The effect of using computer animations and activities about teaching patterns in primary mathematics T Aktaş, M., Bulut, M. ve Yüksel The Turkish Online Journal of Educational Tehcnology, 10 (3), 273-277, 2011 | 28* | 2011 |
Yeni Nesil Matematik Sorularına İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması (Development of Attitude Scale Related to New Generation Math Questions … T KILCAN Journal of Anatolian Cultural Research (JANCR) 5 (2), 170-180, 2021 | 17 | 2021 |
Ortaokul öğretmenlerinin öğretim programlarında yer alan kök değerlerin önem sırasına ve eğitimine ilişkin görüşleri T KILCAN Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi 5 (2), 134-145, 2020 | 16 | 2020 |
Ortaokul ve imam hatip ortaokulları matematik ders kitaplarında yer alan kök değerlerin incelenmesi T KILCAN Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi 4 (2), 248-266, 2020 | 12 | 2020 |
Öğretmen yetiştiren akademisyenlerin ve ortaokul öğretmenlerinin kök değerlere ilişkin görüşleri: Nitel bir çalışma S Erbaş, B Kılcan, Ü Yel, ZY Kılıç, T Palaz, T Kılcan Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 360-375, 2022 | 2 | 2022 |
Ortaokul öğrencilerinin matematiksel yetkinliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi T Kılcan International Journal of Educational Studies in Mathematics 8 (3), 219-229, 2021 | 2 | 2021 |
Lisansüstü eğitim alan öğrencilerin matematiksel yetkinliğe ilişkin görüşleri: Nitel bir çalışma T KILCAN, T Palaz, B KILCAN Journal of Multidisciplinary Studies in Education 5 (1), 1-17, 2021 | 2 | 2021 |
Ortaokul öğrencileri için matematiksel yetkinlik ölçeği geliştirme çalışması T Kılcan, T Palaz, B Kılcan Gelecek Vizyonlar Dergisi 5 (2), 1-12, 2021 | 2 | 2021 |
Ortaokul 7. sınıf matematik dersi dönüşüm geometrisi ve örüntüsüslemeler alt öğrenme alanlarının görsel sanatlar dersi ile desteklenmesinin öğrenci başarıları ve tutumlarına etkisi T Kılcan Doktora tezi). YÖK veri tabanından eriĢildi (EriĢim No. 378296), 2015 | 2 | 2015 |
Kalıp Yargı ve Ön Yargıyla İlgili Yapılan Araştırmalara Yönelik Bir İnceleme M GÜZ, T KILCAN, O GÜLERYÜZ, B KILCAN, T ÇETİN Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi 59 (1), 2024 | | 2024 |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN SAHİP OLMASI GEREKEN ÖZELLİKLERE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ Y GÜNAYDIN, G Güneş, O GÜLERYÜZ, T KILCAN, B KILCAN Tarih Okulu Dergisi 17 (68), 2024 | | 2024 |
Kapsayıcı Eğitim Alanında Yapılan Araştırmalara Yönelik Bir İnceleme T PALAZ, G KILIÇOĞLU, T KILCAN, S Erbaş Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 43 (3), 2407-2443, 2023 | | 2023 |
A Research on Opinions of Students, Teachers and Parents about Midterm Holiday. B Kılcan, O Güleryüz, G Güneş, T Kılcan, G Kılıçoğlu, S Erbaş E-International Journal of Educational Research 14 (3), 2023 | | 2023 |
WHAT DOES A TRIANGLE LOOK LIKE? WHAT DO MIDDLE SCHOOL STUDENTS’MENTAL IMAGES SAY? T KILCAN Pegem., 2023 | | 2023 |
Düşünme Eğitimi T KILCAN Pegem, 2023 | | 2023 |
Ara Tatil Uygulamasına Yönelik Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşlerinin İncelenmesi B KILCAN, O GÜLERYÜZ, G Güneş, T KILCAN, G KILIÇOĞLU E-International Journal of Educational Research 14 (3), 2023 | | 2023 |
THE EFFECT OF SUPPORTING MATHEMATICS LESSON TRANSFORMATION GEOMETRY AND PATTERN-TESSELLATIONSUB-LEARNING AREAS WITH VISUAL ARTS LESSON ON Abstract1 STUDENT ATTITUDES1 T KILCAN, M AKTAŞ PEGEM AKADEMİ, 2023 | | 2023 |
What Does Symmetry Look Like? A Qualitative Research Based on Mental Images T KILCAN Journal of Teacher Education and Lifelong Learning 5 (2), 909-920, 2023 | | 2023 |
Student opinions on the order of importance of the root values and in which course they can be taught better YEL Ümit, B KILCAN, S Erbaş, ZY KILIÇ, T KILCAN, T Palaz Journal of Teacher Education and Lifelong Learning 4 (2), 212-221, 2022 | | 2022 |
Attitude Scale Development Study on the Education of Root Values B Kılcan, S Erbaş, Ü Yel, Z Yaylacı Kılıç, T Palaz, T Kılcan Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 6 (2), 2022 | | 2022 |