Takip et
Suleyman Akcay
Suleyman Akcay
Assoc. Professor of science education, Süleyman Demirel University
sdu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
FEN EĞİTİMİNDE İLKÖĞRETİM 6. SINIFLARDA ÇİÇEKLİ BİTKİLER KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
S Akçay, M Aydoğdu, Hİ YILDIRIM, Ö Şensoy
Kastamonu Eğitim Dergisi, 103, 2005
1502005
İlköğretim 6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin elektrik akımı konusunda sahip oldukları kavram yanılgıları
H Yıldırım, N Yalçın, Ö Şensoy, S Akçay
Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (1), 2008
732008
Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinci ve Çevresel Duyarlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
S Akçay, O Pekel, F.
İlköğretim Online 16 (3), 1174-1184, 2017
522017
Prospective elementary science teachers’ understanding of photosynthesis and cellular respiration in the context of multiple biological levels as nested systems
S Akçay
Journal of Biological Education 51 (1), 52-65, 2017
472017
İlköğretim 6. sınıflarda fen bilgisi dersinde çiçekli bitkiler konusunun öğretiminde bilgisayar destekli öğretimin öğrenci başarısına etkisi
S Akçay
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2002
292002
Analysis of Analogy Use in Secondary Education Science Textbooks in Turkey.
S Akçay
Educational Research and Reviews 11 (19), 1841-1851, 2016
222016
Öğretmen adaylarının biyoteknoloji algısının metaforlar yoluyla analizi
S AKÇAY
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (3), 139-151, 2016
162016
An Analysis of Teachers' Perceptions through Metaphors: Prospective Turkish Teachers of Science, Math and Social Science in Secondary Education.
S Akçay
Educational Research and Reviews 11 (24), 2167-2176, 2016
152016
Hİ ve Şensoy, Ö.(2005)
S Akçay, MY Aydoğdu
Fen eğitiminde ilköğretim 6, 103-116, 0
15
Are science teachers really aware of the importance of educational research?
FO Pekel, S Akçay
European Journal of Education Studies, 2018
142018
The analysis of prospective teachers’ biotechnology perception through metaphors
S Akçay
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
132016
Investigation of prospective teachers' environmental awareness and sensitivity in terms of different variables
S Akçay, FO Pekel
Elementary Education Online 16 (3), 1174-1184, 2017
122017
Öğretmen adaylarının genetiği değiştirilmiş gıdalar ile ilgili algıları
S AKÇAY
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (2 …, 2017
112017
The effect of computer assisted instruction in flowery plant subject in 6th grade students in science education on the success of students
S Akçay, M Aydoğdu, Hİ Yıldırım, Ö Şensoy
Kastamonu Education Journal 13 (1), 103-116, 2005
92005
Elektron Optiğinin Öğretilmesinde Işık Optiği ile Arasında Zenginleştirilmiş Analoji Kurulumu
Ö Akçay, S., & Şişe
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Uluslararası Hakemli Dergi …, 2014
7*2014
İlköğretim 6 Sınıflarda Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrencilerin Fen Bilgisi Dersine ve Bilgisayara Yönelik Tutumlarına Etkisi
S AKÇAY, A HANÇER, H YILDIRIM, Ö ŞENSOY
72005
A Study on Environmental Literacy of Middle School Students
HŞ SÜLEYMAN AKÇAY
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 139-169, 2023
42023
İlköğretim fen bilgisi öğretmen adaylarının biyoloji alan bilgileri üzerine bir çalışma
S AKÇAY
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (3), 709-731, 2009
42009
İlköğretim fen bilgisi öğretmen adaylarının biyoloji alan bilgisi yeterliliği
S Akçay
Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2009
42009
Perceptions of teacher candidates about genetically modified foods.
S AKÇAY
Necatibey faculty of education electronic journal of science & mathematics …, 2017
32017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20