Follow
Enes Emre Başar
Enes Emre Başar
Verified email at anadolu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Kişisel değerler ve çevre bilincinin çevreci ürünlerin tercih edilmesindeki etkileri: Karşılaştırmalı bir araştırma
E Çolakoğlu, B Türk, EE Başar, O Gül
Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars/Türkiye, 2013
322013
Hanehalklarının Sürdürülebilir Tüketim Davranışlarının Ölçülmesine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
EE Başar
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
212016
Pazarlama kaynaklarına en uygun rekabetçi pazarlama stratejisinin belirlenmesi: Kış turizmi otellerine yönelik bir uygulama
MK Yılmaz, EE Başar, H Pabuçcu
192015
ULUSLARARASI SPOR ORGANİZASYONLARINDA ULUSAL MARKALARIN SPONSORLUK FAALİYETLERİNİN İNCELENMESİ: SPONSORA YÖNELİK TUTUMUN ARACILIK ETKİSİ VE ETKİNLİKLE İLGİLENİMİN MODERATÖR ROLÜ
EE Başar
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 32 (1), 157-176, 2018
142018
Tüketici Yenilikçiliği ve Marka Değeri Algılarının Marka Yayma Üzerindeki Etkileri
EE Başar
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012
122012
TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİ VE GENİŞLETİLMİŞ TEKNOLOJİ KABUL MODELİNİN E-CRM ÜZERİNDE ETKİLERİ: BANKACILIK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
EE Başar, Ş Yapraklı
The Journal of Academic Social Science Studies 6 (6), 149-180, 2013
112013
An Investigation of Self-Image Congruence Differences between Materialistic and Non-Materialistic Consumers/Materyalist Olan ve Olmayan Tüketiciler Arasinda Benlik Imaji Uyumu …
EE Basar, B Türk, S Ünal
Boğaziçi Journal 29 (2), 41, 2015
82015
A Scale Development Study towards the Measurement of Households' Sustainable Consumption Behaviors
EE Başar
Ataturk University Social Science Institute, 2016
72016
Hane Halklarının Sürdürülebilir Tüketim Davranışları
EE Başar
İmaj Yayınevi 1, 200, 2018
62018
İnovasyon: Ekonomik ve sosyal eğilimler
EE Başar, A Durmaz
Ankara: Imaj Yayınevi, 2018
52018
How does the environmental knowledge of Turkish households affect their environmentally responsible food choices? The mediating effects of environmental concerns
Ş Başar, EE Başar
International Journal of Agriculture Environment and Food Sciences 4 (3 …, 2020
42020
HANGİ ÜRÜN KATEGORİSİ TÜKETİCİLERİN PERAKENDECİ MAĞAZA TERCİHLERİNDE EN BÜYÜK ETKİYE SAHİP? LİDER ÜRÜN YAKLAŞIMI
EE Başar
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 32 (2), 335-349, 2018
42018
The Virtual World and Marketing
EE Başar, A Erciş, S Ünal
Cambridge Scholars Publishing, 2018
42018
Pazarlama Kaynaklarina En Uygun Rekabetçi Pazarlama Stratejisinin Belirlenmesi: Kis Turizmi Otellerine Yönelik Bir Uygulama/Determining of the Most Convenient Marketing …
MK Yilmaz, EE Basar, H Pabuçcu
Ege Akademik Bakis 15 (3), 409, 2015
42015
The effect of self-construal on statue and role-relaxed consumption
EE Başar, A Erciş
Mediterranean Journal of Social Sciences 6 (3), S2, 2015
42015
Kişisel Değerler ve Çevre Bilincinin Çevreci Ürünlerin Tercih EdilmesindeNi EtNileri: Karşılaştırmalı Bir Araştırma, 18
E ÇolaNoğlu, B TürN, EE Başar, O Gül
National MarNeting Congress, 2013
42013
Markalar Sanal Topluluklar Aracılığı ile Müşteri Bağı Oluşturabilirler mi?
EE Başar
EKEV Akademi Dergisi 22 (73), 199-210, 2018
3*2018
Sürdürülebilirlik: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler
EE Başar, A Ağ, G Ünal
İmaj Yayınevi 1, 216, 2019
22019
A HOLISTIC APPROACH TO ACHIEVE SUSTAINABLE CONSUMPTION: SYSTEMIC CHANGE
EE Başar
Studies on Sustainability Research 1, 97-104, 2017
22017
KÜRESELLEŞME’NİN KOBİ’LERİN ULUSLARARASILAŞMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
EE Başar
Küreselleşme: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler 1, 117-130, 2016
2*2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20