Follow
Mevlüde Doğan
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Dilini Anlama ve Kullanma Becerilerinin İncelenmesi,
M Doğan, P Güner
X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, 27-30 Haziran 2012., 2012
552012
Gerçekçi Matematik Eğitiminin Uzunluk Ölçme Konusunda Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
ES KURT, M DOĞAN
TURKISH STUDIES 14 (4), 1503-1515, 2019
44*2019
Gerçekçi matematik eğitimi'nin uzunluk ölçme konusunda başarı ve kalıcılığa etkisi
ES KURT
OMU EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, 2015
442015
GeoGebra yazılımı ile simetri konusunun öğretiminin matematik başarısı ve kaygısına etkisi
Ö ÖZÇAKIR SÜMEN
OMU EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, 2013
412013
Matematik Eğitiminde Uygulanan Oyunla Öğretimin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
AR Başün, M Doğan
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2020
282020
TEOG sınavı matematik soruları hakkında öğretmen görüşlerinin incelenmesi ve yenilenmiş bloom taksonomisine göre sınıflandırılması
H Altun
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
232016
Teog Sınavı Matematik Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
H Altun, M Doğan
SOBİDER 5 (19), 439-447, 2018
12*2018
İlköğretim 7. sınıf Öğrencilerinin Doğrusal Denklemlerin Grafikleri İle İlgili Soruları Çözme Becerilerinin Değerlendirilmesi
T Tekay, M Doğan
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi 2 (1), 2015
112015
Multipliers of the space Sω (G)
M Dogan, AT Gürkanlı
Mathematica Balkanica, New Series 15 (3-4), 200-212, 2001
112001
Müzikle ilişkilendirilmiş bir öğretimin kesirler ve oran konusundaki erişi ve tutuma etkisi
S IŞITAN
OMU EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, 2013
82013
Gerçekçi Matematik Öğretimi İle Gerçekleştirilen Uzunlukları Ölçme Konusunda Öğrenci Görüşleri
ES KURT, M DOĞAN
TEMEL EĞİTİM DERGİSİ 1 (3), 33-38, 2019
72019
On functions with Fourier transforms in Sω.
M Dogan, AT Gürkanll
Bull. Cal. Math. Soc 92 (2), 111-120, 2000
62000
Investigation of Teacher-Candidates' Level of Knowledge and Their Misconceptions with Content Analysis
H Saraçoğlu, M Doğan, Ö Kol
Aisa-Pacific forum on Science Learning and Teaching 18 (2), 2017
52017
2021-LGS MATEMATİK ALT TESTİ SORULARININ ÖĞRENME ALANLARI VE YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
U Yılmaz, M Doğan
EKEV Akademi Dergisi 26 (90), 459-476, 2022
4*2022
Mathematics and Music Relationship: From Notes to Fractions.
S Isitan, M Dogan
Journal of Inquiry Based Activities 10 (2), 100-111, 2020
42020
SONLU VE SAYILABİLİR SONSUZ KÜMELER VE SAYILAMAYAN SONSUZ KÜMELERİN BİR MODELLEMESİ
Z Ünan, M Doğan
NWSA Education Sciences 6 (2), 1938-1950, 2011
4*2011
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN OLUŞTURDUKLARI METAFORLAR: ACİL UZAKTAN EĞİTİMDE MATEMATİK DERSİ
M Doğan, İ Kahraman
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 9 (1), 79-93, 2022
32022
MATEMATİK EĞİTİMİNDE ORİGAMİ: LİSANSÜSTÜ TEZLERİNİN ARAŞTIRMA EĞİLİMLERİ.
M DOĞAN, E BAYRAKTAR KURT
Journal of International Social Research 14 (77), 2021
32021
İlkokul Öğrencilerinin Bilgisayar Destekli Ööğretime Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
Ö ÖZÇAKIR SÜMEN, M DOĞAN
XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kuşadası, AYDIN, 23-25 Mayıs 2013 …, 2013
3*2013
Müzik Destekli Matematik Öğretiminin Erişi ve Tutuma Etkisi
S Işıtan, M Doğan
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi 5 (8), 404-424, 2020
22020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20