Okul dışı bilimsel etkinliklerin 9. sınıf öğrencilerinin enerji konusunu günlük hayatla ilişkilendirme düzeyine etkisi H ERTAŞ KILIÇ, A Parmaksızoğlu, A ŞEN Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 5 (2), 2011 | 148 | 2011 |
UF/EMI Eleştirel Düşünme Eğilimi Ölçeğini Türkçeye Uyarlama Çalışması H Ertaş Kılıç, Aİ Şen Eğitim ve Bilim 39 (176), 1-12, 2014 | 137* | 2014 |
Okul dışı bilimsel etkinliklerin 9. sınıf öğrencilerinin enerji konusunu günlük hayatla ilişkilendirme düzeyine etkisi H Ertas, Aİ Şen, A PARMAKSIZOĞLU, Aİ ŞEN Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 5 (2 …, 2011 | 84* | 2011 |
Okul Dışı Öğrenme Etkinliklerine ve Eleştirel Düşünmeye Dayalı Fizik Öğretiminin Öğrenci Tutumlarına Etkisi H Ertaş Kılıç, Aİ Şen Eğitim ve Bilim 39 (176), 13-33, 2014 | 73* | 2014 |
Bilimsel süreç becerileri S Aslan, H Ertaş-Kılıç, D Kılıç Ankara: Pegem Akademi, 2016 | 55 | 2016 |
Okul Dışı Etkinliklerle Desteklenen Eleştirel Düşünme Öğretiminin, Eleştirel Düşünme Eğilimine ve Fizik Dersine Yönelik Tutuma Etkisi H Ertaş Hacettepe Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 55* | 2012 |
Learning science outside the classroom: development and validation of the out-of-school learning environments perception scale AI Sen, H Ertas-Kılıc, O Oktay, S Ekinci, Z Kadırhan Journal of Outdoor and Environmental Education 24, 19-36, 2021 | 26 | 2021 |
The understanding levels of preservice teachers’ of basic science concepts’ measurement units and devices, their misconceptions and its causes Ö Keles, H Ertas, N Uzun, M Cansiz Procedia-Social and Behavioral Sciences 9, 390-394, 2010 | 19 | 2010 |
Development of The Scale of Interest in Astronomy: Validity and Reliability Studies/Astronomiye Yönelik İlgi Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalişmalari HE KILIÇ, Ö KELEŞ Eğitimde Kuram ve Uygulama 13 (1), 35-54, 2017 | 18* | 2017 |
The Effect of Physics Education Based on Out-of-School Learning Activities and Critical Thinking on Students' Attitudes. HE Kılıç, Aİ Şen Education & Science/Egitim ve Bilim 39 (176), 2014 | 17 | 2014 |
Planetaryumlar H Ertaş, Aİ Şen Fen öğretiminde okul dışı öğrenme ortamları (ss. 85-104). Ankara: Pegem Akademi, 2011 | 7 | 2011 |
Web 2.0 uygulamalarının öğrencilerin fene ve teknoloji kullanımına yönelik tutumlarına etkisi K Akbaba, HE KILIÇ Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 130-139, 2022 | 6 | 2022 |
Fen bilgisi öğretmenliği lisans öğrencilerinin açık uçlu deneylere ilişkin görüşleri: Deney günlükleri ÖE MUŞTU, HE KILIÇ, Aİ Şen Sakarya University Journal of Education 8 (3), 158-175, 2018 | 6 | 2018 |
Milli Parklar H Ertaş Kılıç Okul Dışı Öğrenme Ortamları, 187 - 214, 2019 | 5 | 2019 |
Fizik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları H ERTAŞ KILIÇ, A ŞEN Pegem Akademi, 2017 | 2* | 2017 |
The content of the recent studies on physics education and their tendencies within the last few years I Aykutlu, H Ertaş, A Şen Balkan Physics Letters 20, 349-358, 2012 | 2 | 2012 |
The Effect of Activities Performed in the Science Center on Students' Perceptions of Out-of-School Learning Environments. M Doldur, H Ertas Kilic Science Insights Education Frontiers 15 (1), 2149-2173, 2023 | 1 | 2023 |
Sosyo-Bilimsel Konularda Argümantasyona Dayalı Etkinliklerin Öğrencilerin Problem Çözme Becerileri Algısına ve Fene Yönelik Tutumlarına Etkisi NS KUYUCU, HE KILIÇ Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 43 (2), 921-960, 2023 | | 2023 |
Veri Analizi H Ertaş Kılıç Örnek Etkinliklerle Eğitimde Veri Okuryazarlığının Geliştirilmesi, 221-248, 2022 | | 2022 |
Veri Elde Etme H Ertaş Kılıç Örnek Etkinliklerle Eğitimde Veri Okuryazarlığının Geliştirilmesi, 191-219, 2022 | | 2022 |