Takip et
Bilge   Çam Aktaş
Bilge Çam Aktaş
Eğitim Programları ve Öğretim Doç. Dr., Anadolu Üniversitesi
anadolu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim öğrencilerinin görsel okuma düzeyleri ile okuduğunu anlama, eleştirel okuma ve Türkçe dersi akademik başarıları arasındaki ilişki
B Çam
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006
1792006
The Effect of" WhatsApp" Usage on the Attitudes of Students toward English Self-Efficacy and English Courses in Foreign Language Education outside the School.
BÇ Aktas, Y Can
International Electronic Journal of Elementary Education 11 (3), 247-256, 2019
532019
Assessment of induction to teaching program: Opinions of novice teachers, mentors, school administrators.
BÇ Aktas
Universal Journal of Educational Research 6 (10), 2101-2114, 2018
322018
İlköğretim öğretmenlerinin öğretmenlik mesleği genel yeterlikleri alanlarındaki hizmet-içi eğitim gereksinimleri
A Hakan, M Sağlam, Ş Yaşar, M Gültekin, H Deveci, D Kürüm-Yapıcıoğlu, ...
Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları 2215, 2011
272011
Sınıf öğretmeni adaylarının mesleki yaşamlarında karşılaşabileceklerini düşündükleri sorunlar
BÇ Aktaş
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (38), 16-30, 2016
262016
DEMOKRASİ EĞİTİMİ VE OKUL MECLİSLERİ PROJESİ UYGULAMALARININ VE KAZANIMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
M Güven, BÇ AKTAŞ, D Sever
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (46), 1-23, 2013
252013
Ortaöğretimde uluslararası bakalorya programı ile ulusal programdaki anadil öğretimi derslerinin eleştirel düşünme becerileri açısından karşılaştırılması
BÇ Aktaş
PQDT-Global, 2013
232013
Comparison of secondary education mother tongue teaching courses in the International Baccalaureate program with the national program in terms of critical thinking.
BC Aktas, M Guven
Educational Sciences: Theory and Practice 15 (1), 99-123, 2015
222015
Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin eleştirel okuma özyeterlik algısı ve yansıtıcı düşünme eğilimlerinin incelenmesi
B Çam Aktaş
202016
Eleştirel okuma ve görsel okuma arasındaki ilişki
M GÜVEN, BÇ AKTAŞ
International Journal of Curriculum and Instructional Studies 3 (6), 2014
202014
Değerler Eğitimi Devamlılığı: Okul Öncesi Eğitim Programından Hayat Bilgisi Öğretim Programına.
M Özer, BÇ Aktaş
Ilkogretim Online 18 (1), 2019
182019
Pedagojik formasyon sertifika programı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine başladıklarında karşılaşabileceklerini düşündükleri sorunlar
D Sever, B Aktaş, S Şahin, N Tunca
Anadolu Journal of Educational Sciences International 5 (2), 1-23, 2015
182015
İlköğretim 1-5. sınıflar Türkçe öğrenci çalışma kitaplarındaki görsel okuma etkinliklerinin incelenmesi
B Çam Aktaş
182010
Investigating primary school students' perceptions regarding" teacher" through their drawings
ÇB Aktaş
172010
Türkiye'de eleştirel okuma kapsamında gerçekleştirilen çalışmaların incelenmesi
B Çam Aktaş
122015
Okul Psikolojik Danışmanlarının Gözünden Mülteci Öğrenciler.
B Topaloğlu, BÇ Aktaş
E-International Journal of Educational Research 13 (1), 2022
112022
Pandemi sürecinde eğitim bilişim ağı (EBA) aracılığıyla gerçekleştirilen ingilizce öğretiminin niteliği: öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri (Erzurum ili örneği)
Ş Karabacak, BÇAM AKTAŞ
Anadolu University Journal of Education Faculty 8 (1), 28-64, 2024
102024
Induction to teaching program in Turkey: Attainments of novice teachers
BÇ Aktaş
European Journal of Education Studies, 2018
102018
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARINA GÖRE ÖĞRETMENLERİN ETİK DEĞERLERE UYMA DÜZEYLERİ.
N TUNCA, S ALKIN-ŞAHİN, D SEVER, B ÇAM-AKTAŞ
Journal of Theory & Practice in Education (JTPE) 11 (2), 2015
102015
Öğretmen metaforu ölçeği: Geçerlik–güvenirlik çalışması
BÇAM AKTAŞ, N TUNCA
Açıköğretim uygulamaları ve araştırmaları dergisi 4 (2), 40-56, 2018
52018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20