Yabancı dil öğretiminde kullanılan yöntemler, kullanım özellikleri ve eleştiriler MR MEMİŞ, MD ERDEM Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and …, 2013 | 382* | 2013 |
YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE EĞİTİM ORTAMI VE KÜLTÜR AKTARIMI. MR Memi̇ş Electronic Turkish Studies 11 (9), 2016 | 47 | 2016 |
Yabancılara Türkçe Öğretiminin Güncel Sorunları M Memiş Pegem Akademi Yayıncılık, 2021 | 43 | 2021 |
Kelime Hazinesi ve Yabancı Dilde Kelime Öğretimi Üzerine MR Memiş Turkish Studies 13 (19), 1273-1289, 2018 | 39 | 2018 |
The Relationship between Vocabulary Learning Strategies and Vocabulary of Learners of Turkish as Foreign or Second Language. MR Memis Educational Policy Analysis and Strategic Research 13 (4), 164-185, 2018 | 23 | 2018 |
Yabancı dil olarak Türkçe öğrenenlerin kalıp ifadeleri kullanmadaki yeterlilik düzeyleri M KARA, MR MEMİŞ International Journal of Languages' Education and Teaching 1 (UDES 2015 …, 2015 | 23 | 2015 |
Yabancılara Türkçe Öğretenlerin Başvurdukları Kelime Öğretim Stratejilerinin Belirlenmesi MR Memiş Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (28), 275-300, 2019 | 18 | 2019 |
Kelime Öğretim Stratejileri Ölçeği: Geliştirme, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması MR Memiş Turkish Studies 14 (4), 2579-2593, 2019 | 16 | 2019 |
A research on reading comprehension and morphological awareness levels of middle school students and the relationship between these concepts MR Memiş Journal of Language and Linguistic Studies 15 (2), 649-677, 2019 | 11 | 2019 |
Yapım eki öğretiminin Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenenlerin kelime hazinesi, kelime türetme becerisi ve okuduğunu anlama becerisi üzerindeki etkisi MR Memiş Gazi Üniversitesi, Ankara, 2018 | 11 | 2018 |
İki Farklı Dilin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılan Temel Seviye Ders Kitaplarının Dinleme Etkinlikleri Bakımından Karşılaştırılması M Gün, Ç Yalçın, MR Memiş International Journal of Language Academy 5 (7), 387-403, 2017 | 11 | 2017 |
Beyin araştırmalarına dayalı öğrenme ve yazma eğitimi M Özbay, M Memiş Ana Dili Eğitimi Dergisi 3 (2), 15-34, 2015 | 11 | 2015 |
Morfolojik Farkındalık ve Morfolojik Farkındalık Eğitimi MR Memiş Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 8 (3), 1355-1368, 2019 | 8* | 2019 |
Türkçeyi ikinci dil Olarak öğrenenlerin okuduğunu anlama yeterliklerinin eş değerliği MR Memiş Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 38 (1), 253-265, 2019 | 8 | 2019 |
Yabancı dil olarak Türkçe öğrenenler için zarfların öğretimine yönelik materyal geliştirme MR Memiş Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim …, 2014 | 8 | 2014 |
Yapım Eki Öğretiminin Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Kelime Hazinesi Üzerindeki Etkisi MR Memiş Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 47 (2), 439-491, 2018 | 7 | 2018 |
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Sözcük Yapım Bilgisi Eğitiminin Okuduğunu Anlama Becerisi Üzerindeki Etkisi MR Memiş, M Kara International Journal of Language Academy 6 (1), 266–288, 2018 | 7* | 2018 |
Methods/usage features that are used in foreign language teaching and critics MR Memiş, MD Erdem Turkish Studies 8 (9), 296-318, 2013 | 7 | 2013 |
Türkçe öğrenenlerin noktalama işaretlerinin kullanımı konusundaki yetkinlik düzeyleri M Memiş, HB Kansızoğlu Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (33), 54-72, 2022 | 6 | 2022 |
Methods used in foreign language teaching, their usage characteristics and criticisms MR Memiş, MD Erdem Turkish Studies 8 (9), 297-318, 2013 | 6 | 2013 |