Takip et
Ahmet BAŞCI
Ahmet BAŞCI
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi
Ö Boğa, A Başcı
Öneri Dergisi 12 (45), 463-489, 2016
62*2016
Şehir markası Yaratma süreci Ve İstanbul şahir markası için Bir Model önerisi
A Başçı
PQDT-Global, 2006
572006
Effects of zero moment of truth on consumer buying decision: an exploratory research in Turkey
AV Ertemel, A BAŞÇI
International Journal of Social Sciences and Education Research 1 (2), 526-536, 2015
282015
Türkiye’de Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına ve Sosyal Açıdan Sorumlu Şirketlere Karşı Tutumu
A Uslu, A Başçı, V Gambarov
İşletmecilikte Yeni Gelişmeler ve Fırsatlar: Muhan Soysal İşletmecilik …, 2008
192008
Sosyal kimlik kuramı açısından tüketici–marka özdeşleşmesi ve bir araştırma
T Işikay
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
72017
Şehir markalama: şehir markalamanın altyapısı
A Başçı
The Brandage dergisi 4, 41, 2012
62012
Who Does the Housework? Turkish Consumer Responses to Gendered Role Portrayals in Advertisements
F Savaş Gün, S Pirtini, C Celik, B Ahmet
6th International Symposium Communication in the Millennium 1, 313-333, 2008
42008
Corporate personality perspective in corporate reputation management: a survey of corporate personality perception on business administration students
A BAŞÇI, AV Ertemel
International Journal of Social Sciences and Education Research 2 (1), 1-11, 2016
32016
Corporate personality perspective in corporate reputation management: a survey of corporate personality perception on business administration students
A BAŞÇI, AV Ertemel
International Journal of Social Sciences and Education Research 2 (1), 1-11, 2016
32016
Kurumsal itibar ölçümünde kurumsal kişilik perspektifi ve işletme öğrencilerinin kurumsal kişilik algılamalarına yönelik bir araştırma
A BAŞÇI, AV Ertemel
32015
Tüketici Değerleri Marka İlişki Kalitesi ve Marka Kredibilitesi Arasındaki İlişkilerin Değiştirme ve Yeniden Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkileri
A Başcı
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012
32012
SOSYAL KİMLİK KURAMI AÇISINDAN TÜKETİCİ–MARKA ÖZDEŞLEŞMESİ VE BİR ARAŞTIRMA
T Işıkay, A Başcı
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 42 (1), 63-90, 2020
2020
SOSYAL KİMLİK KURAMI AÇISINDAN TÜKETİCİ–MARKA ÖZDEŞLEŞMESİ VE BİR ARAŞTIRMA
T Işıkay, A Başcı
2020
A Study On The Effect Of Price Fairness Perceptions On Switching Intention In The Principle Of Dynamic Pricing
G Mammadli, A Başcı
2019
DETERMINING CONSUMERS’ELECTRONIC WORD OF MOUTH MOTIVATIONS IN ONLINE COMMUNITIES AND A STUDY
EB TAVMAN, A BAŞCI
ICBM'18, 151, 2018
2018
İkinci Dalga Kahvelerin Tercih Edilmesini Etkileyen Faktörler: İçtiğimiz Kahveleri Tanıyor Muyuz?
Ö Baruönü Latif, Fatma, M Örs, A Başcı
23. Pazarlama Kongresi, 2018
2018
Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Kampanya Türlerine Yönelik İnanç, Tutum ve Satın Alma Niyetlerinin İncelenmesi
F Güngör, A Başcı
II. C-IASOS International Applied Social Sciences Congress, 2018
2018
Determining of Consumers’ Electronic Word of Mouth Motivations in The Online Communities And A Research
EB Tavman, A Başcı
Congress on Business and Marketing 2018, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–18