Follow
Ayşin KAPLAN SAYI
Ayşin KAPLAN SAYI
Assoc. Prof. at Bahçeşehir Üniversitesi
Verified email at es.bau.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Kaplan Sayı, A. ve Türk, Z.(2015)
D Akgündüz, H Ertepınar, AM Ger
STEM eğitimi çalıştay raporu Türkiye STEM eğitimi üzerine kapsamlı bir …, 2015
1022015
Teachers' Views about the Teacher Training Program for Gifted Education.
AK Sayi
Journal of Education and learning 7 (4), 262-273, 2018
412018
Raven'ın İlerleyen Matrisler Plus Testinin 12-13 yaş çocukları üzerinde geçerlik, güvenirlik ve ön norm çalışmalarına göre üstün zekalı olan ve olmayan öğrencilerin mantıksal …
A Kaplan
İstanbul Üniversitesi, 2008
352008
Examining the Relationship between Parental Attitudes and the Study Habits of Gifted Children.
AK Sayi, M Icen
International Journal of Progressive Education 15 (6), 17-32, 2019
82019
Psychometric properties of guiding creative thinking competency scale
AK Sayi, S Akgul
Thinking Skills and Creativity 40, 100811, 2021
62021
Çıtır Çıtır Felsefe Kitap Serisinin Eleştirel Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
B CANBAZ, AK SAYI
Milli Eğitim Dergisi 51 (236), 3081-3106, 2022
52022
How Do Gifted Students Learn? Their Learning Styles and Dispositions towards Learning
A Kaplan Sayı, N Yurtseven
Education 3-13 International Journal of Primary, Elementary and Early Years …, 2021
52021
ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN ÜNİVERSİTE VE ÜLKE SEÇİMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
AM Ger, H ERTEPINAR, AK SAYI, HT SUNA, Z TÜRK, ZG AKDEMİR
İstanbul Aydın Üniversitesi Yükseköğretim ÇalÍşmaları Uygulama ve Araştırma …, 2017
52017
THE EFFECTS OF DIFFERENTIATED FOREIGN LANGUAGE INSTRUCTION ON ACADEMIC ACHIEVEMENT AND CREATIVITY OF GIFTED STUDENTS
A Kaplan Sayı, S Emir
International Journal of Academic Research 5 (1), 276-287, 2017
4*2017
Examination of Gifted Students’ Internet / Game Addiction and School Social Behaviors
A Kaplan Sayı, F Şahin
Pegem Journal of Education and Instruction 11 (4), 33-43, 2021
32021
Examining the Strategies Used by School Principals to Cope with Stress in an Istanbul Context.
AK Sayi, M Kul
Cypriot Journal of Educational Sciences 15 (1), 33-45, 2020
32020
Unraveling the Situation of Women in STEM Areas from the European Teacher Perspective:Insights from FEMALES Project
A Kaplan Sayı, N Yurtseven, Ş Karadeniz, S Vatanartıran
The Qualitative Report 28 (5), 1-25, 2023
2*2023
Students’ Views about Enriched Summer Camp for High School Students
A Kaplan Sayı
EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 7161-7177, 2017
22017
FARKLILAŞTIRILMIŞ YABANCI DİL ÖĞRETİMİNİN ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERDE ERİŞİYE, ELEŞTİREL DÜŞÜNMEYE VE YARATICILIĞA ETKİSİ
AK SAYI, E Serap
2*2013
Digital Differentiation in Gifted Education
A Kaplan Sayı
Creating Equitable Services for the Gifted: Protocols for Identification …, 2022
1*2022
Handling Individual Differences of Generation Alpha
A Kaplan-Sayi
Peter Lang-Elsevier, 2020
12020
DEZAVANTAJLI ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUKLAR İÇİN ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ DESTEK EĞİTİM PROGRAMI PROJESİ KATILIMCI GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
A Kaplan Sayı
Turkish Studies 13 (4), 749-770, 2018
12018
Üstün Zekâlı Çocuklar ve Dikkat Eksikliği/Hiperaktivite Bozukluğu İlişkisi
AK SAYI
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 54-68, 2018
1*2018
ÜNİVERSİTELER TARAFINDAN AÇILAN LİSE YAZ OKULU PROGRAMLARININ ÖĞRENME STİLLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
A Kaplan Sayı
AVRASYA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR DERGİSİ 5 (11), 151-162, 2017
1*2017
ÖĞRENME STİLLERİNİN DUYGUSAL ZEKÂ ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
S Emir, A Kaplan Sayı
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 791-804, 2013
12013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20