Takip et
Muhammet Murat Nalcı
Muhammet Murat Nalcı
Research Assistant - Burdur Mehmet Akif Ersoy University
mehmetakif.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sosyal Medya Pazarlamasının Marka Değeri, Marka Güveni ve Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi: Bir Araştırma (Determination of the Effect of Social Media …
AB Hamşıoğlu, MM Nalcı
Journal of Business Research - Turk 4 (13), 3076-3089, 2021
42021
Yerel yönetim ve pazarlama konularinin birlikte çalişildiği yayinlarin bibliyometrik analizi
MM NALCI, NN ARIBAŞ
Akademik Yaklaşımlar Dergisi 14 (1), 323-345, 2023
22023
ETKİLEYİCİ KİŞİ PAZARLAMASI (INFLUENCER MARKETING) KAVRAMSAL BİR İNCELEME
AB Hamşıoğlu, MM Nalcı
GENEL İŞLETME ÇALIŞMALARI, 181-195, 2021
22021
Tarım kooperatiflerinin pazarlama sorunları: Burdur ilinde bir uygulama
MM Nalcı
İnönü Üniversitesi, 2022
12022
Akıllı Şehir ve Pazarlama Konularında Yapılan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
MM Nalcı, MF Taşçı
Uygulamada ve Teoride Pazarlama Tartışmaları 1, 147-168, 2023
2023
TARIM KOOPERATİFLERİNİN PAZARLAMA SORUNLARI: BURDUR İLİNDE BİR UYGULAMA
MM Nalcı, M Turk
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2023
2023
Paylaşım Ekonomisi ve Pazarlama
AB Hamşıoğlu, MM Nalcı
Güncel Gelişmelerle Pazarlama: Konular ve Araştırmalar I 1, 1-20, 2023
2023
YALIN LİDERLİK VE ALTI SİGMA KAVRAMLARI
NN Arıbaş, MM Nalcı
YALIN YÖNETİM, YALIN LİDERLİK, YALIN ÜRETİM VE YALIN GİRİŞİMCİLİK 1, 287-307, 2021
2021
PAZARLAMA’DA YAPAY ZEKÂ KULLANIMI
AB Hamşıoğlu, MM NalcI
DİJİTAL ÇAĞDA İŞLETMELER VE VERİYE DAYALI UYGULAMALAR 1, 5-30, 2021
2021
Sosyal Girişimlerde Pazarlama
AB Hamşıoğlu, MM Nalcı
İşletme ve İktisadî Bilimler Araştırmaları 1, 1-21, 2021
2021
OTEL İŞLETMELERİNDE MARKA DENEYİMİ, MARKA İMAJI VE ÜRÜN ÖZELLİKLERİNİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
AB Hamşıoğlu, MM Nalcı
PAZARLAMA VE ORGANİZASYON PERSPEKTİFİNDEN KURAMLAR VE TARTIŞMALAR 1, 229-252, 2021
2021
İŞLETMELERDE REKABETİN DEĞİŞEN ANATOMİSİ: GİRİŞİMCİ PAZARLAMA –Tarihsel ve Eleştirel Bir Yaklaşım
AB Hamşıoğlu, MM Nalcı
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler/2021 …, 2021
2021
Case Analyses for Creating Competitive Advantages through Omni-Channel Experience
T Dirsehan, MM Nalcı
https://www.pressacademia.org/conferences/gbrc-2018/, 2018
2018
Exploring Yandex’s Brand Image as a Market Challenger in the Information Sector
T Dirsehan, MM Nalcı
https://www.icebss.eu/icebss-2017, 2017
2017
DİJİTAL ÇAĞDA İŞLETMELER VE VERİYE DAYALI UYGULAMALAR
M ATALAY, AB HAMŞIOĞLU, İ BOZACI, İ GÖKDENİZ, Z TÜRK, ...
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–15