Somut nesneler ve dinamik geometri yazılımı kullanımının öğrencilerin bilişsel öğrenmelerine, tutumlarına ve Van Hiele geometri anlama düzeylerine etkisi T Tutak Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon, 2008 | 103 | 2008 |
Geometri öğretiminde bilgisayar destekli öğretimin öğrenci başarısına etkisi T Tutak, O Birgin 8th International Educational Technology Conference, 1058-1061, 2008 | 78 | 2008 |
İLKÖĞRETİM 5. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERS KİTABI HAKKINDAKİ GÖRÜŞ VE DÜŞÜNCELERİ Y Güder, T Tutak Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 16-28, 2012 | 54 | 2012 |
Matematiksel modellemenin tanımı, kapsamı ve önemi T Tutak, Y Güder Turkish Journal of Educational Studies 1 (1), 2014 | 49 | 2014 |
Materyal destekli matematik öğretiminin ortaokul 6. sınıf öğrenci başarısına ve tutumuna etkisi M Aydoğdu, AN Erşen, T Tutak Turkish Journal of Educational Studies 1 (3), 2014 | 36 | 2014 |
Ortaokul matematik ders kitaplarının matematik öğretmenleri tarafından değerlendirilmesi E Korkmaz, T Tutak, A İlhan Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi, 118-128, 2020 | 35 | 2020 |
Dinamik Geometri Yazılımı ile Geometri Öğretiminin Öğrencilerin Van Hiele Geometri Anlama Düzeylerine Etkisi, 8 T Tutak, O Birgin Proceedings of 8th International Educational Technology Conference, 1058-1061, 2008 | 30 | 2008 |
Correlation between computer and mathematical literacy levels of 6th grade students U Ic, T Tutak European Journal of Educational Research 7 (1), 63-70, 2018 | 28 | 2018 |
Effects of Computer Aided Mathematics Teaching on Pre-service Mathematics Teachers’ Views on Learning Processes T Tutak, A İlhan, Ü İç, S Kılıçarslan Journal of Turkish Studies 13, 1509-1524, 2018 | 26 | 2018 |
Review of the Views of Secondary School Maths Students on Skills-Based Questions. B Nayiroglu, T Tutak, AM Tutak Shanlax International Journal of Education 9, 105-111, 2021 | 25 | 2021 |
Dönüşüm geometrisi konularının gerçekçi matematik eğitimi etkinlikleriyle işlenmesinin öğrenci başarısına ve matematik tutumuna etkisi E Korkmaz, T Tutak Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (2), 30-42, 2017 | 21 | 2017 |
PRIMARY SCHOOL TEACHERS'VIEWS ABOUT THE NEW TURKISH PRIMARY SCHOOL MATHEMATICS CURRICULUM O Birgin, T Tutak, A Türkdogan Education Sciences 4 (2), 270-280, 2009 | 21 | 2009 |
Yeni ilköğretim matematik öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri O Birgin, T Tutak Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, 2006 | 20 | 2006 |
What is the predictive power of visual mathematics literacy perception and its sub-dimensions for geometry success? A Ilhan, T Tutak, HC Celık Eurasian Journal of Educational Research 19 (80), 1-24, 2019 | 18 | 2019 |
Teachers’ views about in-service training programs related to the new primary school mathematics curriculum: The case of Trabzon O Birgin, T Tutak, H Çatlıoğlu Proceedings of the Further Education in the Balkan Countries Symposium 2 …, 2008 | 15 | 2008 |
7. SINIF YÜZDE VE FAİZ KONUSUNUN GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİNE DAYALI OLARAK İŞLENMESİNİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARI VE TUTUMLARINA ETKİSİ A Özçelik, T Tutak Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (12), 204-216, 2017 | 14 | 2017 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının somut öğretim nesnesi kullanımına yönelik bilgi düzeylerinin belirlenmesi T Tutak, S Kılıçarslan, A Akgül, Y Güder, Ü İç X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde Üniversitesi, 27-30, 2012 | 14 | 2012 |
Matematikte düz anlatım ve problem çözme sınıflarındaki öğretmen öğrenci etkileşim farklılıklarının karşılaştırılması İ Budak, A Budak, T Tutak, A Dane Journal of Qafqaz University 28 (2), 180-189, 2009 | 14 | 2009 |
Matematik Eğitiminde İlköğretim Düzeyinde Kavramla İlgili Yapılan Çalışmaların Bir Değerlendirmesi, 9 T Tutak, Z Gün, N Emül Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 235-240, 2010 | 13 | 2010 |
Matematiksel düşünmenin varsayımda bulunma bileşenine yönelik olarak ortaokul öğrencilerinin kullandıkları problem çözme stratejilerinin incelenmesi E Kükey, R Aslaner, T Tutak Journal of Computer and Education Research 7 (13), 146-170, 2019 | 12 | 2019 |