Follow
Emine Hatun DİKEN
Emine Hatun DİKEN
Kafkas Üniversitesi
No verified email
Title
Cited by
Cited by
Year
The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learning on Prospective Science Teachers' Science Process Skill.
A Karacop, EH Diken
Journal of Education and Practice 8 (6), 86-97, 2017
642017
The effect of group works and demonstrative experiments based on conceptual change approach: Photosynthesis and respiration.
AŞ Çibik, EH Diken, ES Darçin
Asia-Pacific Forum on Science Learning & Teaching 9 (2), 2008
462008
Fen bilgisi öğretmen adaylarının duygusal zekâ düzeyleri ile fen başarıları (genetik konusunda) arasındaki ilişki
EH DİKEN, M AYDOĞDU
Online Science Education Journal 3 (1), 1-13, 2018
312018
8. sınıf fen bilimleri ders kitabındaki biyoloji konularının bilimsel içerik açısından incelenmesi
M Yılmaz, E Gündüz, EH Diken, O Çimen
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 17-35, 2017
262017
Fen ve teknoloji ile biyoloji öğretmen adaylarının laboratuvar güvenliği hakkındaki bilgi düzeylerinin belirlenmesi
S Aydın, EH Diken, M Yel, M Yılmaz
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (2), 583-604, 2011
262011
Fen bilimleri öğretmen adaylarının sosyal medya bağımlılıklarının incelenmesi
Ş Gül, EH Diken
e-Kafkas Journal of Educational Research 5 (1), 41-50, 2018
172018
Biyoloji öğretmen adaylarındaki tükenmişlik ve KPSS kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
EÖ Köse, EH Diken, Ş Gül
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (3), 991-1012, 2017
142017
Fen ve teknoloji ile biyoloji öğretmen adaylarının mikroskop kullanımında karşılaştıkları sorunlar ve bu sorunların nedenlerinin belirlenmesi
N Uzel, E Diken, M Yılmaz, ALİ Gül
142011
İlköğretim bölümü öğretmen adaylarının çevre bilincinin cinsiyete göre değişiminin incelenmesi
EH Diken, AS Çıbık
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 14-25, 2009
122009
Fen bilgisi öğretmenleri ile 8. sınıf öğrencilerinin temel eğitimden ortaöğretime geçiş (TEOG) sınavındaki kaygılarına yönelik görüşleri (Kars İli Örneği)
EH DİKEN
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 7 (2), 718-741, 2018
112018
The analysis of biology topics in the 8th grade science textbook in terms of scientific content
M Ylmaz, E Gündüz, EH Diken, O Çimen
Erzincan Üniversitesi Eitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 17-35, 2017
92017
Determining the opinions of the prospective (candidate) teachers about public personnel selection exam (KPSS)
EH Diken, G Özturk, N Uzel, M Yılmaz
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 3571-3575, 2011
92011
The examination of the readability levels of texts in 9th grade biology textbook
S Gul, EÖ Köse, EH Diken
Cukurova University Faculty of Education Journal 49 (1), 1-27, 2020
62020
In-Service Teachers’ Perception Regarding the Effectiveness of a School-Based Professional Development Program
EH Diken, Ö Balıbey, S Karaçam, M Demir, P Akgül, N Yürük
Sixteenth International Conference on Learning: Barcelona, Spain, 2008
62008
Fen bilgisi öğretmen adaylarının duygusal zeka düzeyleri ile fen başarıları (genetik konusunda) arasındaki ilişki
EH Diken
Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi, 2007
62007
9. Sınıf öğrencilerinin fen bilimleri alanındaki çoktan seçmeli soruların çözümü öncesi, esnası, sonrasında kullandıkları bilişsel ve üstbilişsel stratejilerin belirlenmesi
EH DİKEN, N YÜRÜK
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 8 (2), 1071-1099, 2019
52019
9. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri alanındaki çoktan seçmeli soruların çözüm sürecinde kullandıkları bilişsel ve üstbilişsel stratejilerin belirlenmesi
EH Diken
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
52014
The effect of group works and demonstration experiment based on conceptual approach: Photosynthesis and respiration
CA Sert, EH Diken, ES Darcin
Asia pacific forum on science learning and teaching 9 (2), 2008
52008
Cognitive and metacognitive strategies of 6th-grade students to answer multiple-choice questions on “human body systems”
EH Diken
International Journal of Curriculum and Instruction 12 (2), 436-456, 2020
42020
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN MEVCUT SINAV SİSTEMİNE (TEOG) YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
T HÜNDÜR, EH DİKEN
Caucasian Journal of Science 5 (1), 13-29, 2018
42018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20