Follow
Prof.Dr. Hüseyin Altunbaş
Prof.Dr. Hüseyin Altunbaş
Selçuk Üniversitesi Reklam Profesörü
Verified email at selcuk.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Çocukların marka tercihleri ve medya tüketim alışkanlıkları
H Aktaş, MN ÖZÜPEK, H Altunbaş
Selçuk İletişim 6 (4), 115-125, 2011
662011
Radyo reklamcılığı: Türkiye'de yerel radyolar
H Altunbaş
Tablet Kitabevi, 2003
392003
SOSYAL MEDYA VE DEĞİŞEN MAHREMİYET “FACEBOOK MAHREMİYETİ”.
M ZENGİN, G ZENGİN, H ALTUNBAŞ
Gumushane Universty Electronic Journal of the Faculty of Communication …, 2015
342015
Yeni medya ve interaktif reklamcılık
H Altunbaş
Anadolu Üniversitesi, 2001
322001
PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE ETKİNLİK (EVENT) PAZARLAMASI'MÜZİK EĞLENCE ETKİNLİĞİNİN MARKA İLETİŞİMİNE ETKİSİ'
H Altunbaş
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2011
262011
Spor pazarlaması ve iletişimi
H Altunbaş
Hiperlink, 2008
232008
Değişen reklamcılık ve metafor kullanımıdergi reklamları üzerine inceleme
E Diker
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
182010
Etkili marka iletişimi ve değişen reklamcılık
H Altunbaş
Halkla İlişkiler, 195-219, 2008
122008
Başlangıcından günümüze radyo ve radyo reklamcılığı, Türkiye'de yerel radyo istasyonlarının reklam aracı olarak kullanılışı, sorunları ve model önerisi
H Altunbaş
PQDT-Global, 2003
112003
Medya planlama
HK SUHER, H ALTUNBAŞ, B BAŞAL, NB İSPİR
Anadolu Üniversitesi Yayını, 2012
102012
Corporate reputation management and social media: An analysis on Facebook accounts of the most valuable 5 brands in turkey
H Altunbaş, E Diker
Erciyes İletişim Dergisi 4 (2), 2015
82015
Pazarlama İletişimi ve Basketbol Pazarlaması “Basketbol Seyircisi Üzerine Bir Araştırma
H Altunbaş
Selçuk İletişim 5 (2), 95-101, 2008
82008
Çocukların satın alma noktasında marka tercihleri; anne ve çocuklar üzerine bir inceleme. IV
H Altunbaş
Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, 22-24, 2007
72007
Yeni İnteraktif Medya ve Reklamcılığa Etkisi
H Altunbaş
Bilişim Zirvesi, 4-7, 2001
52001
Sosyal medya ve değişen mahremiyet “facebook mahremiyeti (Social media and the changing privacy “facebook privacy)
A ZENGİN, G ZENGİN, H ALTUNBAŞ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 3 (2), 2015
42015
REKLAM SPOTLARININ GRUPLANDIRILMASI VE UYGULANAN STRATEJİLER, TEORİK VE PRATİK ÇALIŞMA
H Altunbaş
Selçuk İletişim 2 (4), 202-205, 2003
42003
The aim of using websites in local governments for public relations
MN Özüpek, H Altınbaş
Yeni İletişim Teknolojileri ve Toplumsal Dönüşüm II. Uluslararası İletişim …, 2012
12012
INTEGRATED NEW MEDIA AND YOUTH: UNIVERSITY STUDENTS’INTEREST IN MOBILE 3G IN THE CONTEXT OF DIFFUSION OF INNOVATIONS THEORY
H Aktaş, MN Özüpek, H Altunbaş
2011
Karikatür reklamcılığı ve hedef kitle iletişimi? Sütaş örneği?
G Meraki Zengin
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–19