Takip et
Ali Eraslan
Ali Eraslan
Professor of Mathematics Education
omu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Finlandiya'nın PISA'daki başarısının nedenleri: Türkiye için alınacak dersler
A Eraslan
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 3 (2 …, 2009
2572009
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının" öğretmenlik uygulaması" üzerine görüşleri
A Eraslan
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 3 (1 …, 2009
2292009
Fakülte-okul işbirliği programı: matematik öğretmeni adaylarının okul uygulama dersi üzerine görüşleri
A Eraslan
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (34), 95-105, 2008
1232008
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının model oluşturma etkinlikleri ve bunların matematik öğrenimine etkisi hakkındaki görüşleri
A ERASLAN
İlköğretim Online 10 (1), 365-377, 2011
1032011
Japanese lesson study: Can it work in Turkey
A Eraslan
Education and Science 33 (149), 62-67, 2008
612008
Matematik Öğretmeni Adayları ve Kopya: Hiç Çekmedim Desem Yalan Olur!
A Eraslan
Eğitim ve Bilim 36 (160), 2011
572011
Teachers' reflections on the implementation of the new elementary school mathematics curriculum in Turkey
A Eraslan
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28-2), 152-165, 2013
492013
A qualitative study: Algebra honor students' cognitive obstacles as they explore concepts of quadratic functions
A Eraslan
The Florida State University, 2005
452005
Modeling Processes of 4th-Year Middle-School Students and the Difficulties Encountered.
A Eraslan, S Kant
Educational Sciences: Theory and Practice 15 (3), 809-824, 2015
372015
Prospective Elementary Mathematics Teachers' Thought Processes on a Model Eliciting Activity.
A Eraslan
Educational Sciences: Theory and Practice 12 (4), 2964-2968, 2012
372012
İlkokul öğrencilerinin modelleme süreçleri: Suç problemi
N Şahin, A Eraslan
Eğitim ve Bilim 41 (183), 2016
282016
Prospective elementary mathematics teachers' perceptions on model eliciting activities and their effects on mathematics learning
A Eraslan
Elementary Education Online 10 (1), 2011
282011
The notion of reducing abstraction in quadratic functions
A Eraslan
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 39 …, 2008
282008
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının model oluşturma etkinlikleri üzerinde düşünme süreçleri
A Eraslan
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 12 (4), 2953-2968, 2012
252012
A faculty-school partnership programme: Prospective mathematics teachers' reflections on school practice course
A Eraslan
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2008
222008
Connecting Research to Teaching: Quadratic Functons: Students Graphic and Analytic Representations
A Eraslan, L Aspinwall
The Mathematics Teacher 101 (3), 233-237, 2007
222007
Prospective mathematics teachers’ opinions on ‘teaching practice’
A Eraslan
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics …, 2009
212009
Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının matematik uygulamaları dersinde modelleme etkinliklerinin kullanılmasına yönelik görüşler
N Şahin, A Eraslan
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 10 (2), 373-393, 2019
202019
Modeling processes of primary school students: The crime problem
N Sahin, A Eraslan
Egitim Ve Bilim-Education and Science 41 (183), 2016
192016
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin model oluşturma etkinlikleri üzerindeki düşünme süreçleri
N Şahin
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
192014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20