Takip et
Askim Nurdan Tümbek Tekeoglu
Askim Nurdan Tümbek Tekeoglu
ticaret.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Retro Pazarlama Açisindan Halen Varolmayan Eski Markalarin Tüketiciler Tarafindan Animsanmasi Ve Taninmasi Üzerine Bir Pilot Çalişma
NT Tekeoğlu, M Tığlı
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 12 (2 …, 2016
162016
Bütünleşik pazarlama faaliyetleri ile inanç turizmini geliştirerek yabancı yatırımın çekilmesi ve Antakya örneği
AN Tümbek
PQDT-Global, 2009
142009
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA FAALİYETLERİ İLE TURİZMİN VE YABANCI YATIRIMIN İLİŞKİLENDİRİLMESİ
A TÜMBEK
Öneri 9 (34), 173, 2010
102010
Bütünleşik Pazarlama İletişimi ile Kadin Girişimciliği ve KAGİDER’in İncelenmesi
ANT TEKEOĞLU
Öneri Dergisi 10 (39), 53-59, 2013
92013
Bir Şehrin Festivaller İle Markalaşması ve Pazarlanması Olarak Adana'nın İncelenmesi
AN Tümbek Tekeoğlu, K Gökseven
Turan: Stratejik Araştırmalar Merkezi, 11 (42), 345-357, 2019
82019
İndirim marketlerin enflasyona etkisi
NT Tekeoğlu, M Altay
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (35), 351-365, 2019
52019
TÜRK FİLMLERİNDE YAŞANAN PAZARLAMA SORUNLARI İLE İLGİLİ ARAŞTIRMA
ANT Tekeoğlu
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 15 (29), 349, 2016
4*2016
İNTERNETTEN SATIN ALMA VE MARKA SADAKATİ
M Bittar, ANT Tekeoğlu
Working Paper Series Dergisi 3 (3), 34-41, 2022
32022
a general review on the of effects of covid 19 pandemic
ANT Tekeoglu, A Ramdoun
TURAN: Stratejik Arastirmalar Merkezi 13 (51), 371-378, 2021
32021
COVID-19 PANDEMİSİNDE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ve ÇEVRİMİÇİ GIDA SATIN ALMA TERCİHLERİNİN İNCELENMESİ
ANT Tekeoğlu, T Yüksek
TURAN: Stratejik Arastirmalar Merkezi 13 (51), 349-358, 2021
32021
DİJİTAL PAZARLAMADA FENOMEN KULLANIMI MARKALARIN KENDİ FENOMENLERİNİ YARATMASI GARANTİ BANKASI ÖRNEĞİ
NT Tekeoğlu, MD Akyüz
TURAN: Stratejik Arastirmalar Merkezi 11 (43), 189-197, 2019
22019
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN GLOBAL BUSINESS AND ITS COMMUNICATION
M MASOODIFAR, İK ARSLAN, AN Tümbek Tekeoglu
JITAL 9 (1), 278-284, 2023
12023
COVID-19 salgınının kültür sanat tüketimine etkisi üzerine literatür incelemesi
A Alkan, ANT TEKEOĞLU
Working Paper Series Dergisi 2 (2), 1-6, 2021
12021
BİR ŞEHRİN FESTİVALLER İLE MARKALAŞMASI ve PAZARLANMASI OLARAK ADANA'NIN İNCELENMESİ
ÜANT Tekeoğlu, K Gökseven
TURAN: Stratejik Arastirmalar Merkezi 11 (42), 345-357, 2019
12019
Digital Marketing Communication as an Instrument in Social Responsibility Projects After the Earthquake in Türkiye
ME Ayyıldız, ANT Tekeoğlu
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 13 (1), 86-105, 2024
2024
CROWDFUNDING AS AN INNOVATIVE TRANSFORMATION IN FINANCE: INSIGHTS, OPPORTUNITIES, AND RECOMMENDATIONS
ANT TEKEOĞLU, RA KÜÇÜKÇOLAK, NI Kucukcolak
PressAcademia Procedia 18 (1), 130-140, 2024
2024
The Probiotic Market in Turkey
AD Bozkurt, ANT Tekeoğlu
International Journal of Commerce and Finance 9 (1), 188-216, 2023
2023
INVESTIGATING THE INTERMEDIATION EFFECT OF CUSTOMER SATISFACTION ON THE IMPACT OF MARKET EFFICIENCY ON PROFITABILITY IN FEMALE MANAGERS
A DİLEK, AN TÜMBEK TEKEOGLU
ANADOLU 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 2023
2023
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE CRM YAZILIMI KULLANIMININ ÖNEMİ
ME AYYILDIZ, N TÜMBEK TEKEOGLU
1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY ACADEMIC RESEARCH ICCAR 2023 1 …, 2023
2023
EFFECT OF BILATERAL TRADE AND FOREIGN DIRECT INVESTMENT ON SOMALIA’S ECONOMIC GROWTH: ROLES OF TURKEY
SA Hersi, AN Tekeoğlu
Working Paper Series Dergisi 3 (4), 57-69, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20