Follow
Prof.Dr. Mert UYDACI
Prof.Dr. Mert UYDACI
Verified email at marmara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Yeşil Pazarlama
M UYDACI
Türkmen Kitapevi, 2017
239*2017
Yeşil Pazarlama
M UYDACI
Türkmen Kitapevi, 2016
239*2016
Yeşil Pazarlama
M UYDACI
Türkmen Kitapevi, 2011
239*2011
Yeşil pazarlama: İş ahlakı ve Çevresellik açısından yaklaşımlar
M Uydacı
Türkmen Kitabevi, 2002
2392002
Küresel pazarlama yönetimi
İ Altınbaşak, A Akyol, S Alkibay, FM Arslan, Ş Burnaz, E Cengiz, S Erdil, ...
İstanbul: Beta Yayınları, 2008
832008
Boutique hotels: Technology, social media and green practices
D Kleinrichert, M Ergul, C Johnson, M Uydaci
Journal of Hospitality and Tourism Technology 3 (3), 211-225, 2012
742012
SAĞLIK KURUMLARINDA AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA VE BİR PİLOT ÇALIŞMA-WORD OF MOUTH MARKETING IN HEALTH CARE ORGANIZATIONS AND A PILOT STUDY
B Uzunal, M UYDACI
Öneri Dergisi 9 (34), 87-95, 2010
592010
Uluslararası pazarlama çevresi
E Gegez, M Arslan, E Cengiz, M Uydacı
İstanbul: Der Yayınları, 2003
542003
Pazarlamada Elektronik Posta Kullanimi
M Uydaci
Ege Academic Review 4 (1), 79-84, 2004
432004
Butik hastanelerde pazarlama stratejileri
AN SALMAN, M UYDACI
Öneri Dergisi 9 (35), 45-50, 2011
232011
İstanbul’daki alışveriş merkezleri üzerine bir araştırma: kümeleme analizi
FÇ ZEYTİNOĞLU, M Uydaci, EÇ AKAY, B Değerli, NK YERDEN
Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi 5 (1), 111-128, 2016
132016
TÜRKİYE’DE SAĞLIK SEKTÖRÜNDE İNSAN KAYNAKLARI SİSTEMİNİN İNCELEMESİ
Ş Özkan, M UYDACI
Öneri Dergisi 11 (44), 221-238, 2015
132015
İŞYÜKÜNE DAYALI SAĞLIK İNSAN KAYNAKLARI İHTİYACI BELİRLENMESİ: KOCAELİ İLİ RADYOLOJİ TEKNİSYENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Ş Özkan, M UYDACI
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 36 (2), 237-250, 2014
132014
İş ahlakı açısından çevresellik ve yeşil pazarlama anlayışı
M Uydacı
PQDT-Global, 1999
121999
DENEYİMSEL PAZARLAMADA GASTRONOMİ TURİZMİ AÇISINDAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMASI KULLANIMININ DENEYİM DEĞERİ ÜZERİNE ETKİSİ: ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK MENÜ UYGULAMASI ÜZERİNE BİR …
NK YERDEN, B DEĞERLİ, M UYDACI, İE TUNCAY
Beykoz Akademi Dergisi 8 (1), 174-193, 2020
102020
Türkmen Kitabevi
M Uydacı, Y Pazarlama
İstanbul, 2017
72017
Determining nurse workforce requirement based on workload in the public hospitals
Ş Özkan, M Uydacı
Journal of Health and Nursing Management 3 (7), 339-351, 2020
62020
İş ahlakı Ve Çevresellik Açısından Yaklaşımlar
M Uydacı, Y Pazarlama
Türkmen Kitabevi, İstanbul, 2002
62002
Sağlık hizmeti pazarlamasında fiziksel ortam bulgularının önemi
S Göktaş, M Uydacı
İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi 19, 45-75, 2018
52018
Türkiye’deki İşletmeler Arası E-Ticaret Uygulamalarının Sağladığı Avantaj ve Dezavantajlar Üzerine Bir Araştırma (ss. 27-46). 8
M Uydacı, S Ene
Ulusal Pazarlama Kongresi Kayseri, 2003
52003
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20