Follow
Tayfun TUTAK
Tayfun TUTAK
Verified email at firat.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Somut nesneler ve dinamik geometri yazılımı kullanımının öğrencilerin bilişsel öğrenmelerine, tutumlarına ve Van Hiele geometri anlama düzeylerine etkisi
T Tutak
Fen Bilimleri Enstitüsü, Trabzon, 2008
972008
Geometri öğretiminde bilgisayar destekli öğretimin öğrenci başarısına etkisi
T Tutak, O Birgin
8th International Educational Technology Conference, 1058-1061, 2008
762008
İLKÖĞRETİM 5. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERS KİTABI HAKKINDAKİ GÖRÜŞ VE DÜŞÜNCELERİ
Y GÜDER, T TUTAK
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 16-28, 2012
522012
Matematiksel modellemenin tanımı, kapsamı ve önemi
T TUTAK, Y GÜDER
Turkish Journal of Educational Studies 1 (1), 2014
392014
Ortaokul matematik ders kitaplarının matematik öğretmenleri tarafından değerlendirilmesi
E Korkmaz, T Tutak, A İlhan
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi, 118-128, 2020
322020
Materyal destekli matematik öğretiminin ortaokul 6. sınıf öğrenci başarısına ve tutumuna etkisi
M Aydoğdu, AN Erşen, T TUTAK
Turkish Journal of Educational Studies 1 (3), 2014
322014
Dinamik Geometri Yazılımı ile Geometri Öğretiminin Öğrencilerin Van Hiele Geometri Anlama Düzeylerine Etkisi, 8
T Tutak, O Birgin
Proceedings of 8th International Educational Technology Conference, 1058-1061, 2008
302008
Review of the Views of Secondary School Maths Students on Skills-Based Questions.
B Nayiroglu, T Tutak, AM Tutak
Shanlax International Journal of Education 9, 105-111, 2021
252021
Correlation between computer and mathematical literacy levels of 6th grade students
U Ic, T Tutak
European Journal of Educational Research 7 (1), 63-70, 2018
232018
PRIMARY SCHOOL TEACHERS'VIEWS ABOUT THE NEW TURKISH PRIMARY SCHOOL MATHEMATICS CURRICULUM
O Birgin, T Tutak, A TÜRKDOGAN
Education Sciences 4 (2), 270-280, 2009
202009
Yeni ilköğretim matematik öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri
O Birgin, T Tutak
Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, 2006
202006
Effects of Computer Aided Mathematics Teaching on Pre-service Mathematics Teachers’ Views on Learning Processes
T Tutak, A İlhan, Ü İç, S Kılıçarslan
Journal of Turkish Studies 13, 1509-1524, 2018
192018
Dönüşüm geometrisi konularının gerçekçi matematik eğitimi etkinlikleriyle işlenmesinin öğrenci başarısına ve matematik tutumuna etkisi
E Korkmaz, T Tutak
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (2), 30-42, 2017
192017
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının somut öğretim nesnesi kullanımına yönelik bilgi düzeylerinin belirlenmesi
T Tutak, S Kılıçarslan, A Akgül, Y Güder, Ü İç
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde Üniversitesi, 27-30, 2012
162012
What is the predictive power of visual mathematics literacy perception and its sub-dimensions for geometry success?
A Ilhan, T Tutak, HC Celık
Eurasian Journal of Educational Research 19 (80), 1-24, 2019
152019
Teachers’ views about in-service training programs related to the new primary school mathematics curriculum: The case of Trabzon
O Birgin, T Tutak, H Çatlıoğlu
Proceedings of the Further Education in the Balkan Countries Symposium 2 …, 2008
152008
Matematiksel düşünmenin varsayımda bulunma bileşenine yönelik olarak ortaokul öğrencilerinin kullandıkları problem çözme stratejilerinin incelenmesi
E KÜKEY, R ASLANER, T TUTAK
Journal of Computer and Education Research 7 (13), 146-170, 2019
112019
7. SINIF YÜZDE VE FAİZ KONUSUNUN GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİNE DAYALI OLARAK İŞLENMESİNİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARI VE TUTUMLARINA ETKİSİ
A ÖZÇELİK, T TUTAK
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (12), 204-216, 2017
112017
MATEMATİK EĞİTİMİNDE İLKÖĞRETİM DÜZEYİNDE KAVRAM YANILGISIYLA İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN BİR DEĞERLENDİRMESİ
T Tutak, N Emül, Z Gün
Education Sciences 5 (3), 940-953, 2010
112010
Matematik Eğitiminde İlköğretim Düzeyinde Kavramla İlgili Yapılan Çalışmaların Bir Değerlendirmesi, 9
T Tutak, Z Gün, N Emül
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 235-240, 2010
112010
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20