Follow
Çiğdem Suzan Çardak
Çiğdem Suzan Çardak
Verified email at anadolu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Adaptive educational hypermedia accommodating learning styles: A content analysis of publications from 2000 to 2011
Y Akbulut, CS Cardak
Computers & Education 58 (2), 835-842, 2012
4052012
Increasing teacher candidates' ways of interaction and levels of learning through action research in a blended course
ÇS Çardak, K Selvi
Computers in Human Behavior 61, 488-506, 2016
552016
Harmanlanmış öğrenme sürecinde öğrencilerin etkileşimlerinin ve öğrenme düzeylerinin incelenmesi
ÇS Çardak
PQDT-Global, 2012
402012
Öğretim ilke ve yöntemleri dersi için bir başarı testi geliştirme süreci
ÇS ÇARDAK, K SELVİ
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 12 (26), 379-406, 2018
332018
The construct validity of Felder-Soloman index of learning styles (ils) for the prospective teachers
ÇS Çardak, K Selvi
Gaziantep University Journal of Social Sciences 15 (2), 675-693, 2016
182016
Yaratıcı Düşünmeyi Destekleyici Bir Bağlantıcı Öğrenme Etkinliği: Analoji Duvarı A Connectivist Learning Activity Supporting Creative Thinking: Analogy Wall
B Baldan, YA Hamzaj, ÇS Çardak
Elementary Education Online 17 (4), 2049-2074, 2018
132018
A Multi-Perspective Investigation into Learners' Interaction in Asynchronous Computer-Mediated Communication (CMC).
ÇS Çardak
Higher Education Studies 6 (2), 61-75, 2016
122016
Türkiye’de öğrenme stillerine ilişkin yapılan araştırmaların kullanılan envanterler boyutunda incelenmesi
M Güven, ÇS Çardak, D Sever, L Vural
International Conference on Educational Sciences(ICES 08), 23rd-‐‑25th of …, 2008
112008
An Evaluation of the" Computer Technology and Programming" Curriculum in the Vocational Higher Education System in Turkey.
OC Adiguzel, CS Cardak
Journal of industrial teacher education 45 (3), 61-83, 2009
82009
Öğrenme stillerine göre kişiselleştirilmiş veya uyarlanabilir e-öğrenme ile ilgili çalışmaların incelenmesi
ÇS Çardak
Birinci Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi’nde sunulmuş bildiri …, 2010
72010
Learning through portfolio comprising of worksheets in measurement and assessment course
CS Cardak, IZO Bocuk
International Journal on New Trends in Education and Their Implications 6 …, 2015
62015
Öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme dersine ilişkin tutumları: anadolu üniversitesi örneği
ÇS Çardak
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 401-453, 2018
42018
Creative and critical reflective thinking (C&CRT) skill during connectivist learning process
ÇS Çardak
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2018
32018
Çevrimiçi Derslerde öğretme-öğrenme sürecinin etkililiğinin değerlendirilmesi:(Anadolu Üniversitesi örneği)
Ç Çardak
PQDT-Global, 2006
32006
Assessment of the reliability and validity of PLSI in a Turkish Higher Education Institution
ÇS Çardak, M Güven
Anadolu Journal of Educational Sciences International 4 (2), 108-132, 2014
12014
Evaluation of the" second instructor application" in synchronous discussions in an online course: A case study at Anadolu University, Turkey
K Selvi, CS Cardak
12009
Çevrimiçi derslerde öğretme-öğrenme sürecinin etkililiğinin değerlendirilmesi
Ç Çardak
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri …, 2006
12006
Revisiting Social Construction of Knowledge in Asynchronous Computer Mediated Communications (CMC): What to Change
ÇS ÇARDAK
Anadolu University Journal of Education Faculty 4 (1), 67-87, 2020
2020
A connectivist learning activity supporting creative thinking: Analogy wall [Yaratıcı düşünmeyi destekleyici bir bağlantıcı öğrenme etkinliği: Analoji duvarı]
B Babayiğit, H Alagöz, ÇS Çardak
Ankara University, 2018
2018
Ausubel'in anlam oluşturma ve açıklayıcı öğretim kuramı (anlamlı öğrenme)
ÇS Çardak
Pegem Atıf İndeksi, 311-345, 2016
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20