Takip et
Zeki Atıl BULUT
Zeki Atıl BULUT
Department of Marketing, Dokuz Eylul University
deu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Examining the role of two aspects of eWOM in online repurchase intention: An integrated trust–loyalty perspective
ZA Bulut, AN Karabulut
Journal of Consumer Behaviour 17 (4), 407-417, 2018
1762018
Gender, generation and sustainable consumption: Exploring the behaviour of consumers from Izmir, Turkey
ZA Bulut, F Kökalan Çimrin, O Doğan
International Journal of Consumer Studies 41 (6), 597-604, 2017
1752017
Determinants of Repurchase Intention in Online Shopping: A Turkish Consumer’s Perspective
ZA BULUT
International Journal of Business and Social Science 6 (10), 55-63, 2015
1552015
Müşteri Değerinin, Müşteri Tatmini, Marka Sadakati ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Performansı Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
B Onaran, ZA Bulut, A Özmen
Business and Economic Research Journal 4 (2), 37-53, 2013
1402013
Konaklama işletmelerinde uygulanan performans değerleme sistemleri ve uygulama alanları (Muğla ili örneği)
E Gavcar, ZA Bulut, K Engin
Yönetim ve Ekonomi Dergisi 13 (2), 31-45, 2006
1242006
Customer Segmentation By Using RFM Model and Clustering Methods: A Case Study in Retail Industry
O Doğan, E Ayçin, ZA Bulut
International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences …, 2018
1092018
BİREYLERİN SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM DAVRANIŞLARININ ÖLÇÜLMESİNE YÖNELİK BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
O Doğan, ZA Bulut, FK Çımrın
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 29 (4), 659-678, 2015
1002015
The ABCD typology: Profile and motivations of Turkish social network sites users
ZA Bulut, O Doğan
Computers in human behavior 67, 73-83, 2017
892017
İşletmelerde performans değerlendirme çalışmaları ve uygulanan yöntemler
ZA Bulut
Mevzuat Dergisi 7 (7), 1-10, 2004
772004
KOBİLERDE ELEKTRONİK TİCARETİN KULLANIMI: İSTANBUL ÖRNEĞİ
ZA Bulut, B Öngören, K Engin
Doğuş Üniversitesi Dergisi 7 (2), 150-161, 2006
562006
The Impact of Social Influence on the Decision-Making Process of Sports Consumers on Facebook
E Akar, HF Yüksel, ZA Bulut
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi 6 (2), 5-27, 2015
532015
The relation among experiential marketing, customer satisfaction, and behavioral intention: A study on food and beverage businesses
UE Araci, ZA Bulut, N Kocak
Economic and Social Development: Book of Proceedings, 361-371, 2017
502017
İşletmeler açısından kapasite planlaması ve kapasite planlamasına etki eden faktörler
ZA Bulut
Mevzuat Dergisi 7 (80), 1-13, 2004
472004
Packaging value of cosmetics products: An insight from the view point of consumers
M Topoyan, ZA Bulut
ICOVACS 1 (1), 183-190, 2008
372008
Öğrencilerin iktisadi ve idari bilimler fakültesini tercih nedenleri ve beklentileri (Muğla üniversitesi örneği)
E Gavcar, ZA Bulut, AN Karabulut
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2005
352005
Factors influencing Turkish parents’ intentions towards anti-consumption of junk food
E Yarimoglu, I Kazancoglu, ZA Bulut
British Food Journal 121 (1), 35-53, 2019
342019
Sustainable consumption of food: Framing the concept through Turkish expert opinions
F Tekinbaş Özkaya, MG Durak, O Doğan, ZA Bulut, R Haas
Sustainability 13 (7), 3946, 2021
252021
Konaklama işletmelerinde uygulanan ücret ve ödül yönetim sistemi (Muğla ili örneği)
E Örücü, ZA Bulut, AN Karabulut
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 7 (1), 51-72, 2005
232005
Kurumsallaşmadan Büyüme Olur mu? Bir Aile İşletmesinin İncelenmesi
EK Temel, ZA Bulut, SBEİ ABD
AİK’08, 2008
202008
A study to investigate the effect of customer value on customer satisfaction, brand loyalty and customer relationship management performance
B Onaran, ZA Bulut, A Ozmen
Business and Economics Research Journal 4 (2), 1-37, 2013
182013
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20