Follow
Umut ERKUŞ
Title
Cited by
Cited by
Year
The Effect of Privacy Perception on Social Media on Attitude Towards Social Media Usage
A ÖZTÜRK, C ERKAN, U ERKUŞ
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 17 (65), 79-94, 2022
22022
Sembolik tüketimin marka sadakati yaratma üzerine etkisi
U Erkuş
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Anabilim …, 2019
22019
Covid-19 pandemisi sürecinde tüketicilerin satın alma davranışlarındaki değişimlerin incelenmesi
C Erkan, U Erkuş, A Öztürk
Fiscaoeconomia 7 (2), 1212-1238, 2023
12023
Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi
AÖ Umut ERKUŞ
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi 12 (2 …, 2021
1*2021
TÜRKİYE’DEKİ SOSYAL MEDYA KULLANICILARININ ZORLAYICI POLİTİKALAR SONRASINDAKİ SOSYAL MEDYA KULLANIMINDA ALTERNATİF ARAYIŞLAR VE DEĞİŞİMLER
A ÖZTÜRK, C ERKAN, U ERKUŞ
2021
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarındaki Değişimlerin İncelenmesi Exploration of Changes in Consumers' Purchasing Behaviors in the Covid-19 …
C ERKAN, U ERKUŞ, A ÖZTÜRK
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–6