Takip et
Serap Yetik
Serap Yetik
pau.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effects of blended learning environment on the critical thinking skills of students
Hİ Akyüz, S Samsa
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1744-1748, 2009
1682009
Critical thinking skills of preservice teachers in the blended learning environment
Hİ Akyüz, S Samsa
Journal of Human Sciences 6 (2), 538-550, 2009
542009
Effects of Metacognitive Guidance on Critical Thinking Disposition.
Hİ Akyüz, S Samsa Yetik, H Keser
Online Submission 5 (2), 133-148, 2015
372015
Preservice teachers’ perceptions about their problem solving skills in the scenario based blended learning environment
SS Yetik, HI Akyuz, H Keser
Turkish Online Journal of Distance Education 13 (2), 158-168, 2012
322012
Öğrencilerin, yüksekoğretim kurumlarınada görev yapmakta olan öğretim elemanlarının iletişim biçimlerine ilişkin algı ve beklentileri (Pamukkale üniversitesi örneği)
S Samsa
Pamukkale Üniversitesi, 2005
172005
Teacher candidates' social network usage tendencies: a qualitative investigation
HI Akyuz, SS Yetik, S Bardakci, T Alakurt, G Numanoglu, H Keser
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 5402-5408, 2012
142012
Öğretmen adaylarının dijital vatandaşlık eğilimleri üzerine sosyokültürel bir inceleme
S Bardakcı, Hİ Akyüz, S Samsa-Yetik, H Keser
8th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS …, 2014
102014
Çevrimiçi öz düzenleyici öğrenme ortamında farklı denetim odaklarına göre sunulan metabilişsel rehberliğin öğretmen adaylarının öz düzenleme becerilerine ve öz yeterlik …
SS Yetik
Ankara University, Ankara, 2011
82011
Çevrimiçi öz düzenleyici öğrenme ortamında farklı denetim odaklarına göre sunulan metabilişsel rehberliğin öğretmen adaylarının öz düzenleme becerilerine ve öz yeterlik …
S Samsa Yetik
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
62011
The Effects Of Scenario Based Blended Learning Environment On Attitudes Of Preservice Technologies Teachers Toward Teaching Profession
S Samsa, Hİ AKYÜZ, H Keser, G NUMANOĞLU
Turkish Online Journal of Distance Education 11 (2), 135-145, 2010
62010
Eğitim fakültelerinde görev yapan öğretim elemanlarının güncel teknolojilere ilişkin farkındalıkları ve yararlanma durumları
S Yetik, Hİ Akyüz, S BARDAKCI
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 164-192, 2020
52020
Çevrimiçi Öz Düzenleyici Öğrenme Ortamında Metabilişsel Desteğin Öz Düzenleme Becerisine Etkisi
SS Yetik
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 6 (1), 107-122, 2017
42017
Pre-service teachers and technology: gender, technology experience, beliefs and predisposition to technophobia
S Bardakci, T Alakurt, H Akyüz, S Samsa
9Th international internet education conference & exhibition, 1-10, 2010
32010
Üstbilişsel rehberliğin eleştirel düşünme eğilimine etkisi
HI Akyüz, S Samsa-Yetik, H Keser
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 5 (2), 133-148, 2015
22015
EĞİTİM TEKNOLOJİSİNDE 50 YIL: PROF. DR. HAFİZE KESER
S BARDAKCI, Hİ Akyüz, SS YETİK, T Alakurt
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 13 (2), 440-470, 2023
2023
Awareness and utilization of emergence technologies of education faculty members
S YETİK, Hİ AKYÜZ, S BARDAKCI
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 164-192, 2019
2019
of Article
Hİ AKYÜZ, SS YETİK, H KESER
Gösterimi İçin: Akyüz, HA, Samsa-Yetik, S., & Keser, H.(2015). Effects of …, 2015
2015
Yeni Öğrenme Kültürü ve Kahramanları: Kimleri Takip Ediyoruz?
S YETİK, S BARDAKCI, H AKYÜZ, H KESER
Öğretmen Adaylarının Bilişimsel Düşünme Öğretimine İlişkin Algıları ve Mesleki Hazırbulunuşluk Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
H AKYÜZ, S BARDAKCI, S YETİK, H KESER
Öğretmen eğitiminde yeni teknolojiler: Öğretim üyesi görüşlerine dayalı bir inceleme
S YETİK, H AKYÜZ, S BARDAKCI
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20