Follow
iclal alkan
iclal alkan
İnönü Üniversitesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı
Verified email at inonu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyon ile Fen Başarisi Arasindaki İlişki Üzerine Bir Meta Analiz Çalişmasi
İ ALKAN, İ Alkan, N BAYRİ
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 865-874, 2017
492017
Fen bilgisi öğretmen adaylarının mitoz ve mayoz bölünmeye ilişkin kavram yanılgılarının model oluşturma yaklaşımıyla belirlenmesi
İ Alkan, G Akkaya, MS Köksal
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 35 (2), 121-135, 2016
192016
Mitoz bölünme öğretimi için kavramsal değişim odaklı bir modelin (materyal) geliştirilmesi
İ Alkan
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
62015
A meta analysis study on the relationship between motivation for science learning and science achievement
İ Alkan, N Bayri
Journal of Dicle University Ziya Gökalp Faculty of Education 32, 865-874, 2017
52017
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN VE ÜSTÜN YETENEKLİ OLMAYAN AKRANLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MALATYA İLİ ÖRNEĞİ
İ Alkan, O Nacaroğlu, F Mutlu
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 19 (73), 206-219, 2020
42020
Mitoz bölünme konusunun öğretimi için kavramsal değişim odaklı somut bir öğretim materyalinin geliştirilmesi
İ Alkan, MS Köksal
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 4 (8), 66-83, 2017
32017
Ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin yapılandırmacı öğrenme ortamı algıları, fen öğrenmeye yönelik motivasyonları, mantıksal düşünme becerileri ve fen bilimleri yetenekleri …
İ Alkan
İnönü Üniversitesi-Malatya, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021
22021
Development of a Conceptual Change-Based Material for Teaching Mitosis
İ ALKAN, MS KÖKSAL
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 4 (8), 66-73, 2007
12007
Fen Eğitimi Alanında Sürdürülebilir Kalkınma Konusu ile İlgili Yapılan Çalışmaların Tematik İçerik Analizi
T Türkmen, İ Alkan
4. Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAK 2023), 9-10, 2023
2023
Investigation of Secondary School Students' Mental Risk Taking Skills and Attitudes Towards STEM
İ ALKAN, YILDIRIM, Necmettin
THE 15TH CONFERENCE OF THE EUROPEAN SCIENCE EDUCATION RESEARCH ASSOCIATION …, 2023
2023
Bibliometric Analysis of Studies on 21st Century Skills in Science Education
İ ALKAN, C DUMAN
THE 15TH CONFERENCE OF THE EUROPEAN SCIENCE EDUCATION RESEARCH ASSOCIATION …, 2023
2023
Formülsüz fen eğitimi: Basit makineler örneği
Y Çevik, İ ALKAN, N BAYRİ
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 245-267, 2023
2023
6th Grade Science Ability Test Validity and Reliability Research
İ ALKAN, B Nevzat
Acta Didactica Napocensia 15 (1), 21-29, 2022
2022
Ortaokul Öğrencilerinin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları ile Üstbiliş Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki
İ ALKAN, N BAYRİ
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 801-812, 2020
2020
The Relationship Between Perceptions of Constructivist Learning Environment and Metacognitive Awareness Levels of Secondary School Students.
İ ALKAN, N BAYRİ
Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 21 (2), 2020
2020
Investıgatıng pre-servıce scıence students' ımages towards scıence learnıngenvıronmet
P Ertekin, I Alkan
Int organızatıon center acad research, yunus emre cad akasya sk no 22, ugur …, 2017
2017
An ınvestıgatıon of secondary school gıfted students' attıtudes towards scıence
I Alkan, P Ertekin
Int organızatıon center acad research, yunus emre cad akasya sk no 22, ugur …, 2017
2017
AN INVESTIGATION OF SECONDARY SCHOOL GIFTED STUDENTS'ATTITUDES TOWARDS SCIENCE
İ ALKAN, P ERTEKİN
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SINIF KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
İ ALKAN, N BAYRİ
Kongre Kitabı, 1, 0
FEN EĞİTİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI
İ ALKAN, N BAYRİ
Kongre Kitabı, 8, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20