Okul öncesi eğitim kurumuna devam eden 48-66 aylık çocukları olan ebeveynlerin çocukları ile iletişim kurma düzeyleri ve davranış sorunları arasındaki ilişkinin incelenmesi S Tarkoçin Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 67 | 2014 |
Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf içi etkinliklerde çocuklarla olan iletişimlerinde kullandıkları değerlerin incelenmesi S Tarkoçin, DT BERKTAŞ, GU BALAT Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 3 (2), 37-49, 2013 | 46* | 2013 |
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Pandemi Sürecinde (COVID-19) Davranış Değişiklikleri ve Farkındalık Düzeylerinin Anne Görüşlerine Başvurularak İncelenmesi. S Tarkoçin, N Alagöz, E Boğa Electronic Turkish Studies 15 (6), 2020 | 44 | 2020 |
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GÖRÜLEN DUYGUSAL VE DAVRANIŞSAL SORUNLARLA İLGİLİ TÜRKİYE’DE YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ M Ayanoğlu, B Ebru, MA Kay, İ Ramazan, S Tarkoçin, C Kaçmaz, A Temiz, ... İnönü Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu Dergisi 7 (2), 196-210, 2019 | 11 | 2019 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRE SORUNLARINA YÖNELİK DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ FK GÖKÇELİ, B BİLMEZ, S TARKOÇİN Sosyal Bilimler Dergisi 2 (4), 258-270, 2015 | 11* | 2015 |
Meslek Yüksekokulu Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi (Bingöl Üniversitesi Örneği) FKG Suna TARKOÇİN , Besime BİLMEZ Batman Yaşam Bilimleri Dergisi 7 (2/1), 84-92, 2017 | 9* | 2017 |
48-62 AYLIK ÇOCUKLARIN ÖZ-DÜZENLEME BECERİLERİ İLE EBEVEYNLERİNİN İLETİŞİM KURMA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ O EMRE, S TARKOÇİN, A TEMİZ, A ULUTAŞ İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi 8 (2), 519-528, 2019 | 8 | 2019 |
Investigation of behavioral changes and awareness levels of preschool children in pandemic process (Covid-19) by applying to mother's opinions S Tarkoçin, N Alagöz, E Boğa Turkish Studies 15 (6), 1017-1036, 2020 | 6 | 2020 |
Hastane çalışanı çocuk gelişimcilerin hastanelerde bulunan oyun odaları hakkındaki görüşlerinin incelenmesi S TARKOÇİN, B BİLMEZ, C Kaçmaz Adıyaman Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi 5 (1), 1177-1190, 2019 | 5 | 2019 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN DEĞERLER EĞİTİMİNE YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ (BİNGÖL İLİ ÖRNEĞİ) B BİLMEZ, S TARKOÇİN Bingöl Araştırmaları Dergisi 3 (2), 113-128, 2017 | 5 | 2017 |
ÖĞRETMEN DEĞERLENDİRMESİNE GÖRE 60-72 AYLIK ÇOCUKLARIN ÖZ-DÜZENLEME BECERİLERİ İLE YALNIZLIK VE SOSYAL MEMNUNİYETSİZLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ O EMRE, A TEMİZ, S TARKOÇİN, A ULUTAŞ Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (45), 124-139, 2020 | 4 | 2020 |
ÇOCUK GELİŞİMİ PROGRAMI ÖN LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN BİREYSEL YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ N ALAGÖZ, S TARKOÇİN, T Alev Akademik Matbuat 3 (1), 43-58, 2019 | 3 | 2019 |
Game Therapy Studies: A Review and Meta-Analysis Sample S TARKOÇİN, M SAĞLAM Participatory Educational Research 9 (4), 19-32, 2022 | 2 | 2022 |
48-66 aylık çocukların çevre farkındalık düzeylerinin belirli değişkenlere göre incelenmesi FK GÖKÇELİ, S TARKOÇİN, B BİLMEZ Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 5 (2), 74-90, 2021 | 2 | 2021 |
Okul öncesi öğretmenlerinin mesleki etik ile ilgili görüşlerinin incelenmesi (Bingöl ili örneği) S TARKOÇİN, BY BORA Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 5 (2), 101-125, 2018 | 2 | 2018 |
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIFLARDA BULUNAN KİTAP MERKEZLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ GK Suna TARKOÇİN , Besime BİLMEZ Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 4 (12), 143-155, 2017 | 2* | 2017 |
Examination of mother’s opinions on developmental differences of children with autism in early period E Boğa, R Arslan, S Tarkoçin, A Temiz, M Sağlam International Journal of Developmental Disabilities, 1-14, 2022 | 1 | 2022 |
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMUNA DEVAM EDEN 48-66 AYLIK ÇOCUKLARI OLAN EBEVEYNLERİN ÇOCUKLARIYLA İLETİŞİM KURMA DÜZEYLERİ VE DAVRANIŞ SORUNLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BAZI DEĞİŞKENLER … N TUZCUOĞLU, S TARKOÇİN The Journal of Academic Social Science 8 (8), 339-354, 2019 | 1 | 2019 |
Examination of mother's opinions on developmental differences of E Boga, R Arslan, S Tarkocin, A Temiz, M Saglam | | 2023 |
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMUNA DEVAM EDEN 48-66 AYLIK ÇOCUKLARI OLAN EBEVEYNLERİN ÇOCUKLARIYLA İLETİŞİM KURMA DÜZEYLERİ VE DAVRANIŞ SORUNLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BAZI DEĞİŞKENLER … NT Suna TARKOÇİN Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 2 (8), 339-354, 2014 | | 2014 |