Öğrenme stilleri, deneyimsel öğrenme kuramina dayali eğitim, tutum ve sosyal bilgiler program hedeflerine erişi düzeyi İE Gencel Yayımlanmamış Doktora Tezi. Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, 2006 | 215 | 2006 |
The Relation Between Students’ Attitudes Toward Foreign Language and Foreign Language Achievement S İnal, İ Evin, AS Saracoğlu Dil Dergisi 130, 38-53, 2005 | 179 | 2005 |
Kolb'un deneyimsel öğrenme kuramına dayalı öğrenme stilleri envanteri-III'ü Türkçeye uyarlama çalışması İE Gencel Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007 | 168 | 2007 |
İlköğretim sosyal bilgiler programının ve ders kitaplarının ulusal ve evrensel değerler yönünden içerik çözümlemesi İ Evin, O Kafadar Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (3), 293-304, 2004 | 164 | 2004 |
Öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme yeterliklerine yönelik algıları İE Gencel Eğitim ve Bilim 38 (170), 2013 | 163 | 2013 |
Öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme yeterliklerine yönelik algıları İ Evin Gencel Eğitim ve Bilim 38 (170), 237-252, 2013 | 117 | 2013 |
İzmir ilinde çeşitli kurumlarda görev yapan öğretmenler ile öğretmen adaylarının demokratik tutumları üzerine karşılaştırmalı bir araştırma AS Saracaloğlu, İ Evin, SR Varol Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi 4 (2), 335-363, 2004 | 97 | 2004 |
Yansıtıcı düşünme düzeyini belirleme ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması G Başol, İ Evin Gencel Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13 (2), 929-946, 2013 | 90 | 2013 |
Türkçe öğretmenlerinin özyeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi AS Saracaloğlu, N Karasakaloğlu, İE GENCEL Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 9 (33), 265-283, 2010 | 85 | 2010 |
The effect of layered curriculum on reflective thinking and on self-directed learning readiness of prospective teachers. IE Gencel, AS Saracaloglu International Journal of Progressive Education 14 (1), 8-20, 2018 | 79 | 2018 |
Reflective Thinking Scale: A Validity and Reliability Study. G Basol, I Evin Gencel Educational Sciences: Theory and Practice 13 (2), 941-946, 2013 | 72 | 2013 |
Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimleri ve yansıtıcı düşünme düzeylerinin incelenmesi İ Evin-Gencel, D Güzel-Candan Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi 4 (8), 55-68, 2014 | 56 | 2014 |
Prospective teachers' perceptions towards lifelong learning competencies I Evin Gencel EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 38 (170), 237-252, 2013 | 53 | 2013 |
Öğretme Motivasyonu Ölçeği’ni Türkçe’ye Uyarlama Çalışması DG CANDAN, İE GENCEL | 48* | |
Öğretmenlerin öğretim stilleri tercihleri: Türkiye-ABD karşilaştirilmasi IE Gencel Turkish Studies-International Periodical For The Languages, Literature and …, 2013 | 40 | 2013 |
The utilization of social media tools for informal learning activities: A survey study I Yakin, IE Gencel Mevlana International Journal of Education 3 (4), 108-117, 2013 | 35 | 2013 |
Öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme alanına yönelik yeterlik algılarının incelenmesi İE Gencel, D Özbaşı İlköğretim Online 12 (1), 190-201, 2013 | 35 | 2013 |
Sosyal bilgiler dersinde Kolb'un deneyimsel öğrenme kuramına dayalı eğitimin tutum, akademik başarı ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi İE GENCEL İlköğretim Online 7 (2), 401-420, 2008 | 35 | 2008 |
Rubric for experiential training. IE Gencel, M Erdogan, AY Kolb, DA Kolb International Journal of Progressive Education 17 (4), 188-211, 2021 | 30 | 2021 |
The Effect of Portfolio Assessments on Metacognitive Skills and on Attitudes toward a Course. IE Gencel Educational Sciences: Theory and Practice 17 (1), 293-319, 2017 | 30 | 2017 |