Follow
Alper Akgül
Title
Cited by
Cited by
Year
Enstrüman eşlikli uygulamaların ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin müzik dersine yönelik başarı ve tutumlarına etkisi
A Akgül
PQDT-Global, 2013
82013
A Resource Recommendation for Improving Musical Expression and Narration in Piano Education: An Examination of Loeschhorn Op. 65 Etudes.
A Alper
Educational Research and Reviews 16 (5), 189-201, 2021
72021
Sanat Eğitimi Veren Yüksek Öğretim Kurumlarında Çalışan Akademisyenlerin Uzaktan Eğitim ile İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi
A Akgül
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (3), 415-432, 2021
62021
Fakülte-Okul işbirliği programının müzik öğretmeni adayları tarafından değerlendirilmesi
A Akgül
PQDT-Global, 2006
62006
An analysis on piano education in ınstitutions training music teachers in the context of application, teaching experience and pre- school period
A Akgül
Cypriot Journal of Educational Sciences 17 (2), 323, 2022
52022
ENSTRÜMAN EŞLİKLİ UYGULAMALARIN İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN MÜZİK DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARINA VE BAŞARILARINA ETKİSİ
B Halvaşi, A Akgül, Ö Özbek
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (2), 217-233, 2017
52017
AMATÖR MÜZİK EĞİTİMİ BAĞLAMINDA MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMLERİNDE VERİLEN PİYANO DERSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
A AKGÜL
Kesit Akademi Dergisi 7 (26), 500-506, 2021
32021
PİYANO ÖĞRETMENLERİNİN LİSANS ÖĞRENİMLERİ SIRASINDA GÖRDÜKLERİ PİYANO DERSLERİNİ DEĞERLENDİRMELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
A AKGÜL
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 12 (1), 254-270, 2022
12022
Covid 19 Salgını Sürecinde Yapılan Çevrim İçi Piyano Derslerinin Öğretim Elemanları Tarafından Değerlendirilmesi
A AKGÜL, TÜDK Sahne
ITTES 2021 8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 2021
12021
An Examination of Conservatory Students’ Piano Lesson Self-Efficiency and Computer Literacy: The Case of Trabzon University State Conservatory
A Akgül
International Journal of Education and Literacy Studies 9 (No 4 (2021)), 123-131, 2021
12021
MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMLERİNDE VERİLEN PİYANO DERSLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
A AKGÜL
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal) 7 (81), 1811-1814, 2022
2022
MÜZİK BÖLÜMLERİNDE LİSANS ÖĞRENİMİ GÖREN ÖĞRENCİLERİN SOSYAL AĞLARA DAYALI ÖĞRENME ALGILARININ BELİRLENMESİ
A AKGÜL
2022
Sanat Eğitimi Veren Yüksek Öğretim Kurumlarının Youtube Platformunda Etkin Olma Durumları
A Akgül
Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler I 1, 446-457, 2021
2021
Sosyal Medya ve Akademik Sanat Eğitimi Üzerine Bir Değerlendirme
A Akgül
11. Uluslararası Hisarlı Ahmet Sempozyumu. https://www.researchgate.net …, 2021
2021
A Study on Piano Lesson Given in Music Teaching Departments, Müzik Öğretmenliği Bölümlerinde Verilen Piyano Dersleri Üzerine Bir İnceleme
A Akgül
International Social Sciences Studies Journal 7 (Issue:81;), pp:1811-1814, 2021
2021
Sanat Eğitimi Veren Yüksek Öğretim Kurumlarında Görev Yapan Akademisyenlerin Uzaktan Eğitime Yönelik Öz Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
A Akgül
International Journal of Eurasia Social Sciences 12 (46), 1192-1210, 2021
2021
Piyanoda Pedal Kullanımı/ Pedal Usage on Piano
A Akgül
2021
Piyano Eşlik Eğitiminde Popüler Müzik, Elektronik Org Uygulamaları İle Özgüvenin Yeri Ve Önemi
B Halvaşi, A Akgül
Güzel Sanatlar Eğitimi Araştırmaları 1, 2019
2019
BİR MÜZİK ARKEOLOĞU: SEMA MORİTZ A MUSIC ARCHAEOLOGIST: SEMA MORİTZ
A AKGÜL
Kesit Akademi Dergisi, 238-244, 2017
2017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–19