İlköğretim öğrencilerinin görsel okuma düzeyleri ile okuduğunu anlama, eleştirel okuma ve Türkçe dersi akademik başarıları arasındaki ilişki B Çam Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006 | 179 | 2006 |
The Effect of" WhatsApp" Usage on the Attitudes of Students toward English Self-Efficacy and English Courses in Foreign Language Education outside the School. BÇ Aktas, Y Can International Electronic Journal of Elementary Education 11 (3), 247-256, 2019 | 53 | 2019 |
Assessment of induction to teaching program: Opinions of novice teachers, mentors, school administrators. BÇ Aktas Universal Journal of Educational Research 6 (10), 2101-2114, 2018 | 32 | 2018 |
İlköğretim öğretmenlerinin öğretmenlik mesleği genel yeterlikleri alanlarındaki hizmet-içi eğitim gereksinimleri A Hakan, M Sağlam, Ş Yaşar, M Gültekin, H Deveci, D Kürüm-Yapıcıoğlu, ... Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları 2215, 2011 | 27 | 2011 |
Sınıf öğretmeni adaylarının mesleki yaşamlarında karşılaşabileceklerini düşündükleri sorunlar BÇ Aktaş Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (38), 16-30, 2016 | 26 | 2016 |
DEMOKRASİ EĞİTİMİ VE OKUL MECLİSLERİ PROJESİ UYGULAMALARININ VE KAZANIMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ M Güven, BÇ AKTAŞ, D Sever Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (46), 1-23, 2013 | 25 | 2013 |
Ortaöğretimde uluslararası bakalorya programı ile ulusal programdaki anadil öğretimi derslerinin eleştirel düşünme becerileri açısından karşılaştırılması BÇ Aktaş PQDT-Global, 2013 | 23 | 2013 |
Comparison of secondary education mother tongue teaching courses in the International Baccalaureate program with the national program in terms of critical thinking. BC Aktas, M Guven Educational Sciences: Theory and Practice 15 (1), 99-123, 2015 | 22 | 2015 |
Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin eleştirel okuma özyeterlik algısı ve yansıtıcı düşünme eğilimlerinin incelenmesi B Çam Aktaş | 20 | 2016 |
Eleştirel okuma ve görsel okuma arasındaki ilişki M GÜVEN, BÇ AKTAŞ International Journal of Curriculum and Instructional Studies 3 (6), 2014 | 20 | 2014 |
Değerler Eğitimi Devamlılığı: Okul Öncesi Eğitim Programından Hayat Bilgisi Öğretim Programına. M Özer, BÇ Aktaş Ilkogretim Online 18 (1), 2019 | 18 | 2019 |
Pedagojik formasyon sertifika programı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine başladıklarında karşılaşabileceklerini düşündükleri sorunlar D Sever, B Aktaş, S Şahin, N Tunca Anadolu Journal of Educational Sciences International 5 (2), 1-23, 2015 | 18 | 2015 |
İlköğretim 1-5. sınıflar Türkçe öğrenci çalışma kitaplarındaki görsel okuma etkinliklerinin incelenmesi B Çam Aktaş | 18 | 2010 |
Investigating primary school students' perceptions regarding" teacher" through their drawings ÇB Aktaş | 17 | 2010 |
Türkiye'de eleştirel okuma kapsamında gerçekleştirilen çalışmaların incelenmesi B Çam Aktaş | 12 | 2015 |
Okul Psikolojik Danışmanlarının Gözünden Mülteci Öğrenciler. B Topaloğlu, BÇ Aktaş E-International Journal of Educational Research 13 (1), 2022 | 11 | 2022 |
Pandemi sürecinde eğitim bilişim ağı (EBA) aracılığıyla gerçekleştirilen ingilizce öğretiminin niteliği: öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri (Erzurum ili örneği) Ş Karabacak, BÇAM AKTAŞ Anadolu University Journal of Education Faculty 8 (1), 28-64, 2024 | 10 | 2024 |
Induction to teaching program in Turkey: Attainments of novice teachers BÇ Aktaş European Journal of Education Studies, 2018 | 10 | 2018 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARINA GÖRE ÖĞRETMENLERİN ETİK DEĞERLERE UYMA DÜZEYLERİ. N TUNCA, S ALKIN-ŞAHİN, D SEVER, B ÇAM-AKTAŞ Journal of Theory & Practice in Education (JTPE) 11 (2), 2015 | 10 | 2015 |
Öğretmen metaforu ölçeği: Geçerlik–güvenirlik çalışması BÇAM AKTAŞ, N TUNCA Açıköğretim uygulamaları ve araştırmaları dergisi 4 (2), 40-56, 2018 | 5 | 2018 |