Takip et
Nurhan Babür Tosun
Nurhan Babür Tosun
Fenerbahçe Üniversitesi
fbu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İletişim temelli marka yönetimi
NB Tosun
Beta Basım Yayım Dağıtım, 2010
5372010
Pazarlama halkla ilişkileri ve reklam: bütünleşik pazarlama iletişimi yönlü bir yaklaşım
NB Tosun
İstanbul: Türkmen Kitabevi, 2003
1222003
Kurumsal iletişim sürecinde reklam ve imaj yönetiminin bütünleşik konumu
N Tosun
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 18 (1), 173-191, 2003
1062003
Marka Yönetimi
NB Tosun
İstanbul: Beta Yayınları, 2014
68*2014
Marka Yönetimi(Güncellenmiş 3. Baskı)
NB Tosun
Beta Basım Yayım Dağıtım, 2017
43*2017
KULLANILAN TEKNİKLER AÇISINDAN İNTERNET REKLAMLARI
N Tosun
Selçuk İletişim 3 (2), 159-167, 2004
362004
Reklam Yönetimi
NB Tosun, TUK Nazlım, N Alparslan, Ö Betül, G Sinem, E Burçin, D Mevlüt, ...
Beta Basım Yayım Dağıtım, 2018
332018
Marka değeri yaratmada reklam ile halkla ilişkiler arasındaki etkileşim
N Tosun
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi, 181-199, 2007
322007
Satın alma noktası reklamlarının etkisi
N Babür Tosun
İletişim Araştırmaları 1 (1), 87-106, 2003
322003
Financial value and public relations
N Tosun
Corporate Communications: An International Journal 9 (3), 202-208, 2004
302004
Marka topluluğu yaklaşımında sosyal medyanın kullanımı
NB Tosun, E Levi
Derleyen: Aydoğan, Filiz, Akyüz, Ayşen, İkinci Medya çağında İnternet, Alfa …, 2010
292010
Duyusal markalamanın marka sadakati üzerindeki rolü
NB Tosun, K Elmasoğlu
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 2 (1), 91-111, 2015
272015
Tüketimin Paranormali: Gösterişçi Tüketim ve Paranormal İnanç İlişkisi
N TOSUN, DK CESUR
Öneri Dergisi 13 (49), 167-186, 2018
232018
Etkileşim boyutuyla yeni medya
NB Tosun
Değişen İletişim Ortamında Etkileşimli Pazarlama, 2009
222009
Elektronik ağızdan ağıza iletişim (ewom) kanalı olarak youtube vloggerların satın alma niyeti oluşumundaki rolü
S Müftüoğlu, NB Tosun, Y Ülker
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 (24), 231-254, 2018
212018
The match-up hypothesis revisited: a social psychological perspective
E Levi, K Varnali, NB Tosun
International Journal of Communication 11, 23, 2017
212017
Sosyal Sorumluluk Bağlamında Reklamda Etik Anlayışı
NB Tosun
Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine Etik Değerlendirmeler, Beta Yayıncılık …, 2007
212007
Kurumsal kimliğin marka yaratma sürecindeki işlevi
NB Tosun
Öneri Dergisi 8 (29), 231-237, 2008
182008
Pazarlama Halkla İlişkileri Yeterli Düzeyde Kavranabildi mi?
NB Tosun
Pazarlama Dünyası 11 (04), 34-37, 2000
172000
Reklam aracı olarak kadın
NB Tosun
Kadın Çalışmaları Dergisi 1 (1), 88-93, 2006
142006
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20