Follow
Şaban Berk
Title
Cited by
Cited by
Year
Mesleki ve teknik ortaöğretimde yeni arayışlar: yeterliğe dayalı modüler sistemin değerlendirilmesi
OC ADIGÜZEL, B Şaban
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 2009
121*2009
Mesleki ve teknik ortaöğretim kurumlarında uygulanan modüler sistemin Provus' un farklar modeli ile değerlendirilmesi
Ş Berk
Doktora Tezi, 2012
192012
İlkokul 3. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Ö Şentürk, Ş Berk
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 49 …, 2019
172019
Mesleki ve teknik ortaöğretim alan öğretmenlerinin bilgi gereksinimlerini karşılama kaynakları
CO Adıgüzel, Ş Berk
102009
Üstün yetenekli öğrencilerin duygusal zekâ düzeylerinin incelenmesi
A Özdemir, Ş Berk
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 5–7 eylül 2007 Gaziosmanpaşa …, 2007
102007
Assessment of Public Schools' Out-of-School Time Academic Support Programs with Participant-Oriented Evaluation.
S Berk
Journal of Education and Learning 7 (3), 159-175 (2018), 2018
92018
New Quests in Vocatıonal and Technıcal Secondary Educatıon: Evaluatıon of Competence-Based Modular System
OC Adıgüzel, Ş Berk
Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (I), 220-236, 2009
9*2009
The Methods of Reaching Information of the Teacher of Vocational and Technical Secondary Education
OC Adıgüzel, Ş Berk
Electronic Journal of Social Sciences 8 (29), 64-75, 2009
72009
Modüler Sistemin Değerlendirilmesi: Modüler Sistem, Program Değerlendirme, Mesleki ve Teknik Eğitim
Ş Berk
1-245, 2018
62018
General education versus vocational education: Vocational education and its future
Ş Berk
Education Policies in the 21st Century: Comparative Perspectives, 131-158, 2022
52022
İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretmen Öz-yeterlik İnancı Ölçeği Geliştirme Çalışması
SS Purcu, Ş Berk
Turkish Studies Educational Sciences 14 (2), 19-39, 2019
52019
Evaluation of modular system implemented in vocational and technical secondary schools by using Provus' Discrepancy Model
Ş Berk
Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
52012
Çocuk ve Annenin Bağlanma Düzeyleri ile Çocuk Anne Etkileşim Örüntüleri Arasındaki İlişki
N Çelen, H Yıldız
ÇOKAUM 6. Kongresi, Maltepe Üniversitesi, 2008
52008
Examining Self Efficacy Beliefs and Attitudes of Prospective Music Teachers Trained with Concurrent and Consecutive Model
Ş Berk, Y Yıldız
International Online Journal of Educational Sciences 8 (4), 2016
32016
Ortaokul matematik öğretiminde karşılaşılan sorunları belirleme ölçeği geliştirme çalışması
B Şaban, S DURAN
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama 12 (24), 275-300, 2021
22021
İnsan hakları, yurttaşlık ve demokrasi dersi öğretim programının değerlendirilmesi
Ş Berk, SS Purcu
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 74-75, 2018
22018
How to Conduct a Metaevaluation?: A Metaevaluation Practice
E Kerimoğlu, MNÖ Ülker, Ş Berk
Canadian Journal of Program Evaluation 38 (1), 57-78, 2023
12023
Evaluation of Selection Criteria of Schools Principal in Turkey: A qualitative study in Order to Define Appropriateness of Selection Criteria of School Principal from the Point …
Ş Berk, T Topcan, Ö Serkan
The Turkish Online Journal of Educational Technology, 176-184, 2015
12015
Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının (1, 2 ve 3. Sınıflar) ÖgeleriAçısından Değerlendirilmesi
Ş Berk, H Kocabaş-Uslu
3. EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ GEÇMİŞTEN GELECEĞE EĞİTİM TAM METİN BİLDİRİ …, 2023
2023
Meta Değerlendirme Nedir? Nasıl Yapılır? Uygulamalı Bir Meta Değerlendirme Örneği
Ş Berk, N İnan
3. EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ GEÇMİŞTEN GELECEĞE EĞİTİM TAM METİN BİLDİRİ …, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20