The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learning on Prospective Science Teachers' Science Process Skill. A Karacop, EH Diken Journal of Education and Practice 8 (6), 86-97, 2017 | 64 | 2017 |
The effect of group works and demonstrative experiments based on conceptual change approach: Photosynthesis and respiration. AŞ Çibik, EH Diken, ES Darçin Asia-Pacific Forum on Science Learning & Teaching 9 (2), 2008 | 46 | 2008 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının duygusal zekâ düzeyleri ile fen başarıları (genetik konusunda) arasındaki ilişki EH DİKEN, M AYDOĞDU Online Science Education Journal 3 (1), 1-13, 2018 | 31 | 2018 |
8. sınıf fen bilimleri ders kitabındaki biyoloji konularının bilimsel içerik açısından incelenmesi M Yılmaz, E Gündüz, EH Diken, O Çimen Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 17-35, 2017 | 26 | 2017 |
Fen ve teknoloji ile biyoloji öğretmen adaylarının laboratuvar güvenliği hakkındaki bilgi düzeylerinin belirlenmesi S Aydın, EH Diken, M Yel, M Yılmaz Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (2), 583-604, 2011 | 26 | 2011 |
Fen bilimleri öğretmen adaylarının sosyal medya bağımlılıklarının incelenmesi Ş Gül, EH Diken e-Kafkas Journal of Educational Research 5 (1), 41-50, 2018 | 17 | 2018 |
Biyoloji öğretmen adaylarındaki tükenmişlik ve KPSS kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi EÖ Köse, EH Diken, Ş Gül Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (3), 991-1012, 2017 | 14 | 2017 |
Fen ve teknoloji ile biyoloji öğretmen adaylarının mikroskop kullanımında karşılaştıkları sorunlar ve bu sorunların nedenlerinin belirlenmesi N Uzel, E Diken, M Yılmaz, ALİ Gül | 14 | 2011 |
İlköğretim bölümü öğretmen adaylarının çevre bilincinin cinsiyete göre değişiminin incelenmesi EH Diken, AS Çıbık Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 14-25, 2009 | 12 | 2009 |
Fen bilgisi öğretmenleri ile 8. sınıf öğrencilerinin temel eğitimden ortaöğretime geçiş (TEOG) sınavındaki kaygılarına yönelik görüşleri (Kars İli Örneği) EH DİKEN İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 7 (2), 718-741, 2018 | 11 | 2018 |
The analysis of biology topics in the 8th grade science textbook in terms of scientific content M Ylmaz, E Gündüz, EH Diken, O Çimen Erzincan Üniversitesi Eitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 17-35, 2017 | 9 | 2017 |
Determining the opinions of the prospective (candidate) teachers about public personnel selection exam (KPSS) EH Diken, G Özturk, N Uzel, M Yılmaz Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 3571-3575, 2011 | 9 | 2011 |
The examination of the readability levels of texts in 9th grade biology textbook S Gul, EÖ Köse, EH Diken Cukurova University Faculty of Education Journal 49 (1), 1-27, 2020 | 6 | 2020 |
In-Service Teachers’ Perception Regarding the Effectiveness of a School-Based Professional Development Program EH Diken, Ö Balıbey, S Karaçam, M Demir, P Akgül, N Yürük Sixteenth International Conference on Learning: Barcelona, Spain, 2008 | 6 | 2008 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının duygusal zeka düzeyleri ile fen başarıları (genetik konusunda) arasındaki ilişki EH Diken Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi, 2007 | 6 | 2007 |
9. Sınıf öğrencilerinin fen bilimleri alanındaki çoktan seçmeli soruların çözümü öncesi, esnası, sonrasında kullandıkları bilişsel ve üstbilişsel stratejilerin belirlenmesi EH DİKEN, N YÜRÜK İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 8 (2), 1071-1099, 2019 | 5 | 2019 |
9. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri alanındaki çoktan seçmeli soruların çözüm sürecinde kullandıkları bilişsel ve üstbilişsel stratejilerin belirlenmesi EH Diken Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 5 | 2014 |
The effect of group works and demonstration experiment based on conceptual approach: Photosynthesis and respiration CA Sert, EH Diken, ES Darcin Asia pacific forum on science learning and teaching 9 (2), 2008 | 5 | 2008 |
Cognitive and metacognitive strategies of 6th-grade students to answer multiple-choice questions on “human body systems” EH Diken International Journal of Curriculum and Instruction 12 (2), 436-456, 2020 | 4 | 2020 |
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN MEVCUT SINAV SİSTEMİNE (TEOG) YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ T HÜNDÜR, EH DİKEN Caucasian Journal of Science 5 (1), 13-29, 2018 | 4 | 2018 |