Follow
Askim Nurdan Tümbek Tekeoglu
Askim Nurdan Tümbek Tekeoglu
Verified email at ticaret.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Retro Pazarlama Açisindan Halen Varolmayan Eski Markalarin Tüketiciler Tarafindan Animsanmasi Ve Taninmasi Üzerine Bir Pilot Çalişma
NT Tekeoğlu, M Tığlı
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 12 (2 …, 2016
152016
Bütünleşik pazarlama faaliyetleri ile inanç turizmini geliştirerek yabancı yatırımın çekilmesi ve Antakya örneği
AN Tümbek
PQDT-Global, 2009
122009
Bütünleşik Pazarlama İletişimi ile Kadin Girişimciliği ve KAGİDER’in İncelenmesi
ANT Tekeoğlu
Öneri Dergisi 10 (39), 53-59, 2013
102013
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA FAALİYETLERİ İLE TURİZMİN VE YABANCI YATIRIMIN İLİŞKİLENDİRİLMESİ
A TÜMBEK
Öneri 9 (34), 173, 2010
102010
Bir Şehrin Festivaller İle Markalaşması ve Pazarlanması Olarak Adana'nın İncelenmesi
AN Tümbek Tekeoğlu, K Gökseven
Turan: Stratejik Araştırmalar Merkezi, 11 (42), 345-357, 2019
72019
İndirim marketlerin enflasyona etkisi
NT Tekeoğlu, M Altay
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (35), 351-365, 2019
52019
TÜRK FİLMLERİNDE YAŞANAN PAZARLAMA SORUNLARI İLE İLGİLİ ARAŞTIRMA
ANT Tekeoğlu
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 15 (29), 349, 2016
4*2016
İNTERNETTEN SATIN ALMA VE MARKA SADAKATİ
M Bittar, ANT Tekeoğlu
Working Paper Series Dergisi 3 (3), 34-41, 2022
32022
A General Review On The Of Effects Of Covid 19 Pandemic
ANT Tekeoglu, A Ramdoun
TURAN: Stratejik Arastirmalar Merkezi 13 (51), 371-378, 2021
32021
COVID-19 PANDEMİSİNDE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ve ÇEVRİMİÇİ GIDA SATIN ALMA TERCİHLERİNİN İNCELENMESİ
ANT Tekeoğlu, T Yüksek
TURAN: Stratejik Arastirmalar Merkezi 13 (51), 349-358, 2021
32021
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN GLOBAL BUSINESS AND ITS COMMUNICATION
M MASOODIFAR, İK ARSLAN, AN Tümbek Tekeoglu
JITAL 9 (1), 278-284, 2023
22023
COVID-19 salgınının kültür sanat tüketimine etkisi üzerine literatür incelemesi
A Alkan, ANT TEKEOĞLU
Working Paper Series Dergisi 2 (2), 1-6, 2021
22021
DİJİTAL PAZARLAMADA FENOMEN KULLANIMI MARKALARIN KENDİ FENOMENLERİNİ YARATMASI GARANTİ BANKASI ÖRNEĞİ
NT Tekeoğlu, MD Akyüz
TURAN: Stratejik Arastirmalar Merkezi 11 (43), 189-197, 2019
22019
Digital Marketing Communication as an Instrument in Social Responsibility Projects After the Earthquake in Türkiye
ME Ayyıldız, ANT Tekeoğlu
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 13 (1), 86-105, 2024
12024
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE CRM YAZILIMI KULLANIMININ ÖNEMİ
ME AYYILDIZ, N TÜMBEK TEKEOGLU
1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY ACADEMIC RESEARCH ICCAR 2023 1 …, 2023
1*2023
BİR ŞEHRİN FESTİVALLER İLE MARKALAŞMASI ve PAZARLANMASI OLARAK ADANA'NIN İNCELENMESİ
ÜANT Tekeoğlu, K Gökseven
TURAN: Stratejik Arastirmalar Merkezi 11 (42), 345-357, 2019
12019
The Probiotic Market in Turkey
AD Bozkurt, ANT Tekeoğlu
International Journal of Commerce and Finance 9 (1), 188-216, 2023
2023
INVESTIGATING THE INTERMEDIATION EFFECT OF CUSTOMER SATISFACTION ON THE IMPACT OF MARKET EFFICIENCY ON PROFITABILITY IN FEMALE MANAGERS
A DİLEK, AN TÜMBEK TEKEOGLU
ANADOLU 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 2023
2023
EFFECT OF BILATERAL TRADE AND FOREIGN DIRECT INVESTMENT ON SOMALIA’S ECONOMIC GROWTH: ROLES OF TURKEY
SA Hersi, AN Tekeoğlu
Working Paper Series Dergisi 3 (4), 57-69, 2022
2022
MARKA ALGISI İLE SATIN ALMA DAVRANIŞI ARASINDAKİ İLİŞKİDE BEŞ DUYUNUN ARACILIK ROLÜ
ANT Tekeoğlu, A Büyükbaş
TURAN: Stratejik Arastirmalar Merkezi 13 (49), 89-100, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20