |
ÖĞRENME STİLLERİNİN DUYGUSAL ZEKÂ ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ S Emir, A Kaplan Sayı Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 791-804, 2013 | 1 | 2013 |