Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi. R Özbek, M Kahyaoğlu, N Özgen Sosyal Bilimler Dergisi 9 (2), 2007 | 244* | 2007 |
Öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi M Kahyaoğlu, N Özgen Journal of Theoretical Educational Science, 173, 2012 | 102* | 2012 |
Bilim Olarak Coğrafya ve Evrimsel Paradigmaları/ Geography as a Science and Its Evaluative Paradigms N Özgen Ege Coğrafya Dergisi 19 (2), 1-26, 2010 | 101 | 2010 |
Doğu Anadolu Bölgesi’nin Doğal Turizm Potansiyelinin Belirlenmesi ve Planlamaya Yönelik Öneriler N Özgen Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 7 ((2)), 1407-1438, 2010 | 90 | 2010 |
Çok Boyutlu Toplumsal Bir Serüven: Göç N Özgen Günümüz Dünya Sorunları, 2012 | 89* | 2012 |
Fiziki Coğrafya Dersi Öğretim metoduna Farklı Bir Yakaşım: Gezi- Gözlem Destekli Öğretim N Özgen Marmara Coğrafya Dergisi, 2011 | 77* | 2011 |
Siirt'in İnanç Turizmi Mekanları: Ziyaret (Veysel Karani) ve Tillo (Aydınlar) Örnekleri/ Religious Tourism Spaces of Siirt: Ziyaret (Veysel Karani) and Tillo (Aydınlar) Samples N Özgen Doğu Coğrafya Dergisi 17 (27), 2012 | 65* | 2012 |
Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumları: Türkiye Örneği N ÖZGEN Kastamonu Eğitim Dergisi 20 (2), 403-422, 2012 | 60 | 2012 |
Siirt Şehrinin Kuruluşu ve Gelişimi. N Özgen, S Karadoğan Fırat Üniversietsi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (2), 61-81, 2009 | 55 | 2009 |
Öğretmen Adaylarının Doğal Afetler Konusuna Yönelik “Etkili Öğrenme Biçimleri”nin Belirlenmesi. Determining the Teacher Candidates’“Effective Learning Styles” on Natural Disasters N ÖZGEN, ÜE ÜNALDI, R BİNDAK Journal of Kirsehir Education Faculty 12 (4), 303-323, 2011 | 50 | 2011 |
Coğrafi Bilgi Sistemlerinin (CBS) Coğrafya Eğitiminde Kullanımı ve Dersin Hedeflerine Ulaşma Düzeyine Etkisi N ÖZGEN, RO ÇAKICIOĞLU Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 2009 | 38 | 2009 |
Öğretmen Adaylarının Erozyon Kavramına Yönelik Algıları: Fenomenografik Bir Araştırma Perception of Preservice Teachers Regarding the Concept of Erosion: A Phenomenographic Study N ÖZGEN Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (2), 2013 | 36* | 2013 |
Coğrafya dersine yönelik bir tutum ölçeğinin geliştirilmesi N Özgen, R Bindak, FK Birel Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13, 58-64, 2007 | 36 | 2007 |
Coğrafya Öğretmen Adaylarının Coğrafya Algıları: Türkiye Örneği N Özgen E- Journal of New World Sciences Academy 6 (4), 2569-2587., 2011 | 33* | 2011 |
Lise Öğrencilerinin Coğrafya Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi: Siirt Örneği N Özgen, R Bindak Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (2), 421-440, 2009 | 33 | 2009 |
Beşeri Coğrafyada Araştırma Yöntemleri ve Teknikler N Özgen | 28 | 2016 |
Farklı Fonksiyonel Özelliğe Sahip Yerleşim Ünitelerinde İkamet Eden İlköğretim Öğrencilerinin Çevre Sorunlarını Algılama ve Çözüm Önerileri N ÖZGEN, M KAHYAOĞLU Electronic Journal of Social Sciences 10 (38), 2011 | 28* | 2011 |
Kuruluş yeri bakımından Siirt şehri ve yakın çevresinin doğal ortam özellikleri N Özgen Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003 | 27 | 2003 |
Nitel araştırmalarda verilerin toplanması ve analizi. N Özgen Beşeri Coğrafyada Araştırma Yöntemleri ve Teknikler, 2016 | 25 | 2016 |
The Functionality of a Geography Information System (GIS) Technology in Geography Teaching: Application of a Sample Lesson N ÖZGEN EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE 9 (2), 1853-1894, 2009 | 25* | 2009 |