Follow
Muge Bekman
Muge Bekman
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa TBMYO Doç. Dr.
Verified email at iuc.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Halkla İlişkiler Uygulamalarında Nicel Araştırma Yöntemi: İlişkisel Tarama Modeli
M BEKMAN
Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi 6 (16), 238-258, 2022
142022
HALKLA İLİŞKİLER MODELLERİNDE YENİ İLETİŞİM KANALLARININ KULLANIMI
M BEKMAN, AG SONCU
Ekonomi Maliye İşletme Dergisi 3 (2), 191-203, 2020
142020
Halkla İlişkiler Uygulamalarında Dijital Medyanın Kullanımı: Sosyal Medya Bağımlılığının, FoMO ve Kompülsif Çevrimiçi Satın Almada Aracılık Rolü
M Bekman
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020
112020
Halkla İlişkiler Açısından Duygusal Emek Yönetimi
AG Soncu, M Bekman
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 1 (44), 2017
52017
The Effect of FoMO (Fear of Missing Out) on Purchasing Behavior in Public Relations Practices
M Bekman
Selçuk İletişim 15 (2), 528-557, 2022
42022
VERİ İHLALLERİNDE KURUMSAL İLETİŞİMİN ROLÜ
M BEKMAN
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2022 (57), 159-184, 2022
22022
Evaluating Target Audience Surveillance on Instagram in the Context of Public Relations Practices
M Bekman
İnsan ve Toplum 13 (1), 372-400, 2023
12023
HEDEF KİTLENİN GÖZETİM FARKINDALIĞININ TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİNDE FOMO'NUN ARACILIK ROLÜ VE CİNSİYETİN DÜZENLEYİCİ ETKİSİ
M BEKMAN
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 24 (2), 551-580, 2022
12022
Marka iletişiminin marka değeri üzerine etkisi: Türk havayolları üzerine bir araştırma
M Bekman
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
12016
Duygu yönetimi açısından uçuş personeli ve yolcu iletişimi
M Bekman
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
12016
The Effects of Self-Esteem and Online Privacy Concern on Generations’ Attitudes Towards Instagram
M BEKMAN, AL Eyüp
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 134-160, 2023
2023
Halkla İlişkilerde Bir Pazarlama Stratejisi Olarak Gerilla Pazarlama Örneklerinin Göstergebilimsel Analizi
M Bekman
TECHNICS-Journal of Applied Technologies Dergisi 1 (1), 55-72, 2022
2022
Veri İhlallerinde Kurumsal İletişimin Rolü: Yemeksepeti Örneği.
M Bekman
Journal of Communication Theory & Research/Iletisim Kuram ve Arastirma Dergisi, 2022
2022
DESCRIPTION OF THE DOMINANT APPROACHES IN PUBLIC RELATIONS PRACTICES
M BEKMAN
International JOURNAL OF SOCIAL HUMANITIES SCIENCES RESEARCH 9 (79), 60-67, 2022
2022
Interaction of Internet Addiction with FoMO: The Role of Digital Media
M Bekman
Handbook of Research on Digital Citizenship and Management During Crises …, 2022
2022
Evaluation of the Approach to the Uses and Gratifications in Digital Media Regarding Public Relations Research
M Bekman
Interdisciplinary Public Finance, Business and Economics Studies– Volume IV …, 2021
2021
Dijital Bağımlılıkta Gelişmeleri Kaçırma Korkusu (FoMO)
M Bekman
2021
Kurum içi Hakla İlişkiler Pratiği Açısından Örgütsel Bağlılıkta Hedef Kitlenin Değerlendirilmesi
M Bekman
Örgütlerde Bağlılık 1, 186-193, 2021
2021
Public Relations Strategies in Digitalized Communication
M Bekman
Cultural Informatics, Communication& Media Studies Conference Proceedings 1 …, 2021
2021
Havacılıkta Kurumsal İletişimin Dijitalleşmesiyle Dönüşen Müşteri İlişkileri
M Bekman, C Küçükkınalı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Uluslararası Çevrimiçi Sosyal Bilimler …, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20