60-72 aylık çocuklar için doğayla bağlantı kurmaya eğilim ölçeğinin geliştirilmesi ve bazı değişkenlere göre incelenmesi K Engin Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019 | 4 | 2019 |
Digital storytelling in early mathematics education I Ulutas, E Kilic Cakmak, A Akinci Cosgun, E Bozkurt Polat, ... STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education …, 2022 | 3 | 2022 |
Strategies to Develop Emotional Intelligence in Early Childhood İ Ulutaş, K Engin, EB Polat The Science of Emotional Intelligence 2 (3), 1-18, 2021 | 3 | 2021 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Ekolojik Ayak İzi Farkındalıkları, Çevre Dostu Davranışları ve Çevre Dostu Etkinlikler Uygulama Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi K Engin, S Demiriz, BS KOÇYİĞİT Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 57 …, 2023 | 2 | 2023 |
60-72 aylık çocuklar için doğayla bağlantı kurmaya eğilim ölçeği’nin (DOBKEÖ) geliştirilmesi ve bazı değişkenlere göre incelenmesi K Engin, S Demiriz Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 55 …, 2022 | 2 | 2022 |
Using the Web Sites of Kindergartens in Parenting Education and the Present Condition in Turkey. Ö Sapsaglam, K Engin Journal of Education and Practice 8 (1), 66-75, 2017 | 1 | 2017 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının akademik erteleme ve akademik mükemmeliyetçilik durumları S Demiriz, K Engin Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 26 (50), 523-540, 2023 | | 2023 |
Do We Support Ethical Behavior in Digital Tool Use in Early Childhood? F AYDIN BÖLÜKBAŞ, K ENGİN, E BOZKURT POLAT, K BUDAK, ... IGI Global, 2023 | | 2023 |
Do We Support Ethical Behavior in Digital Tool Use in Early Childhood? FA Bölükbaş, K Engin, EB Polat, KS Budak Critical Roles of Digital Citizenship and Digital Ethics, 206-234, 2023 | | 2023 |
Mathematics Learning With Augmented Reality in Early Childhood Education E İ.,ULUTAŞ, E.,BOZKURT POLAT, F.,AYDIN BÖLÜKBAŞ, S.,BUDAK K., K. Innovations in Digital Instruction Through Virtual Environments, 30-59, 2023 | | 2023 |
Yaşamın İlk Yıllarına Yönelik Sosyal Beceri Programları K ENGİN, E BOZKURT POLAT, İ ULUTAŞ Eğiten Kitap, 2021 | | 2021 |
İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Sürecinde Sosyal Bilgiler Eğitimi K ENGİN, İ ULUTAŞ NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, 2021 | | 2021 |
Okul Öncesi Eğitim Programında Aile Katılımı S DEMİRİZ, K ENGİN Lisans, 2019 | | 2019 |
Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılımı İle Çocukların Duygusal Zekasının Desteklenmesi S DEMİRİZ, K ENGİN Pegem Akademi, 2019 | | 2019 |
Erken Çocukluk Eğitiminde Yaklaşımlar S DEMİRİZ, K ENGİN Pegem Akademi, 2018 | | 2018 |
Erken Çocukluk Matematik Eğitiminde AR Kullanımı İ ULUTAŞ, E BOZKURT POLAT, K ENGİN, F AYDIN BÖLÜKBAŞ, ... | | |
Okul Öncesi Dönemde Çocuğu Olan Ebeveynlerin Çocuklarının Ağlamalarına İlişkin Algıları ve Uygulamaları D Silik, K Engin, A Tüfekci | | |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM SÜRECİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMINA KARŞI TUTUM VE KAYGI DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ S DEMİRİZ, K ENGİN, H KARAEVLİ | | |
ANAOKULU WEB SİTELERİNİN AİLE EĞİTİMİNDE BİR ARAÇ OLARAK KULLANILMASI TÜRKİYE ÖRNEĞİ Ö SAPSAĞLAM, K ENGİN | | |
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Doğayla İlişki, Doğaya Bağlılık ve Çevresel Tutum Düzeylerinin İncelenmesi K ENGİN, S DEMİRİZ, B KOÇYİĞİT | | |