DERYA GÜL ÜNLÜ
DERYA GÜL ÜNLÜ
Doktor Öğretim Üyesi, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
istanbul.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
BaşlıkAlıntı yapanlarYıl
Instagram Fenomenleri ve Reklam İlişkisi: Instagram Fenomenlerinin Gözünden Bir Değerlendirme
A Aslan, DG Ünlü
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 3 (2), 41-65, 2016
222016
A View on Countries’ Tourism Logos, Slogans, Contents and Figural Characteristics within the Concept of Country Identity
B Zeybek, DG Ünlü
Informacijos mokslai 76 (76), 26-44, 2016
62016
Türk Televizyon Dizilerindeki Kadın Rollerine Kadınların Gözünden Bakmak
AGDGÜL ÜNLÜ, AGP ASLAN
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 1 (2 …, 2016
6*2016
Toplumsal Cinsiyet ve Reklam
D Gül
Reklamı Anlamlandırmak,, 109-144, 2016
2*2016
Kişilerarası İletişim Sürecinde Toplumsal Cinsiyet Kimliği Kalıpyargılarının Belirlenmesi: İletişim Kaynağının Beden Dili Üzerinden Bir İnceleme
DG Ünlü
Erciyes İletişim Dergisi 6 (1), 243-262, 2019
12019
Handbook of Research on Examining Cultural Policies Through Digital Communication
B Önay Dogan, D Gül Ünlü
IGI Global, 2018
2018
Türkiye'de Yayınlanan Televizyon Dizilerindeki Kadın ve Erkek Karakterlerin Temsili ve Konuşma Biçimleri Üzerine Bir Araştırma
AA ARAS, DGÜL ÜNLÜ
E-Kurgu Dergisi, 2018
2018
Gender-Based Stereotypes in Interpersonal Communication
DG Ünlü
Media Literacy and Academic Research 1 (2), 60-73, 2018
2018
Etin Cinsel Politikası: Feminist-Vejetaryen Eleştirel Kuramın Dayanakları Üzerine Bir Okuma
DG Ünlü
Fe Dergi 10 (2), 25-30, 2018
2018
Dijital İletişim Ortamlarındaki Yazım Yanlışlarının Okuyucular Tarafından Değerlendirilme Biçimleri Üzerine Bir İnceleme
BK ERDEM, GÜLÜ Derya
Global Media Journal TR Edition, 2018
2018
Portraying Child Characters in Gender Perspective: Evaluation of Parents Awareness about Gender Stereotypes in Turkish Television Advertisements
ÜD Gül
CM: Communication and Media 13 (42), 7-26, 2018
2018
Şeffaflık Toplumu: Şeffaf Toplumun Eleştirisi Üzerine Bir Okuma
DG Ünlü
Galatasaray Üniversitesi İleti-ş-im Dergisi, 279-290, 2018
2018
Men’s Evaluation of “Hegemonic Masculinity” Roles in Turkish Television Advertisements Portraying Men
DG Ünlü
Communication Today 8 (2), 112-133, 2017
2017
The Research of Promotional Activities through Websites in the Process of Country Branding: Examples of Japan, Switzerland, and Turkey
N SEZER, DGÜL ÜNLÜ
14TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM COMMUNICATION IN THE MILLENNIUM, 1, 2016
2016
Kuruluşların Basın Bültenleri İçeriği Üzerinden Paydaş Grup Önceliklerinin Saptanması
GÜL Derya
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2015
2015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–15