Takip et
Prof. Dr. Nurettin ÖZGEN (ORCID: 0000-0001-9191-1579)
Prof. Dr. Nurettin ÖZGEN (ORCID: 0000-0001-9191-1579)
Coğrafya Bölümü Öğretim Üyesi, Ankara Üniversitesi
ankara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi.
R Özbek, M Kahyaoğlu, N Özgen
Sosyal Bilimler Dergisi 9 (2), 2007
244*2007
Öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
M Kahyaoğlu, N Özgen
Journal of Theoretical Educational Science, 173, 2012
102*2012
Bilim Olarak Coğrafya ve Evrimsel Paradigmaları/ Geography as a Science and Its Evaluative Paradigms
N Özgen
Ege Coğrafya Dergisi 19 (2), 1-26, 2010
1012010
Doğu Anadolu Bölgesi’nin Doğal Turizm Potansiyelinin Belirlenmesi ve Planlamaya Yönelik Öneriler
N Özgen
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 7 ((2)), 1407-1438, 2010
902010
Çok Boyutlu Toplumsal Bir Serüven: Göç
N Özgen
Günümüz Dünya Sorunları, 2012
89*2012
Fiziki Coğrafya Dersi Öğretim metoduna Farklı Bir Yakaşım: Gezi- Gözlem Destekli Öğretim
N Özgen
Marmara Coğrafya Dergisi, 2011
77*2011
Siirt'in İnanç Turizmi Mekanları: Ziyaret (Veysel Karani) ve Tillo (Aydınlar) Örnekleri/ Religious Tourism Spaces of Siirt: Ziyaret (Veysel Karani) and Tillo (Aydınlar) Samples
N Özgen
Doğu Coğrafya Dergisi 17 (27), 2012
65*2012
Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumları: Türkiye Örneği
N ÖZGEN
Kastamonu Eğitim Dergisi 20 (2), 403-422, 2012
602012
Siirt Şehrinin Kuruluşu ve Gelişimi.
N Özgen, S Karadoğan
Fırat Üniversietsi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (2), 61-81, 2009
552009
Öğretmen Adaylarının Doğal Afetler Konusuna Yönelik “Etkili Öğrenme Biçimleri”nin Belirlenmesi. Determining the Teacher Candidates’“Effective Learning Styles” on Natural Disasters
N ÖZGEN, ÜE ÜNALDI, R BİNDAK
Journal of Kirsehir Education Faculty 12 (4), 303-323, 2011
502011
Coğrafi Bilgi Sistemlerinin (CBS) Coğrafya Eğitiminde Kullanımı ve Dersin Hedeflerine Ulaşma Düzeyine Etkisi
N ÖZGEN, RO ÇAKICIOĞLU
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 2009
382009
Öğretmen Adaylarının Erozyon Kavramına Yönelik Algıları: Fenomenografik Bir Araştırma Perception of Preservice Teachers Regarding the Concept of Erosion: A Phenomenographic Study
N ÖZGEN
Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (2), 2013
36*2013
Coğrafya dersine yönelik bir tutum ölçeğinin geliştirilmesi
N Özgen, R Bindak, FK Birel
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13, 58-64, 2007
362007
Coğrafya Öğretmen Adaylarının Coğrafya Algıları: Türkiye Örneği
N Özgen
E- Journal of New World Sciences Academy 6 (4), 2569-2587., 2011
33*2011
Lise Öğrencilerinin Coğrafya Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi: Siirt Örneği
N Özgen, R Bindak
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (2), 421-440, 2009
332009
Beşeri Coğrafyada Araştırma Yöntemleri ve Teknikler
N Özgen
282016
Farklı Fonksiyonel Özelliğe Sahip Yerleşim Ünitelerinde İkamet Eden İlköğretim Öğrencilerinin Çevre Sorunlarını Algılama ve Çözüm Önerileri
N ÖZGEN, M KAHYAOĞLU
Electronic Journal of Social Sciences 10 (38), 2011
28*2011
Kuruluş yeri bakımından Siirt şehri ve yakın çevresinin doğal ortam özellikleri
N Özgen
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003
272003
Nitel araştırmalarda verilerin toplanması ve analizi.
N Özgen
Beşeri Coğrafyada Araştırma Yöntemleri ve Teknikler, 2016
252016
The Functionality of a Geography Information System (GIS) Technology in Geography Teaching: Application of a Sample Lesson
N ÖZGEN
EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE 9 (2), 1853-1894, 2009
25*2009
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20