Follow
Bilge   Çam Aktaş
Bilge Çam Aktaş
Eğitim Programları ve Öğretim Doç. Dr., Anadolu Üniversitesi
Verified email at anadolu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim öğrencilerinin görsel okuma düzeyleri ile okuduğunu anlama, eleştirel okuma ve Türkçe dersi akademik başarıları arasındaki ilişki
B Çam
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006
1792006
The Effect of" WhatsApp" Usage on the Attitudes of Students toward English Self-Efficacy and English Courses in Foreign Language Education outside the School.
BÇ Aktas, Y Can
International Electronic Journal of Elementary Education 11 (3), 247-256, 2019
532019
Assessment of induction to teaching program: Opinions of novice teachers, mentors, school administrators.
BÇ Aktas
Universal Journal of Educational Research 6 (10), 2101-2114, 2018
322018
Sınıf öğretmeni adaylarının mesleki yaşamlarında karşılaşabileceklerini düşündükleri sorunlar
BÇ Aktaş
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (38), 16-30, 2016
272016
İlköğretim öğretmenlerinin öğretmenlik mesleği genel yeterlikleri alanlarındaki hizmet-içi eğitim gereksinimleri
A Hakan, M Sağlam, Ş Yaşar, M Gültekin, H Deveci, D Kürüm-Yapıcıoğlu, ...
Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları 2215, 2011
272011
DEMOKRASİ EĞİTİMİ VE OKUL MECLİSLERİ PROJESİ UYGULAMALARININ VE KAZANIMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
M Güven, BÇ AKTAŞ, D Sever
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (46), 1-23, 2013
252013
Ortaöğretimde uluslararası bakalorya programı ile ulusal programdaki anadil öğretimi derslerinin eleştirel düşünme becerileri açısından karşılaştırılması
BÇ Aktaş
PQDT-Global, 2013
232013
Comparison of secondary education mother tongue teaching courses in the International Baccalaureate program with the national program in terms of critical thinking.
BC Aktas, M Guven
Educational Sciences: Theory and Practice 15 (1), 99-123, 2015
222015
Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin eleştirel okuma özyeterlik algısı ve yansıtıcı düşünme eğilimlerinin incelenmesi
B Çam Aktaş
202016
Eleştirel okuma ve görsel okuma arasındaki ilişki
M GÜVEN, BÇ AKTAŞ
International Journal of Curriculum and Instructional Studies 3 (6), 2014
202014
Değerler Eğitimi Devamlılığı: Okul Öncesi Eğitim Programından Hayat Bilgisi Öğretim Programına.
M Özer, BÇ Aktaş
Ilkogretim Online 18 (1), 2019
182019
Pedagojik formasyon sertifika programı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine başladıklarında karşılaşabileceklerini düşündükleri sorunlar
D Sever, B Aktaş, S Şahin, N Tunca
Anadolu Journal of Educational Sciences International 5 (2), 1-23, 2015
182015
İlköğretim 1-5. sınıflar Türkçe öğrenci çalışma kitaplarındaki görsel okuma etkinliklerinin incelenmesi
B Çam Aktaş
182010
Investigating primary school students' perceptions regarding" teacher" through their drawings
ÇB Aktaş
172010
Türkiye'de eleştirel okuma kapsamında gerçekleştirilen çalışmaların incelenmesi
B Çam Aktaş
122015
Okul Psikolojik Danışmanlarının Gözünden Mülteci Öğrenciler.
B Topaloğlu, BÇ Aktaş
E-International Journal of Educational Research 13 (1), 2022
112022
Pandemi sürecinde eğitim bilişim ağı (EBA) aracılığıyla gerçekleştirilen ingilizce öğretiminin niteliği: öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri (Erzurum ili örneği)
Ş Karabacak, BÇAM AKTAŞ
Anadolu University Journal of Education Faculty 8 (1), 28-64, 2024
102024
Induction to teaching program in Turkey: Attainments of novice teachers
BÇ Aktaş
European Journal of Education Studies, 2018
102018
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARINA GÖRE ÖĞRETMENLERİN ETİK DEĞERLERE UYMA DÜZEYLERİ.
N TUNCA, S ALKIN-ŞAHİN, D SEVER, B ÇAM-AKTAŞ
Journal of Theory & Practice in Education (JTPE) 11 (2), 2015
102015
Öğretmen metaforu ölçeği: Geçerlik–güvenirlik çalışması
BÇAM AKTAŞ, N TUNCA
Açıköğretim uygulamaları ve araştırmaları dergisi 4 (2), 40-56, 2018
52018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20