Follow
Alper Ozer
Alper Ozer
Verified email at politics.ankara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Coopetition as a small business strategy: Implications for performance
MH Morris, A Koçak, A Ozer
Journal of Small Business Strategy (archive only) 18 (1), 35-56, 2007
4492007
Consumer brand equity in a cross-cultural replication: An evaluation of a scale
A Kocak, T Abimbola, A Özer
Journal of Marketing Management 23 (1-2), 157-173, 2007
1882007
The effect of mobile service quality dimensions on customer satisfaction
A Özer, MT Argan, M Argan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 99, 428-438, 2013
1832013
ELEKTRONİK SPOR: TÜRKİYE’DEKİ SİBER SPORCULARIN TUTUM VE DAVRANIŞLARI
M Argan, A Özer, E Akın
Spor Yönetimi ve Bilgi Teknolojileri 1 (2), 1-11, 2006
1182006
Marka Değeri Belirleyicileri: Bir Ölçek Değerlendirmesi
A Koçak, A Özer, ASB Enstitüsü
Ulusal Pazarlama Kongresi 6 (8), 2004
562004
MARKAYA YÖNELİK TUTUMUN SPONSORLUK SONRASI MARKA İMAJI VE SATIN ALMA EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
A Özer
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 29 (2 …, 2011
482011
ŞİDDET İÇERMEYEN BİR EYLEM OLARAK DOLAYLI TÜKETİCİ BOYKOTLARININ OLUŞUM SÜRECİ VE TÜRKİYE İÇİN DEĞERLENDİRME
B Balıkçıoğlu, A Koçak, A Özer
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 62 (03), 79-100, 2007
462007
Does celebrity attachment influence brand attachment and brand loyalty in celebrity endorsement? A mixed methods study
M Özer, A Özer, Y Ekinci, A Koçak
Psychology & Marketing 39 (12), 2384-2400, 2022
452022
Kaynak Temelli Yaklaşimda Pazarlama Kabiliyetinin Boyutlari
A Koçak, A Özer, E Gürel
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 23 (1 …, 2005
442005
Licensed team merchandise buying behavior: a study on Turkish fans
A Özer, M Argan
Innovative Marketing 2 (4), 2006
422006
Pazarlama İle İlgili Kararlarda Faaliyet Tabanlı Maliyetlemenin Etkisi
A Özer
Muhasebe ve Denetime Bakış Dergisi 13, 132, 2004
422004
Hizmet Kalitesi, Tatmin ve Güvenin Daha Fazla Ödeme Eğilimi Üzerindeki Etkileri
EŞ Dölarslan, A Özer
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 14 (1), 31-58, 2014
412014
Determinants of market orientation in accounting firms
A Özer, A Koçak, O Çelik
Marketing Intelligence & Planning 24 (6), 591-607, 2006
412006
Gösteriş Amaçli ürünlerin satin alinmasinda ülke orijini ve tüketici etnosentrizminin etkisi
A Özer, O Dovganiuc
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 6 (11), 61-80, 2013
392013
Küçük işletmeler pazarlamanın neresinde?: Pazar odaklılık ve ilişkisel pazarlama
A Koçak, A Özer
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi 4 (14), 14-26, 2005
342005
Bireysel Müsterilerin Mobil Bankacilik Kullanim Niyetini Etkileyen Faktörler
HP Özcan, ŞS Çelık, A Özer
Cankiri Karatekin Universitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakultesi Dergisi …, 2019
32*2019
The delicate balance of social influences on consumption: A comprehensive model of consumer-centric fear of missing out
M Argan, MT Argan, NZ Aydınoğlu, A Özer
Personality and Individual Differences 194, 111638, 2022
252022
“Bats are blind?” Cognitive biases in risk perception of entrepreneurs
EŞ Dölarslan, A Kocak, A Özer
Journal of Developmental Entrepreneurship 22 (03), 1750021, 2017
172017
MUHASEBE FİRMALARINDA PAZAR ODAKLILIK VE İLİŞKİSELPAZARLAMA
A Özer
Muhasebe ve Denetime Bakış, 153-168, 2006
152006
Gösterişçi tüketimin kökenleri: Benlik, sosyal statü ve tüketici materyalizmi
UC Topçu, U Eroğlu, A Özer
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi= Journal of Consumer and …, 2020
142020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20