The Elementary Mathematics Teachers’ Values Underlying Teacher Noticing: The Context of Polygons FN Aktaş, ES Yakıcı-Topbaş, Y Dede Values and Valuing in Mathematics Education, 209-222, 2019 | 19 | 2019 |
Examination of mathematical values in classroom practices: A case study of secondary mathematics teachers F Aktas, Z Argün EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 43 (193), 2018 | 19 | 2018 |
Students’ mathematics educational values at religious vocational middle schools: A cross-sectional study FN Aktaş, P Akyıldız, Y Dede Education 3-13 51 (3), 480-492, 2023 | 11 | 2023 |
Görme engelli bireylerin matematik eğitiminde ihtiyaçları ve sorunları: Cebir kavramları bağlamında FN Aktaş, Z Argün Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 1-25, 2021 | 11 | 2021 |
Mathematics teachers’ values about teaching mathematics P Akyıldız, FN Aktaş, Y Dede, G Hacıömeroğlu Studies in Educational Evaluation 68, 100954, 2021 | 10 | 2021 |
Examination of Mathematical Language Use of Individuals with Visual Impairment in Mathematical Communication Processes: The Role of Braille FN Aktaş, Z Argün Turkish Journal of Computer and Mathematics Education 11 (1), 128-156, 2020 | 6 | 2020 |
Matematiğe İlişkin Değerler ve Sınıftaki Uygulamalara Yansımaları FN Aktaş Eğitim Bilimleri, 2014 | 5 | 2014 |
Görme Engelli Bireylerin Matematiksel İletişim Süreçlerinde Matematiksel Dil Kullanımlarının İncelenmesi: Kabartma Yazının Rolü FN Aktaş, Z Argün Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (1), 128-156, 2020 | 4 | 2020 |
Examination of decision-making skill in the context of critical situations FN Aktaş, ES Yakıcı-Topbaş, Y Dede SHS Web of Conferences ERPA 2018, 2018 | 4 | 2018 |
Mathematics educational values of students and teachers in Imam-Hatip high schools Y Dede, FN Aktaş, P Akyıldız International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 54 …, 2023 | 3 | 2023 |
Gifted students’ mathematics educational and socio-cultural values in the decision-making process through STEM tasks FN Aktaş, Y Dede Educating gifted, talented, creative and dissimilar learners, 36-63, 2022 | 3 | 2022 |
Görme Engelli Öğrencilerin Cebirsel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi: Öğrenme Yol Haritaları FN Aktaş Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 3 | 2020 |
Dönüşüm geometrisi Z Yakıcı Topbaş, E. S., Aktaş F. N., & Argün Matematik öğretiminin temelleri, G. Hacıömeroğlu, K. Tarım (Eds.), 215-300, 2019 | 3* | 2019 |
Ökse otu (Viscum album)’nun ve silajının, in situ ve in vitro tekniklerle yem ve enerji değerinin ve silaj kalitesinin belirlenmesi. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Fen Bilimleri … F Aktaş Fen Bilimleri Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi. Samsun, 76s, 2012 | 3 | 2012 |
The Needs and Problems of Individuals with Visual Impairment in Mathematics Education: The Context of Algebraic Concepts FN Aktaş, Z Argün Ankara University Faculty of Educational Sciences Journal of Special …, 2021 | 2 | 2021 |
Görme Engelli Öğrencilerin Sayı ve Şekil Örüntülerini Genelleme Süreçleri FN Aktaş, Z Argün Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 947-981, 2020 | 2 | 2020 |
Sınıf uygulamalarında matematiğe ilişkin değerlerin incelenmesi: Ortaöğretim matematik öğretmenlerinin bir durum çalışması FN Aktaş, Z Argün Eğitim ve Bilim 43 (193), 2018 | 2 | 2018 |
A comparative study of teachers’ values alignment strategies in the classroom: Face-to-face versus distance education FN Aktaş Journal of Pedagogical Research 7 (4), 339-355, 2023 | 1 | 2023 |
A model for developing preservice mathematics teachers’ mathematical language skills in the context of authentic assessment FN Aktaş, P Akyıldız, Y Dede Authentic assessment and evaluation approaches and practices in a digital …, 2021 | 1 | 2021 |
Numerical and Figural Patterns Generalization Processes of Visually Impaired Students FN Aktaş, Z Argün | 1 | 2020 |