Tarih öğretiminde öğrenci merkezli yaklaşımlar: Tarih bölümü özel öğretim yöntemleri İH Demircioğlu Anı Yayıncılık, 2010 | 488 | 2010 |
Değerlerin oluşturulma sürecinde tarih eğitimi: Amaç, işlev ve içerik İH Demircioğlu, MA Tokdemir Değerler eğitimi dergisi 6 (15), 69-88, 2008 | 414 | 2008 |
Tarih öğretiminde filmlerin yeri ve önemi İH Demircioğlu Bilig 42, 77-93, 2007 | 154 | 2007 |
Tarih öğretmenlerinin tarihsel düşünme becerilerine yönelik görüşleri İH Demircioğlu Milli Eğitim Dergisi 39 (184), 228-239, 2009 | 92 | 2009 |
Tarih öğretimi, öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı İH Demircioğlu Tarih öğretiminde öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı, 1-12, 2012 | 66 | 2012 |
Zaman ve mekâna ilişkin becerilerin öğretimi İH Demircioğlu, H Akengin Sosyal bilgiler öğretimi, 187-224, 2012 | 64 | 2012 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sosyal bilimler hakkındaki görüşleri İH DEMİRCİOĞLU Bilig/Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi, 113-124, 2006 | 59* | 2006 |
Tarih ve coğrafya öğretmenlerinin sosyal bilimler öğretiminin amaçlarına yönelik görüşleri (Doğu Karadeniz Bölgesi örneği) İH DEMİRCİOĞLU Bilig, 71-84, 2004 | 57 | 2004 |
Learning how to conduct educational research in teacher education: A Turkish perspective IH Demircioglu Australian Journal of Teacher Education (Online) 33 (1), 1-17, 2008 | 54 | 2008 |
Türkiye'de tarih eğitiminin tarihi İH DEMİRCİOĞLU Türkiye Araştırmaları Literatür Dergisi, 431-450, 2008 | 53 | 2008 |
Using historical stories to teach tolerance: The experiences of Turkish eighth-grade students IH Demircioglu The Social Studies 99 (3), 105-110, 2008 | 48 | 2008 |
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Tarih Öğretiminde Kullanılan Zaman ve Kronolojiyle İlgili Bazı Kavramlarİ Anlama Düzeyi. İH Demi̇rci̇oǧlu Eurasian Journal of Educational Research (EJER), 2005 | 47 | 2005 |
Tarih eğitimi ve değerler. R. Turan ve K. Ulusoy İH Demircioğlu, E Demircioğlu Farklı yönleri ile değerler eğitimi, 269-286, 2016 | 45 | 2016 |
Tarih ders kitabı yazımında yeni yaklaşımlar İH Demircioğlu Karadeniz Araştırmaları, 119-133, 2013 | 43 | 2013 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEMOKRATİK ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ İH DEMİRCİOĞLU, C MUTLUER, E DEMİRCİOĞLU Kastamonu eğitim dergisi 19 (2), 577-586, 2011 | 42 | 2011 |
Avrupa Birliği ülkeleri ve Türkiye'de tarih öğretiminin genel amaçlarının karşılaştırmalı bir değerlendirmesi İH Demircioğlu Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 16 (2), 133-146, 2006 | 42 | 2006 |
Öğretim stratejileri İH Demircioğlu Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi, 137-226, 2002 | 41 | 2002 |
TARİH ÖĞRETİMİNİN AMAÇLARI İH Demircioğlu Tarih Nasıl Öğretilir? 5, 67, 2021 | 40 | 2021 |
Osmanlı Devletinde tarih yazımının tarih öğretimi üzerine etkileri İH Demircioğlu Milli Eğitim Dergisi 42 (193), 115-125, 2012 | 40 | 2012 |
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN TARİH DERSİNİN AMAÇLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ İH Demircioğlu Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 4 (2), 153-164, 2006 | 40 | 2006 |