Follow
Emel Tok
Title
Cited by
Cited by
Year
Düşünme becerileri eğitiminin eleştirel düşünme ve problem çözme becerilerine etkisi
E Tok, M Sevinç
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (27), 67-82, 2010
1822010
Düşünme becerileri eğitim programının okul öncesi öğretmen adaylarının eleştirel, yaratıcı düşünme ve problem çözme becerilerine etkisinin incelenmesi
E Tok
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Anabilim Dalı …, 2008
1002008
Düşünme becerileri eğitiminin okul öncesi öğretmen adaylarının yaratıcı düşünme becerilerine etkisi
E Tok, M Sevinç
Eğitim ve Bilim 37 (164), 2012
61*2012
Okul öncesi eğitimde eğitim ortamları
E Tok
Okul öncesi eğitime giriş, 2021
42*2021
Okul öncesi eğitim kurumlarında yönetim sorunları
E Tok
Pamukkale Üniversitesi, 2002
412002
Okul öncesi öğretmen adaylarının oyuna ilişkin algıları: Metafor analizi örneği
TOK Emel
Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (2), 599-611, 2018
332018
Okul öncesi öğretmen adaylarının yaratıcılık kavramına ilişkin algılarının metafor analizi yoluyla incelenmesi
E Tok
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education 4 (2 …, 2015
182015
Okul öncesi 1. sınıf öğretmen adaylarının düşünme ihtiyaçları ve düşünme ihtiyacına yönelik görüşleri (Pamukkale Üniversitesi örneği)
E Tok
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 7 (2), 45-62, 2010
152010
BAŞARILI ZEKA KURAMINA DAYALI EĞİTİM UYGULAMALARI
E TOK, M SEVİNÇ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 9 (32), 63-74, 2010
14*2010
Early childhood teachers’ roles in fostering creativity through free play
E Tok
International Journal of Early Years Education, 0
13*
Okul öncesi eğitim kurumlarında yönetim sorunları (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi)
E Tok
Pamukkale Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Denizli, 2002
122002
The opinions of preschool teacher candidates about creative thinking
E Tok
Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 1523-1528, 2012
102012
60-72 aylık çocukların öz-düzenleme becerileri, sosyal yetkinlik davranışları ve problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Y Işiksolu Aysel
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020
82020
Pre-Service Preschool Teachers' Metacognitive Awareness and Creative Thinking Domains.
E Tok
Shanlax International Journal of Education 10 (3), 71-78, 2022
32022
World-known Preschool Education Models from the Perspectives of Pre-service Preschool Teachers
E Tok
International Online Journal of Educational Sciences 12 (1), 214-227, 2020
32020
Okul Öncesi Çocuk ve Düşünme Becerileri
E TOK
Okul Öncesi Çocuk ve..., 2011
32011
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SORUNA İLİŞKİN ALGILARI VE YÖNELİMLERİ
E TOK, G ÇATALBAŞ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 19 (76), 1561-1578, 2020
22020
Men as Preschool Teachers: Their Occupational View and Perceptions of Students and Parents
C Kotil, E Tok
European Conference on Educational Research, 10-13, 2013
12013
DÜŞÜNME BECERİLERİ EĞİTİM PROGRAMININ OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DÜŞÜNME BECERİLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ
M SEVİNÇ, E TOK
Education Sciences 5 (3), 875-891, 2010
12010
60-72 AYLIK ÇOCUKLARIN ÖZ-DÜZENLEME BECERİLERİ, SOSYAL YETKİNLİK DAVRANIŞLARI VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ.
Y IŞIKSOLU AYSEL, E TOK
International Journal of Eurasia Social Sciences/Uluslararasi Avrasya Sosyal …, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20