Takip et
Fatma Nur AKTAŞ
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The Elementary Mathematics Teachers’ Values Underlying Teacher Noticing: The Context of Polygons
FN Aktaş, ES Yakıcı-Topbaş, Y Dede
Values and Valuing in Mathematics Education, 209-222, 2019
192019
Examination of mathematical values in classroom practices: A case study of secondary mathematics teachers
F Aktas, Z Argün
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 43 (193), 2018
192018
Students’ mathematics educational values at religious vocational middle schools: A cross-sectional study
FN Aktaş, P Akyıldız, Y Dede
Education 3-13 51 (3), 480-492, 2023
112023
Görme engelli bireylerin matematik eğitiminde ihtiyaçları ve sorunları: Cebir kavramları bağlamında
FN Aktaş, Z Argün
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 1-25, 2021
112021
Mathematics teachers’ values about teaching mathematics
P Akyıldız, FN Aktaş, Y Dede, G Hacıömeroğlu
Studies in Educational Evaluation 68, 100954, 2021
102021
Examination of Mathematical Language Use of Individuals with Visual Impairment in Mathematical Communication Processes: The Role of Braille
FN Aktaş, Z Argün
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education 11 (1), 128-156, 2020
62020
Matematiğe İlişkin Değerler ve Sınıftaki Uygulamalara Yansımaları
FN Aktaş
Eğitim Bilimleri, 2014
52014
Görme Engelli Bireylerin Matematiksel İletişim Süreçlerinde Matematiksel Dil Kullanımlarının İncelenmesi: Kabartma Yazının Rolü
FN Aktaş, Z Argün
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (1), 128-156, 2020
42020
Examination of decision-making skill in the context of critical situations
FN Aktaş, ES Yakıcı-Topbaş, Y Dede
SHS Web of Conferences ERPA 2018, 2018
42018
Mathematics educational values of students and teachers in Imam-Hatip high schools
Y Dede, FN Aktaş, P Akyıldız
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 54 …, 2023
32023
Gifted students’ mathematics educational and socio-cultural values in the decision-making process through STEM tasks
FN Aktaş, Y Dede
Educating gifted, talented, creative and dissimilar learners, 36-63, 2022
32022
Görme Engelli Öğrencilerin Cebirsel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi: Öğrenme Yol Haritaları
FN Aktaş
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020
32020
Dönüşüm geometrisi
Z Yakıcı Topbaş, E. S., Aktaş F. N., & Argün
Matematik öğretiminin temelleri, G. Hacıömeroğlu, K. Tarım (Eds.), 215-300, 2019
3*2019
Ökse otu (Viscum album)’nun ve silajının, in situ ve in vitro tekniklerle yem ve enerji değerinin ve silaj kalitesinin belirlenmesi. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Fen Bilimleri …
F Aktaş
Fen Bilimleri Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi. Samsun, 76s, 2012
32012
The Needs and Problems of Individuals with Visual Impairment in Mathematics Education: The Context of Algebraic Concepts
FN Aktaş, Z Argün
Ankara University Faculty of Educational Sciences Journal of Special …, 2021
22021
Görme Engelli Öğrencilerin Sayı ve Şekil Örüntülerini Genelleme Süreçleri
FN Aktaş, Z Argün
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 947-981, 2020
22020
Sınıf uygulamalarında matematiğe ilişkin değerlerin incelenmesi: Ortaöğretim matematik öğretmenlerinin bir durum çalışması
FN Aktaş, Z Argün
Eğitim ve Bilim 43 (193), 2018
22018
A comparative study of teachers’ values alignment strategies in the classroom: Face-to-face versus distance education
FN Aktaş
Journal of Pedagogical Research 7 (4), 339-355, 2023
12023
A model for developing preservice mathematics teachers’ mathematical language skills in the context of authentic assessment
FN Aktaş, P Akyıldız, Y Dede
Authentic assessment and evaluation approaches and practices in a digital …, 2021
12021
Numerical and Figural Patterns Generalization Processes of Visually Impaired Students
FN Aktaş, Z Argün
12020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20