Follow
Umut ERKUŞ
Title
Cited by
Cited by
Year
The effect of privacy perception on social media on attitude towards social media usage
A Öztürk, C Erkan, U Erkuş
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 17 (65), 79-94, 2022
82022
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarındaki Değişimlerin İncelenmesi
C Erkan, U Erkuş, A Öztürk
Fiscaoeconomia 7 (2), 1212-1238, 2023
12023
Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi
AÖ Umut ERKUŞ
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi 12 (2 …, 2021
1*2021
Sembolik tüketimin marka sadakati yaratma üzerine etkisi
U Erkuş, ÖÜA ÖZTÜRK
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans …, 2019
12019
Metaverse Evreninde Tüketici Davranışları Üzerine Yapılan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
U ERKUŞ, A ÖZTÜRK
Business and Management Studies: An International Journal 12 (4), 794-820, 2024
2024
TÜRKİYE’DEKİ SOSYAL MEDYA KULLANICILARININ ZORLAYICI POLİTİKALAR SONRASINDAKİ SOSYAL MEDYA KULLANIMINDA ALTERNATİF ARAYIŞLAR VE DEĞİŞİMLER
A ÖZTÜRK, C ERKAN, U ERKUŞ
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–6