The effects of blended learning environment on the critical thinking skills of students Hİ Akyüz, S Samsa Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1744-1748, 2009 | 168 | 2009 |
Critical thinking skills of preservice teachers in the blended learning environment Hİ Akyüz, S Samsa Journal of Human Sciences 6 (2), 538-550, 2009 | 54 | 2009 |
Effects of Metacognitive Guidance on Critical Thinking Disposition. Hİ Akyüz, S Samsa Yetik, H Keser Online Submission 5 (2), 133-148, 2015 | 37 | 2015 |
Preservice teachers’ perceptions about their problem solving skills in the scenario based blended learning environment SS Yetik, HI Akyuz, H Keser Turkish Online Journal of Distance Education 13 (2), 158-168, 2012 | 32 | 2012 |
Öğrencilerin, yüksekoğretim kurumlarınada görev yapmakta olan öğretim elemanlarının iletişim biçimlerine ilişkin algı ve beklentileri (Pamukkale üniversitesi örneği) S Samsa Pamukkale Üniversitesi, 2005 | 17 | 2005 |
Teacher candidates' social network usage tendencies: a qualitative investigation HI Akyuz, SS Yetik, S Bardakci, T Alakurt, G Numanoglu, H Keser Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 5402-5408, 2012 | 14 | 2012 |
Öğretmen adaylarının dijital vatandaşlık eğilimleri üzerine sosyokültürel bir inceleme S Bardakcı, Hİ Akyüz, S Samsa-Yetik, H Keser 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS …, 2014 | 10 | 2014 |
Çevrimiçi öz düzenleyici öğrenme ortamında farklı denetim odaklarına göre sunulan metabilişsel rehberliğin öğretmen adaylarının öz düzenleme becerilerine ve öz yeterlik … SS Yetik Ankara University, Ankara, 2011 | 8 | 2011 |
Çevrimiçi öz düzenleyici öğrenme ortamında farklı denetim odaklarına göre sunulan metabilişsel rehberliğin öğretmen adaylarının öz düzenleme becerilerine ve öz yeterlik … S Samsa Yetik Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 6 | 2011 |
The Effects Of Scenario Based Blended Learning Environment On Attitudes Of Preservice Technologies Teachers Toward Teaching Profession S Samsa, Hİ AKYÜZ, H Keser, G NUMANOĞLU Turkish Online Journal of Distance Education 11 (2), 135-145, 2010 | 6 | 2010 |
Eğitim fakültelerinde görev yapan öğretim elemanlarının güncel teknolojilere ilişkin farkındalıkları ve yararlanma durumları S Yetik, Hİ Akyüz, S BARDAKCI Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 164-192, 2020 | 5 | 2020 |
Çevrimiçi Öz Düzenleyici Öğrenme Ortamında Metabilişsel Desteğin Öz Düzenleme Becerisine Etkisi SS Yetik Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 6 (1), 107-122, 2017 | 4 | 2017 |
Pre-service teachers and technology: gender, technology experience, beliefs and predisposition to technophobia S Bardakci, T Alakurt, H Akyüz, S Samsa 9Th international internet education conference & exhibition, 1-10, 2010 | 3 | 2010 |
Üstbilişsel rehberliğin eleştirel düşünme eğilimine etkisi HI Akyüz, S Samsa-Yetik, H Keser Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 5 (2), 133-148, 2015 | 2 | 2015 |
EĞİTİM TEKNOLOJİSİNDE 50 YIL: PROF. DR. HAFİZE KESER S BARDAKCI, Hİ Akyüz, SS YETİK, T Alakurt Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 13 (2), 440-470, 2023 | | 2023 |
Awareness and utilization of emergence technologies of education faculty members S YETİK, Hİ AKYÜZ, S BARDAKCI Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 164-192, 2019 | | 2019 |
of Article Hİ AKYÜZ, SS YETİK, H KESER Gösterimi İçin: Akyüz, HA, Samsa-Yetik, S., & Keser, H.(2015). Effects of …, 2015 | | 2015 |
Yeni Öğrenme Kültürü ve Kahramanları: Kimleri Takip Ediyoruz? S YETİK, S BARDAKCI, H AKYÜZ, H KESER | | |
Öğretmen Adaylarının Bilişimsel Düşünme Öğretimine İlişkin Algıları ve Mesleki Hazırbulunuşluk Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi H AKYÜZ, S BARDAKCI, S YETİK, H KESER | | |
Öğretmen eğitiminde yeni teknolojiler: Öğretim üyesi görüşlerine dayalı bir inceleme S YETİK, H AKYÜZ, S BARDAKCI | | |