Takip et
Sermin METIN
Sermin METIN
Preschool Education, Assoc. Dr. Hasan Kalyoncu Üniversitesi
hku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Assesment of parent-child relationship in Covid-19 pandemic
H Uzun, NH Karaca, Ş Metin
Children and Youth Services Review 120, 105748, 2021
1222021
Activity-based unplugged coding during the preschool period
S Metin
International Journal of Technology and Design Education 32 (1), 149-165, 2022
582022
Türkiye'de Okul Öncesinde Kaynaştırmaya İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Ş Metin
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 146-172, 2013
522013
Motor beceriden bağımsız görsel algı testi-3: Geçerlik güvenirlik çalışması
Ş Metin, A Neriman
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 (2), 57-72, 2012
402012
The relationship between the motor creativity and peer play behaviors of preschool children and the factors affecting this relationship
NH Karaca, H Uzun, Ş Metin
Thinking skills and creativity 38, 100716, 2020
272020
Dört-yedi yas çocuklarının resim gelişim özelliklerinin incelenmesi
Ş Metin, A Neriman
Ankara Sağlık Bilimleri Dergisi 1 (2), 55-69, 2012
212012
Developing the teacher self-efficacy scale in the Use of ICT at Home for Pre-school Distance Education during Covid-19
AİC Gözüm, Ş Metin, H Uzun, NH Karaca
Technology, Knowledge and Learning 28 (3), 1351-1381, 2023
182023
Investigation of the practices in learning centers of pre-school education institutes
Ş Metin
Turkish Journal of Education 6 (1), 1-16, 2017
172017
The drawing development characteristics of gifted and children of normal development
S Metin, N Aral
Cypriot Journal of Educational Sciences 15 (1), 2020
142020
Proje yaklaşımına dayalı eğitimin beş yaş (60-72 ay) çocuklarının çizim becerilerine ve görsel algılarına etkisinin incelenmesi
Ş Metin
Unpublished doctoral dissertation). Ankara University, Graduate School of …, 2014
132014
Analysis of the effects of project-based education on the visual perceptions of five-year-old children (60-72 months)
Ş Metin, N Aral
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 41 (186), 2016
122016
Türkiye’de 0-3 yaş çocuklara yönelik gerçekleştirilen lisansüstü tez çalışmalarının gözden geçirilmesi
Ş METİN
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi 2 (1), 39-59, 2017
112017
Okul öncesi öğretmenlerin özel alan yeterlik ve öz yeterlik düzeylerinin incelenmesi
Ş Metin, Y Aydoğan
Milli Eğitim Dergisi 48 (224), 33-57, 2019
102019
Test for assessing coding skills in early childhood
D Kalyenci, Ş Metin, M Başaran
Education and Information Technologies 27 (4), 4685-4708, 2022
92022
Demographic factors associated with young children's motor creativity
NH Karaca, H Uzun, Ş Metin, N Aral
Birlesik Dunya Yenilik Arastirma ve Yayıncilik Merkezi, 2020
82020
Effects of classroom management profiles of pre-school teachers on social skills and problem behaviors of children
Ş Metin, Y Aydoğan, Ş Kavak, Z Mercan
Journal of Current Researches on Social Sciences 7 (1), 517-534, 2017
82017
Proje yaklaşımına dayalı eğitimin beş yaş (60-72 ay) çocuklarının görsel algılarına etkisinin incelenmesi
Ş Metin, N Aral
Eğitim ve Bilim 41 (186), 2016
82016
Proje yaklaşımına dayalı eğitim: Teoriden uygulamaya
Ş Metin, N Aral
Ankara: Vize, 2014
82014
An analysis of the effects of pre-school teachers’ burnout levels on job satisfaction
Ş Metin, S Saçan
International Journal of Family, Child and Education 11, 44-67, 2017
72017
Determining the attitudes of university students towards gender roles
S Saçan, D Adıbelli, Ş Metin, M Korkmaz, Ü Sevil, A Gürkan
UHPPD 4, 1-23, 2015
62015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20