Takip et
Çiğdem Şahin Çakır
Çiğdem Şahin Çakır
Giresun Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Fen Bilgisi öğretmenliği
giresun.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Developing worksheet based on science process skills: Factors affecting solubility
F Karsli, Ç Şahin
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 10 (1), 1-12, 2009
1902009
Effect of different teaching methods and techniques embedded in the 5E instructional model on students' learning about buoyancy force
S Çepni, Ç Şahin
International Journal of Physics and Chemistry Education 4 (2), 97-127, 2012
1062012
Fen bilgisi öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme yeteneklerine göre günlüklerininin incelenmesi
Ç Şahin
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (36), 2009
882009
İlköğretim 8. sınıf “kuvvet ve hareket” ünitesinde “zenginleştirilmiş 5e öğretim modeli” ne göre rehber materyaller tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi
Ç Şahin
Fen Bilimleri Enstitüsü, Trabzon, 2010
792010
Determining science teachers’ ideas about the science process skills: A case study
F Karsli, Ç Şahin, A Ayas
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 890-895, 2009
792009
Fen bilgisi öğretmenlerinin ders sürecinde ve yazılı sınavlarda sordukları soruların bilişsel seviyelerinin karşılaştırılması
HŞ AYVACI, Ç Şahin
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 441-455, 2009
722009
Doktora Tez Sürecinde Karşilaşilan Problemlerin Belirlenmesi: Eğitim Fakültesi Örneği
Hİ AKBULUT, S ÇEPNİ, Ç ŞAHİN
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 50-69, 2013
712013
Farklı öğrenim seviyesindeki öğrencilerin astronomi kavramıyla ilgili görüşlerinin gelişimsel olarak incelenmesi
E Arıkurt, ÜG Durukan, Ç Şahin
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 66-91, 2015
592015
Using different conceptual change methods embedded within 5E model: Asample teaching of liquid pressure
C Sahin, M Calik, S Cepni
Energy Educ Sci Technol Part B 1, 115-125, 2009
572009
Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin astronomi kavramıyla ilgili algılamalarının belirlenmesi
E Bülbül, ÜG İyibil, Ç Şahin
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (3), 170-179, 2013
552013
5E öğretim modeline dayalı öğretimin öğrencilerin gaz basıncı ile ilgili kavramsal anlamalarına etkisi
Ç Şahin, S Çepni
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 6 (1 …, 2012
542012
Students' understanding of light concepts primary school: A cross-age study
Ç Şahin, H İpek, A Ayas
Asia-Pacific Forum on Science learning and teaching 9 (1), 1-19, 2008
502008
Teaching floating and sinking concepts with different methods and techniques based on the 5E instructional model
S Çepni, Ç Şahin, H Ipek
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 11 (2), 1-39, 2010
492010
Computer supported conceptual change text: Fluid pressure
Ç Şahin, H İpek, S Çepni
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 922-927, 2010
472010
“Yüzme-batma, kaldırma kuvveti ve basınç” kavramları ile ilgili iki aşamalı kavramsal yapılardaki farklılaşmayı
Ç ŞAHİN ÇAKIR, S ÇEPNİ
Journal of Turkish Science Education 8 (1), 79-110, 2011
422011
Developing of the concept cartoon, animation and diagnostic branched tree supported conceptual change text:“gas pressure”
Ç Şahin, S Çepni
International Journal of Physics and Chemistry Education 3 (SI), 25-33, 2011
402011
Öğrencilerin gök cisimleri konusundaki alternatif kavramlarının giderilmesinde kavramsal değişim metinlerinin etkisi
Ç ŞAHİN, E BÜLBÜL, ÜG DURUKAN
Journal of Computer and Education Research 1 (2), 38-64, 2013
392013
Comparing science process skills of prospective science teachers: A cross-sectional study
ÖF Farsakoğlu, Ç Şahin, F Karsli
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 13 (1), 1-21, 2012
362012
A Study on Awareness Levels of Prospective Science
CF Farsakoğlu, Ç Sahin, F Karsli, A Akpinar, N Ultay
World Applied Sciences Journal 4 (2), 174-182, 2008
322008
İş ve enerji konusu ile ilgili kavramsal değişimin incelenmesi: İkili yerleşik öğrenme modeli örneği
H İpek Akbulut, Ç Şahin, S Çepni
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2013
312013
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20