Developing worksheet based on science process skills: Factors affecting solubility F Karsli, Ç Şahin Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 10 (1), 1-12, 2009 | 189 | 2009 |
Effect of different teaching methods and techniques embedded in the 5E instructional model on students' learning about buoyancy force S Çepni, Ç Şahin International Journal of Physics and Chemistry Education 4 (2), 97-127, 2012 | 106 | 2012 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme yeteneklerine göre günlüklerininin incelenmesi Ç Şahin Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (36), 2009 | 88 | 2009 |
İlköğretim 8. sınıf “kuvvet ve hareket” ünitesinde “zenginleştirilmiş 5e öğretim modeli” ne göre rehber materyaller tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi Ç Şahin Fen Bilimleri Enstitüsü, Trabzon, 2010 | 79 | 2010 |
Determining science teachers’ ideas about the science process skills: A case study F Karsli, Ç Şahin, A Ayas Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 890-895, 2009 | 79 | 2009 |
Fen bilgisi öğretmenlerinin ders sürecinde ve yazılı sınavlarda sordukları soruların bilişsel seviyelerinin karşılaştırılması HŞ Ayvacı, Ç Şahin Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 441-455, 2009 | 73 | 2009 |
Doktora Tez Sürecinde Karşilaşilan Problemlerin Belirlenmesi: Eğitim Fakültesi Örneği Hİ AKBULUT, S ÇEPNİ, Ç ŞAHİN Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 50-69, 2013 | 72 | 2013 |
Farklı öğrenim seviyesindeki öğrencilerin astronomi kavramıyla ilgili görüşlerinin gelişimsel olarak incelenmesi E Arıkurt, ÜG Durukan, Ç Şahin Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 66-91, 2015 | 59 | 2015 |
Using different conceptual change methods embedded within 5E model: Asample teaching of liquid pressure C Sahin, M Calik, S Cepni Energy Educ Sci Technol Part B 1, 115-125, 2009 | 57 | 2009 |
Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin astronomi kavramıyla ilgili algılamalarının belirlenmesi E Bülbül, ÜG İyibil, Ç Şahin Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (3), 170-179, 2013 | 55 | 2013 |
5E öğretim modeline dayalı öğretimin öğrencilerin gaz basıncı ile ilgili kavramsal anlamalarına etkisi Ç Şahin, S Çepni Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 6 (1 …, 2012 | 54 | 2012 |
Students' understanding of light concepts primary school: A cross-age study Ç Şahin, H İpek, A Ayas Asia-Pacific Forum on Science learning and teaching 9 (1), 1-19, 2008 | 50 | 2008 |
Teaching floating and sinking concepts with different methods and techniques based on the 5E instructional model S Çepni, Ç Şahin, H Ipek Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 11 (2), 1-39, 2010 | 49 | 2010 |
Computer supported conceptual change text: Fluid pressure Ç Şahin, H İpek, S Çepni Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 922-927, 2010 | 47 | 2010 |
“Yüzme-batma, kaldırma kuvveti ve basınç” kavramları ile ilgili iki aşamalı kavramsal yapılardaki farklılaşmayı Ç ŞAHİN ÇAKIR, S ÇEPNİ Journal of Turkish Science Education 8 (1), 79-110, 2011 | 42 | 2011 |
Developing of the concept cartoon, animation and diagnostic branched tree supported conceptual change text:“gas pressure” Ç Şahin, S Çepni International Journal of Physics and Chemistry Education 3 (SI), 25-33, 2011 | 40 | 2011 |
Öğrencilerin gök cisimleri konusundaki alternatif kavramlarının giderilmesinde kavramsal değişim metinlerinin etkisi Ç ŞAHİN, E BÜLBÜL, ÜG DURUKAN Journal of Computer and Education Research 1 (2), 38-64, 2013 | 39 | 2013 |
Comparing science process skills of prospective science teachers: A cross-sectional study ÖF Farsakoğlu, Ç Şahin, F Karsli Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 13 (1), 1-21, 2012 | 36 | 2012 |
A Study on Awareness Levels of Prospective Science CF Farsakoğlu, Ç Sahin, F Karsli, A Akpinar, N Ultay World Applied Sciences Journal 4 (2), 174-182, 2008 | 32 | 2008 |
İş ve enerji konusu ile ilgili kavramsal değişimin incelenmesi: İkili yerleşik öğrenme modeli örneği H İpek Akbulut, Ç Şahin, S Çepni Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2013 | 31 | 2013 |