Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf İçi Olumsuz Davranışlara Gösterdikleri Tepkilerin Karakter Eğitimi ye 2005 İlköğretim Programı Açısından Değerlendirilmesi S Ada, ZN Baysal, S Korucu Journal of Values Education 3 (10), 2005 | 142 | 2005 |
Türk eğitim sistemi ve etkili okul yönetimi S Ada, Z Baysal Pegem A Yayıncılık, 2010 | 133 | 2010 |
İLKÖĞRETİM 4-5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNE YÖNELİK C Öztürk, AGN BAYSAL Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (6), 11-20, 1999 | 98 | 1999 |
Pedagojik Androgojik Formasyon ve Türkiye de Öğretmen Yetiştirme S Ada, Z Baysal Pegem A Yayıncılık, 2013 | 83 | 2013 |
Hayat bilgisi: toplumsal ve doğal yaşama bütüncül bir bakış NZ Baysal Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi, 2-19, 2006 | 77 | 2006 |
Sınıf öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalıklarının farklı değişkenler açısından incelenmesi ZN Baysal, A Ayvaz, S Çekirdekçi, F Malbeleği Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi; Cilt 37, Sayı 37 (2013); 68-82, 2013 | 63 | 2013 |
İlköğretim hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimine yaşamın kendisini taşımak: gazete haberinin kullanıldığı bir öğretimin tasarlanması ve değerlendirilmesi Y Kabapinar, ÖGDZN BAYSAL Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 39 (39), 384-419, 2004 | 58 | 2004 |
İlköğretim sosyal bilgiler dersinde öğretmen tutumlarının problem çözmeye dayalı öğrenmeye etkisi ZN Baysal PQDT-Global, 2003 | 58 | 2003 |
Sınıf öğretmenliği adaylarının bilinçli farkındalıkları ile yansıtıcı düşünme eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi Z Baysal, B Demirbaş Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (4), 2012 | 57 | 2012 |
Sınıf öğretmenlerinin düşünme becerileri öğretimine yönelik farkındalıkları ZN Baysal, S ÇARIKÇI, EB Yaşar Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 5 (1), 7-28, 2017 | 49 | 2017 |
The Problem-Based Learning Process: Reflections of Pre-Service Elementary School Teachers. ZN Baysal Educational Research and Reviews 12 (4), 177-188, 2017 | 49 | 2017 |
İlköğretim beşinci sınıf öğrencileri ile değerler üzerine bir çalışma ZN Baysal, O SAMANCI Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 9 (34), 56-69, 2010 | 45 | 2010 |
Projeye dayalı öğrenme yaklaşımı’nın öğrencilerin sosyal bilgiler dersine ilişkin tutumlarına ve görsel sunu uygulamalarına etkisi S ADA, ZN BAYSAL, H KADIOĞLU Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (3), 89-96, 2009 | 44 | 2009 |
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinde bilimsel yaratıcılık düzeyinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi Z BAYSAL, ZN BAYSAL, K Nilüfer, G ÜÇÜNCÜ Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 38 …, 2013 | 43 | 2013 |
HAYAT BİLGİSİ/SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME İÇİN PROBLEM DURUMLARI OLUŞTURMA ZN Baysal Türk eğitim bilimleri dergisi 3 (4), 471-485, 2005 | 41 | 2005 |
Preservice elementary teachers’ perceptions of their self-efficacy in teaching thinking skills ZN Baysal, K Arkan, A Yıldırım Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 4250-4254, 2010 | 37 | 2010 |
Eğitim yapıları ve yönetimleri açısından çeşitli ülkelere bir bakış S Ada, Z Baysal Pegem A Yayıncılık, 2009 | 36 | 2009 |
Dünden bugüne Türk eğitim sistemi ve yapısı Z Baysal, S Ada Pegem A Yayıncılık, 2015 | 33 | 2015 |
Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler programlarının felsefi temelleri ZN Baysal İçinde Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi. Tanrıöğen, A.(Ed …, 2005 | 32 | 2005 |
Okuma çemberi yönteminin okuduğunu anlama becerisine etkisi S AVCI, N Baysal, M Gül, A Yüksel | 30 | 2013 |