Takip et
Veysel Bilal Arslankara
Veysel Bilal Arslankara
hacettepe.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sanal Dünya Risk Algısı Ölçeği (SDRAÖ)’nin geliştirilmesi
VB Arslankara, E Usta
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 111-131, 2018
15*2018
Lise öğrencilerinde sanal risk algısı: Problemli internet kullanımı ve eleştirel düşünme bağlamında bir araştırma
VB Arslankara, U Ertuğrul
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 134-153, 2020
92020
Lise öğrencilerinin sanal risk algılarının internet kullanım durumlarına göre incelenmesi
VB Arslankara
PQDT-Global, 2017
92017
Lise Öğrencilerinin Sanal Ortamlardaki Güven Durumları ile Sanal Yalnızlıklarının Sanal Risk Algısı Bağlamında İncelenmesi
VB Arslankara, E Usta
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 5, 274-286, 2019
62019
Tasarım ilke, öğeleri ve öğretim araçları
VB Arslankara, E Usta
Öğretim teknolojileri, 63-91, 2020
32020
Ortaokul Öğrencilerinin Sanal Risk Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
VB Arslankara, E Usta
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi 1 (1), 25-41, 2019
32019
Öğretmenlerin dijital ayak izi farkındalık durumlarıyla ilgili bir inceleme. 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2019). 02-04 Mayıs 2019-Kırşehir
VB Arslankara, SS Seferoğlu
22019
Digital Well-Being Scale Validity and Reliability Study
VB ARSLANKARA, A DEMİR, Ö ÖZTAŞ, U Ertugrul
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning 4 (2), 263-274, 2022
12022
Investigation of Students' Summer Vacation Activities Based on Coding & Robotic and Forgetfulness Level in Summer Vacation Returnt
VB Arslankara, E Usta
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning 2 (1), 1-9, 2020
12020
Adapting the Virtual World Risk Perception Scale to Secondary School Level
VB Arslankara, E Usta
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 83-95, 2020
12020
Türkiye'de 2013-2018 Yılları Arasında İnternet Bağımlılığı Temelinde Üretilen Bilimsel Çalışmaların Yöntem ve İçerik Açısından İncelenmesi. 1
VB Arslankara, E Usta
Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu Tam Metin Kitabı …, 2018
12018
Video Dönütlerin Mesleki Beceri Eğitimi Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
VB Arslankara, SS Seferoğlu
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (1), 152-168, 2024
2024
Öğretim Teknolojileri
VB Arslankara, E Usta
Pegem Akademi, 2020
2020
INVESTIGATION OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ABOUT MISCONCEPTIONS RELATED TO INFORMATION TECHNOLOGY AND SOFTWARE COURSE
E Usta, VB Arslankara
Gazi Journal of Educational Science 2 (1), 2016
2016
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİNE İLİŞKİN KAVRAM YANILGILARININ İNCELENMESİ
U Ertuğrul, VB ARSLANKARA, M ÖZARSLAN
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (1), 31-50, 2016
2016
The Mediating Role of Lifelong Learning Motivation in the Relationship Between Virtual Risk Perception and Digital Well-Being
VB ARSLANKARA, U Ertuğrul, SS SEFEROĞLU
Participatory Educational Research 11 (2), 265-284, 0
Son Beş Yılda Yayımlanan Siber/Sanal Zorbalık Araştırmalarının İçerik Analizi Çalışması: 2013-2018 Yılları Arası
VB ARSLANKARA, AD Ortaokulu, U Ertuğrul
1. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 221, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–17