Takip et
Zeki Atıl BULUT
Zeki Atıl BULUT
Department of Marketing, Dokuz Eylul University
deu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Gender, generation and sustainable consumption: Exploring the behaviour of consumers from Izmir, Turkey
ZA Bulut, F Kökalan Çimrin, O Doğan
International Journal of Consumer Studies 41 (6), 597-604, 2017
2012017
Examining the role of two aspects of eWOM in online repurchase intention: An integrated trust–loyalty perspective
ZA Bulut, AN Karabulut
Journal of Consumer Behaviour 17 (4), 407-417, 2018
1932018
Determinants of Repurchase Intention in Online Shopping: A Turkish Consumer’s Perspective
ZA BULUT
International Journal of Business and Social Science 6 (10), 55-63, 2015
1682015
Müşteri Değerinin, Müşteri Tatmini, Marka Sadakati ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Performansı Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
B Onaran, ZA Bulut, A Özmen
Business and Economic Research Journal 4 (2), 37-53, 2013
1482013
Konaklama işletmelerinde uygulanan performans değerleme sistemleri ve uygulama alanları (Muğla ili örneği)
E Gavcar, ZA Bulut, K Engin
Yönetim ve Ekonomi Dergisi 13 (2), 31-45, 2006
1232006
Customer Segmentation By Using RFM Model and Clustering Methods: A Case Study in Retail Industry
O Doğan, E Ayçin, ZA Bulut
International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences …, 2018
1192018
BİREYLERİN SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM DAVRANIŞLARININ ÖLÇÜLMESİNE YÖNELİK BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
O Doğan, ZA Bulut, FK Çımrın
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 29 (4), 659-678, 2015
1092015
The ABCD typology: Profile and motivations of Turkish social network sites users
ZA Bulut, O Doğan
Computers in human behavior 67, 73-83, 2017
922017
İşletmelerde performans değerlendirme çalışmaları ve uygulanan yöntemler
ZA Bulut
Mevzuat Dergisi 7 (7), 1-10, 2004
792004
KOBİLERDE ELEKTRONİK TİCARETİN KULLANIMI: İSTANBUL ÖRNEĞİ
ZA Bulut, B Öngören, K Engin
Doğuş Üniversitesi Dergisi 7 (2), 150-161, 2006
562006
The relation among experiential marketing, customer satisfaction, and behavioral intention: A study on food and beverage businesses
UE Araci, ZA Bulut, N Kocak
Economic and Social Development: Book of Proceedings, 361-371, 2017
522017
The Impact of Social Influence on the Decision-Making Process of Sports Consumers on Facebook
E Akar, HF Yüksel, ZA Bulut
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi 6 (2), 5-27, 2015
522015
İşletmeler açısından kapasite planlaması ve kapasite planlamasına etki eden faktörler
ZA Bulut
Mevzuat Dergisi 7 (80), 1-13, 2004
472004
Packaging value of cosmetics products: An insight from the view point of consumers
M Topoyan, ZA Bulut
ICOVACS 1 (1), 183-190, 2008
402008
Factors influencing Turkish parents’ intentions towards anti-consumption of junk food
E Yarimoglu, I Kazancoglu, ZA Bulut
British Food Journal 121 (1), 35-53, 2019
382019
Öğrencilerin iktisadi ve idari bilimler fakültesini tercih nedenleri ve beklentileri (Muğla üniversitesi örneği)
E Gavcar, ZA Bulut, AN Karabulut
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2005
352005
Sustainable consumption of food: Framing the concept through Turkish expert opinions
F Tekinbaş Özkaya, MG Durak, O Doğan, ZA Bulut, R Haas
Sustainability 13 (7), 3946, 2021
322021
Konaklama işletmelerinde uygulanan ücret ve ödül yönetim sistemi (Muğla ili örneği)
E Örücü, ZA Bulut, AN Karabulut
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 7 (1), 51-72, 2005
222005
Designing and Implementing the MySusCof App—A mobile app to support food waste reduction
R Haas, H Aşan, O Doğan, CR Michalek, Ö Karaca Akkan, ZA Bulut
Foods 11 (15), 2222, 2022
212022
Kurumsallaşmadan Büyüme Olur mu? Bir Aile İşletmesinin İncelenmesi
EK Temel, ZA Bulut, SBEİ ABD
AİK’08, 2008
202008
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20