Follow
HİLAL KAZU
HİLAL KAZU
Fırat Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Verified email at firat.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğretmenlerin öğretim araç-gereçlerini kullanım amaçları
H Kazu, E Yeşilyurt
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (2), 175-188, 2008
1042008
The effects of mastery learning model on the success of the students who attended “usage of basic information technologies” course
IY Kazu, H Kazu, O Ozdemir
Journal of Educational Technology & Society 8 (4), 233-243, 2005
1032005
İlköğretim beşinci sınıf sosyal bilgiler dersinde uygulanan yansıtıcı düşünmeyi geliştirme etkinliklerinin akademik başarıya etkisi
ZN Ersozlu, H Kazu
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 141-159, 2011
1022011
Öğretmenlerin sınıfta istenmeyen davranışların önlenmesi ve değiştirilmesine yönelik stratejileri uygulama durumları
H Kazu
Milli Eğitim 36 (175), 57-66, 2007
802007
Öğretmen yetiştirmede mikro öğretim yönteminin etkililiği (FÜ Teknik Eğitim Fakültesi örneği)
H Kazu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1996
511996
Faculty members’ views on the effectiveness of teacher training programs to upskill life-long learning competence
H Kazu, D Demiralp
Eurasian Journal of Educational Research 16 (63), 2016
492016
Oyun ve fiziki etkinlikler dersinin birinci sınıf öğretmenlerinin görüşlerine göre değerlendiril-mesi (Elazığ ili örneği)
H Kazu, S Aslan
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 24 (1), 49-63, 2014
482014
Öğretmen adaylarının problem çözme becerilerinin cinsiyet, bölüm ve öss puan türüne göre incelenmesi
H Kazu, ZN Ersözlü
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 161-172, 2008
422008
Birleştirilmiş sınıf öğretmenlerinin hayat bilgisi dersi öğretim programına yönelik görüşlerinin incelenmesi (Nitel bir araştırma)
H Kazu, S Aslan
Turkish Studies (Elektronik) 7 (2), 693-706, 2012
382012
Yeni müfredatla gelen bitişik eğik yazıya ilişkin öğretmen görüşleri
H Kazu, ZN Ersözlü
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi Gazi Üniversitesi, 237-248, 2006
372006
İlköğretim Birinci Kademe Programlarında Yansıtıcı Düşünmeyi Geliştiren Yöntemlerin Kullanılma Durumu (Elazığ İli Örneği).
H Kazu, D Demiralp
International Online Journal of Educational Sciences 4 (1), 2012
322012
Kapsayıcı eğitim bağlamında öğretmenlerin mülteci öğrencilere ilişkin tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
H Kazu, E Deniz
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 14 (20), 1336-1368, 2019
312019
2004 İlköğretim Programının “Ölçme-Değerlendirme” Boyutu İle İlgili Yapılan Araştırmaların Değerlendirilmesi
H KAZU, S ASLAN
İlköğretim Online 12 (1), 87-108, 2013
27*2013
ÖĞRETMENLERİN BİLİŞSEL FARKINDALIK STRATEJİLERİNİ KULLANMA DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI.
H Kazu, N Yıldırım
Journal of Turkish Educational Sciences 11 (4), 2013
252013
Serbest etkinlik dersinin birleştirilmiş sınıflarda görev yapan öğretmenlerin görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi (Elazığ İli Örneği)
H Kazu, S Aslan
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (34), 133-145, 2013
212013
Eğitim ve felsefe
H Kazu
M. Taşpınar (Edt.). Eğitim bilimine giriş, 72-89, 2007
182007
Öğretmen yetiştirmede mikro öğretim yönteminin etkililiği (Fırat Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi örneği)
H Kazu
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1996
161996
Öğretmen adayları için kişisel-mesleki yetkinlikler algı ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması
H Kazu, D Demiralp
Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 23 (3), 425-464, 2017
142017
Comparison of critical listening proficiency of teacher candidates in terms of several variables
K Hilal, D Demiralp
Eurasian Journal of Educational Research 17 (68), 81-95, 2017
142017
Sınıf öğretmenlerinin portfolyolara ilişkin görüşleri ve uygulamaları
H Kazu, M Yorulmaz
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi 1, 382-386, 2007
132007
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20