Follow
Tuğba Kılcan
Tuğba Kılcan
Verified email at gazi.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The effect of using computer animations and activities about teaching patterns in primary mathematics
T Aktaş, M., Bulut, M. ve Yüksel
The Turkish Online Journal of Educational Tehcnology, 10 (3), 273-277, 2011
28*2011
Yeni Nesil Matematik Sorularına İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması (Development of Attitude Scale Related to New Generation Math Questions …
T KILCAN
Journal of Anatolian Cultural Research (JANCR) 5 (2), 170-180, 2021
172021
Ortaokul öğretmenlerinin öğretim programlarında yer alan kök değerlerin önem sırasına ve eğitimine ilişkin görüşleri
T KILCAN
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi 5 (2), 134-145, 2020
162020
Ortaokul ve imam hatip ortaokulları matematik ders kitaplarında yer alan kök değerlerin incelenmesi
T KILCAN
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi 4 (2), 248-266, 2020
122020
Öğretmen yetiştiren akademisyenlerin ve ortaokul öğretmenlerinin kök değerlere ilişkin görüşleri: Nitel bir çalışma
S Erbaş, B Kılcan, Ü Yel, ZY Kılıç, T Palaz, T Kılcan
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 360-375, 2022
22022
Ortaokul öğrencilerinin matematiksel yetkinliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
T Kılcan
International Journal of Educational Studies in Mathematics 8 (3), 219-229, 2021
22021
Lisansüstü eğitim alan öğrencilerin matematiksel yetkinliğe ilişkin görüşleri: Nitel bir çalışma
T KILCAN, T Palaz, B KILCAN
Journal of Multidisciplinary Studies in Education 5 (1), 1-17, 2021
22021
Ortaokul öğrencileri için matematiksel yetkinlik ölçeği geliştirme çalışması
T Kılcan, T Palaz, B Kılcan
Gelecek Vizyonlar Dergisi 5 (2), 1-12, 2021
22021
Ortaokul 7. sınıf matematik dersi dönüşüm geometrisi ve örüntüsüslemeler alt öğrenme alanlarının görsel sanatlar dersi ile desteklenmesinin öğrenci başarıları ve tutumlarına etkisi
T Kılcan
Doktora tezi). YÖK veri tabanından eriĢildi (EriĢim No. 378296), 2015
22015
Kalıp Yargı ve Ön Yargıyla İlgili Yapılan Araştırmalara Yönelik Bir İnceleme
M GÜZ, T KILCAN, O GÜLERYÜZ, B KILCAN, T ÇETİN
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi 59 (1), 2024
2024
OKUL YÖNETİCİLERİNİN SAHİP OLMASI GEREKEN ÖZELLİKLERE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Y GÜNAYDIN, G Güneş, O GÜLERYÜZ, T KILCAN, B KILCAN
Tarih Okulu Dergisi 17 (68), 2024
2024
Kapsayıcı Eğitim Alanında Yapılan Araştırmalara Yönelik Bir İnceleme
T PALAZ, G KILIÇOĞLU, T KILCAN, S Erbaş
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 43 (3), 2407-2443, 2023
2023
A Research on Opinions of Students, Teachers and Parents about Midterm Holiday.
B Kılcan, O Güleryüz, G Güneş, T Kılcan, G Kılıçoğlu, S Erbaş
E-International Journal of Educational Research 14 (3), 2023
2023
WHAT DOES A TRIANGLE LOOK LIKE? WHAT DO MIDDLE SCHOOL STUDENTS’MENTAL IMAGES SAY?
T KILCAN
Pegem., 2023
2023
Düşünme Eğitimi
T KILCAN
Pegem, 2023
2023
Ara Tatil Uygulamasına Yönelik Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşlerinin İncelenmesi
B KILCAN, O GÜLERYÜZ, G Güneş, T KILCAN, G KILIÇOĞLU
E-International Journal of Educational Research 14 (3), 2023
2023
THE EFFECT OF SUPPORTING MATHEMATICS LESSON TRANSFORMATION GEOMETRY AND PATTERN-TESSELLATIONSUB-LEARNING AREAS WITH VISUAL ARTS LESSON ON Abstract1 STUDENT ATTITUDES1
T KILCAN, M AKTAŞ
PEGEM AKADEMİ, 2023
2023
What Does Symmetry Look Like? A Qualitative Research Based on Mental Images
T KILCAN
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning 5 (2), 909-920, 2023
2023
Student opinions on the order of importance of the root values and in which course they can be taught better
YEL Ümit, B KILCAN, S Erbaş, ZY KILIÇ, T KILCAN, T Palaz
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning 4 (2), 212-221, 2022
2022
Attitude Scale Development Study on the Education of Root Values
B Kılcan, S Erbaş, Ü Yel, Z Yaylacı Kılıç, T Palaz, T Kılcan
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 6 (2), 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20