Adaptive educational hypermedia accommodating learning styles: A content analysis of publications from 2000 to 2011 Y Akbulut, CS Cardak Computers & Education 58 (2), 835-842, 2012 | 316 | 2012 |
Increasing teacher candidates' ways of interaction and levels of learning through action research in a blended course ÇS Çardak, K Selvi Computers in Human Behavior 61, 488-506, 2016 | 26 | 2016 |
Harmanlanmış öğrenme sürecinde öğrencilerin etkileşimlerinin ve öğrenme düzeylerinin incelenmesi ÇS Çardak Anadolu Üniversitesi, 2012 | 13 | 2012 |
The Construct Validity of Felder-Soloman Index of Learning Styles (ILS) for the Prospective Teachers Felder-Soloman Öğrenme Stili Ölçeği’nin Öğretmen Adayları İçin Yapısal … ÇS Çardak, K Selvi Gaziantep University Journal of Social Sciences (http://jss. gantep. edu. tr …, 2016 | 10 | 2016 |
Türkiye’de öğrenme stillerine ilişkin yapılan araştırmaların kullanılan envanterler boyutunda incelenmesi M Güven, ÇS Çardak, D Sever, L Vural Uluslararası Eğitim Bilimleri Konferansında sunulan bildiri, Famagusta …, 2008 | 10 | 2008 |
Öğretim ilke ve yöntemleri dersi için bir başarı testi geliştirme süreci ÇS ÇARDAK, K SELVİ Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 12 (26), 379-406, 2018 | 6 | 2018 |
A Multi-Perspective Investigation into Learners' Interaction in Asynchronous Computer-Mediated Communication (CMC). ÇS Çardak Higher Education Studies 6 (2), 61-75, 2016 | 6 | 2016 |
Learning through portfolio comprising of worksheets in measurement and assessment course APDÇS ÇARDAK, İZÖ BÖCÜK International Journal on New Trends in Education and Their Implications 6 …, 2015 | 5 | 2015 |
An Evaluation of the" Computer Technology and Programming" Curriculum in the Vocational Higher Education System in Turkey. OC Adiguzel, CS Cardak Journal of Industrial Teacher Education 45 (3), 61-83, 2009 | 5 | 2009 |
Assessment of the reliability and validity of PLSI in a Turkish Higher Education Institution ÇS Çardak, M Güven Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 4 (2), 2014 | 2 | 2014 |
Çevrimiçi derslerde öğretme-öğrenme sürecinin etkililiğinin değerlendirilmesi:(Anadolu Üniversitesi örneği) ÇS Çardak Anadolu Üniversitesi, 2006 | 2 | 2006 |
Yaratıcı Düşünmeyi Destekleyici Bir Bağlantıcı Öğrenme Etkinliği: Analoji Duvarı B Baldan, YA Hamzaj, ÇS Çardak Elementary Education Online 17 (4), 2018 | 1 | 2018 |
Creative and critical reflective thinking (C&CRT) skill during connectivist learning process ÇS Çardak Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2018 | 1 | 2018 |
Evaluation of the" Second Instructor Application" in Synchronous Discussions in an Online Course: A Case Study at Anadolu University, Turkey. K Selvi, CS Cardak International Journal of Learning 16 (8), 2009 | 1 | 2009 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARI: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ ÇS ÇARDAK Journal of Social Sciences/Sosyal Bilimler Dergisi, 2018 | | 2018 |
A connectivist learning activity supporting creative thinking: Analogy wall [Yaratıcı düşünmeyi destekleyici bir bağlantıcı öğrenme etkinliği: Analoji duvarı] B Babayiğit, H Alagöz, ÇS Çardak Ankara University, 2018 | | 2018 |
Ausubel'in anlam oluşturma ve açıklayıcı öğretim kuramı (anlamlı öğrenme) ÇS Çardak Pegem Atıf İndeksi, 311-345, 2016 | | 2016 |
Enhancing Students’ Interactions and Learning Outcomes Through Blending Face-to-Face Classrooms with Blogs, Forums and Synchronous Virtual Classrooms CS Cardak Global Learn, 1867-1867, 2011 | | 2011 |
JOURNAL ofLEARNING K Selvi, CS Cardak | | 2009 |
Felder-Soloman Öğrenme Stili Ölçeği’nin Öğretmen Adayları İçin Yapısal Geçerliği ÇS ÇARDAK, K SELVİ Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 15 (2), 675-693, 0 | | |