ÖĞRETMEN ADAYLARININ TARİHİ MEKANLARA VE ESERLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ DÇ DİKYOL, İ Elif, U Seda HAYEF Journal of Education 8 (2), 57-68, 2011 | 25 | 2011 |
The alternative evaluation tools choosen by social and science teacher candidates S Usta, DÇ Dikyol, E İnce Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 3457-3462, 2010 | 18 | 2010 |
Antik Yunan'dan Bir Eğitim Modeli: Sparta D Çığır Dikyol Mediterranean Journal of Humanities 6 (2), 189-207, 2016 | 16* | 2016 |
Antik Yunan dünyasında bir kadın olarak Sappho’nun yeri EŞAR İŞBİLEN, DÇ DİKYOL Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 147-161, 2020 | 6 | 2020 |
Tarih öğretiminde yeni bir kavram: Sanal tarihsel mekân DÇ Dikyol, EŞ İşbilen Toplum Bilimleri Dergisi 25, 233-248, 2019 | 5 | 2019 |
6. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABININ YERYÜZÜNDE YAŞAM ÜNİTESİNİN YAPILANDIRMACI EĞİTİM ANLAYIŞINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ M ÖZTÜRK, DÇ DİKYOL HAYEF Journal of Education 10 (2), 61-68, 2013 | 5 | 2013 |
The effects of mythos’ on plato's educational approach DÇ Dikyol Procedia-Social and Behavioral Sciences 55, 560-567, 2012 | 5 | 2012 |
Tarihöncesi Dönemde Eğitim DÇ Dikyol The Journal of Academic Social Science Studies 5 (6), 160-173, 2012 | 5* | 2012 |
Eğitimde cinsiyet eşitsizliğine tarihten bir örnek: Antik Yunan EŞAR İŞBİLEN, DÇ DİKYOL Turkish History Education Journal 7 (1), 92-112, 2018 | 4 | 2018 |
Antik Yunan Tragedyasında Değerler Eğitimine Dair izler DÇD Murat Öztürk Turkish Studies 8 (12), 323-334, 2013 | 4* | 2013 |
ANTİK ROMA TOPLUMUNDA KADIN VE EĞİTİMİ DÇ Dikyol, EŞ İşbilen | 3 | 2018 |
TARİH ÖĞRETİMİNDE SANAL GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİ KULLANIMI: ÇATALHÖYÜK ÖRNEĞİ1 DÇ DİKYOL, EŞAR İŞBİLEN Journal of History School (JOHS), 2020 | 2 | 2020 |
ANTİK KAYNAKLAR IŞIĞINDA KRALLIK VE CUMHURİYET DÖNEMLERİNDE ROMA’DA YAŞANAN SALGINLAR1 DÇ DİKYOL, EŞAR İŞBİLEN Journal of History School (JOHS), 2021 | 1 | 2021 |
Antik Roma’da bir statü göstergesi olarak eğitim DÇ Dikyol Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 23 (3), 1025-1051, 2021 | 1 | 2021 |
Bilge Cato'nun Sİyasi Kariyerinde Pater Kavramının Önemi DÇ DİKYOL Trakya Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi 11 (21), 199-227, 2021 | 1 | 2021 |
The social and science teacher candidates’ creativity on material using and designing E İnce, S Usta, DÇ Dikyol Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 3463-3467, 2010 | 1 | 2010 |
ANTİK ROMA’NIN SALGINLAR İLE GENİŞLEYEN PANTHEONU DÇ DİKYOL Journal of History School 14 (LII), 1523-1560, 2021 | | 2021 |
Büyük Atina Vebası Bir Pandemi miydi? Atina Salgınının Yayılımı Üzerine Bir Değerlendirme. DÇ Dikyol Turkish Studies-Historical Analysis 16 (2), 2021 | | 2021 |
Karşıtlıkların Tarihi: Yaşlı Cato ve ‘Genç’ Roma DÇ DİKYOL Turkish Studies-Historical Analysis 15 (4), 1099-1117, 2020 | | 2020 |
TARİH ÖĞRETİMİNDE SANAL GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİ KULLANIMI: ÇATALHÖYÜK ÖRNEĞİ D Çığır Dikyol, E Şar İşbilen Tarih Okulu Dergisi, 2020 | | 2020 |