Finlandiya'nın PISA'daki başarısının nedenleri: Türkiye için alınacak dersler A Eraslan Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 3 (2 …, 2009 | 257 | 2009 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının" öğretmenlik uygulaması" üzerine görüşleri A Eraslan Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 3 (1 …, 2009 | 229 | 2009 |
Fakülte-okul işbirliği programı: matematik öğretmeni adaylarının okul uygulama dersi üzerine görüşleri A Eraslan Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (34), 95-105, 2008 | 123 | 2008 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının model oluşturma etkinlikleri ve bunların matematik öğrenimine etkisi hakkındaki görüşleri A ERASLAN İlköğretim Online 10 (1), 365-377, 2011 | 103 | 2011 |
Japanese lesson study: Can it work in Turkey A Eraslan Education and Science 33 (149), 62-67, 2008 | 61 | 2008 |
Matematik Öğretmeni Adayları ve Kopya: Hiç Çekmedim Desem Yalan Olur! A Eraslan Eğitim ve Bilim 36 (160), 2011 | 57 | 2011 |
Teachers' reflections on the implementation of the new elementary school mathematics curriculum in Turkey A Eraslan Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28-2), 152-165, 2013 | 49 | 2013 |
A qualitative study: Algebra honor students' cognitive obstacles as they explore concepts of quadratic functions A Eraslan The Florida State University, 2005 | 45 | 2005 |
Modeling Processes of 4th-Year Middle-School Students and the Difficulties Encountered. A Eraslan, S Kant Educational Sciences: Theory and Practice 15 (3), 809-824, 2015 | 37 | 2015 |
Prospective Elementary Mathematics Teachers' Thought Processes on a Model Eliciting Activity. A Eraslan Educational Sciences: Theory and Practice 12 (4), 2964-2968, 2012 | 37 | 2012 |
İlkokul öğrencilerinin modelleme süreçleri: Suç problemi N Şahin, A Eraslan Eğitim ve Bilim 41 (183), 2016 | 28 | 2016 |
Prospective elementary mathematics teachers' perceptions on model eliciting activities and their effects on mathematics learning A Eraslan Elementary Education Online 10 (1), 2011 | 28 | 2011 |
The notion of reducing abstraction in quadratic functions A Eraslan International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 39 …, 2008 | 28 | 2008 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının model oluşturma etkinlikleri üzerinde düşünme süreçleri A Eraslan Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 12 (4), 2953-2968, 2012 | 25 | 2012 |
A faculty-school partnership programme: Prospective mathematics teachers' reflections on school practice course A Eraslan HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2008 | 22 | 2008 |
Connecting Research to Teaching: Quadratic Functons: Students Graphic and Analytic Representations A Eraslan, L Aspinwall The Mathematics Teacher 101 (3), 233-237, 2007 | 22 | 2007 |
Prospective mathematics teachers’ opinions on ‘teaching practice’ A Eraslan Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics …, 2009 | 21 | 2009 |
Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının matematik uygulamaları dersinde modelleme etkinliklerinin kullanılmasına yönelik görüşler N Şahin, A Eraslan Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 10 (2), 373-393, 2019 | 20 | 2019 |
Modeling processes of primary school students: The crime problem N Sahin, A Eraslan Egitim Ve Bilim-Education and Science 41 (183), 2016 | 19 | 2016 |
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin model oluşturma etkinlikleri üzerindeki düşünme süreçleri N Şahin Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 19 | 2014 |